null

Artikelen niet beschikbaar

Artikelen uit deze winkel zijn momenteel niet beschikbaar in dit land. Winkel in andere winkels met Glopal-services.
Winkel nu in andere winkels
×
dichtbij
Garantie, Algemene voorwaarden

Garantie, Algemene voorwaarden

OLPRO 30 dagen geen gezeur retour, 365 dagen garantie & 2 jaar canvas garantie Details

 

 

We willen dat het zo eenvoudig mogelijk is om bij ons te kopen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Om dit te doen, hebben we een retourbeleid van 30 dagen gecreëerd, evenals onze 365 dagen garantie. Vanaf 1st Februari 2020 bieden we nu twee jaar garantie op ons OLPRO canvas-productassortiment (dit omvat alle tenten en luifels voor campers) - Alle producten die vóór 1 februari 2020 zijn gekocht, vallen nog steeds onder een garantie van 12 maanden. Daarnaast bieden we ook een uitgebreide garantie die op individuele producten kan worden gekocht via onze partners CPS, voor meer informatie zie hier

 

OLPRO 30 dagen geen gezeur retouren

 

 

 

Als u uw product in de afgelopen 30 dagen heeft gekocht:

Als je in de afgelopen 30 dagen iets bij ons hebt gekocht en je wilt het retourneren voor een volledige terugbetaling, dan kan dat. We kunnen een volledige tegoed/terugbetaling aanbieden, of we kunnen het product ruilen voor een nieuw exemplaar of een andere kleur. Als je een product retourneert binnen de periode van 30 dagen omdat je het niet wilt of omdat het niet was zoals verwacht, dan moet je de volledige retourzending betalen. 

Als u een product wilt retourneren vanwege een fabricagefout, raadpleeg dan ons garantiebeleid dat u hieronder kunt vinden.

We kunnen geen restitutie of vervanging aanbieden als het product is beschadigd (geen fout van de fabrikant) of niet in een doorverkoopbare staat verkeert, zoals wanneer het is gebruikt. Denk hierbij aan natte of bevuilde producten en producten met ontbrekende onderdelen.

Retourneer nooit een product dat hoe dan ook nat of vuil is, omdat het niet wordt terugbetaald en in dezelfde staat naar u wordt teruggestuurd.

Als u een product binnen 30 dagen retourneert vanwege een fabrieksfout, heeft u recht op vervanging. Wij betalen de retourkosten tot het volledige bedrag van € 19, Als uw retourzending meer dan € 19 is, neem dan contact op met onze klantenservice en vraag om een ​​afhaling voor het artikel, dat u vervolgens zal worden gefactureerd € 19 voor. Als uw product minder dan 2 kg weegt, vergoeden wij de retourtransportkosten tot € 7. We raden aan om te verzenden via een bijgehouden service, of een bewijs van verzending te bewaren als tracking niet van toepassing is. Wij vergoeden ook de kosten voor het verzenden van het nieuwe product. Zie hierboven voor meer details over onze 365 dagen (en 2 jaar canvas) garantie.  

 

Start je retour 

 

Als je buiten de retourtermijn van 30 dagen zit:

Helaas kunnen we geen restitutie aanbieden, omdat de standaard retourtermijn nu is verstreken. Als u van mening bent dat uw product een fabricagefout heeft, raadpleeg dan het onderstaande garantiebeleid voordat u contact opneemt met onze klantenservice, waar we uw product kunnen repareren of vervangen. 
 
Na inspectie zal het garantieteam de beslissing nemen om het product te repareren of te vervangen. Zorg ervoor dat alle items van het defecte product na bevestiging worden geretourneerd. Als een tent of luifel wordt geretourneerd, zorg er dan voor dat de pomp, haringen, balken/stokken ook worden meegeleverd.
 
 

365 dagen garantie & 2 jaar canvasgarantie

 

                                                                                                        

 

Alle OLPRO-producten zijn ontworpen en vervaardigd volgens veeleisende normen in onze meerdere fabrieken en worden getest onder de juiste omstandigheden en gebruiksvoorwaarden. Alle OLPRO-producten vallen onder onze 365 dagen garantie en verlengde canvasgarantie tot 2 jaar.

De garantie dekt fabricagefouten bij aankoop van het product. Deze mogelijke fouten kunnen zitten in de onderdelen, de materialen van het product of het vakmanschap. De garantie dekt ook de functionaliteit van het product bij normaal gebruik. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten veroorzaakt door een garantieprobleem.

De OLPRO 365-garantie dekt u gedurende 12 maanden vanaf de dag van aankoop, maar de meeste potentiële garantiekwesties zijn van toepassing op problemen die vóór het eerste gebruik optreden. We hebben een extra jaar toegevoegd aan je canvas productgarantie. U kunt dus ontspannen in de wetenschap dat uw canvas daarbovenop nog een jaar beschermd is.

De OLPRO 365 & De verlengde canvasgarantie dekt geen tentstokken/balken of windschermstokken of de storing van een stof of onderdeel die het gevolg is van onjuist of onredelijk gebruik of gebrek aan onderhoud. We de behoefte voelen om te herhalen dat dergelijke voorvallen in gaasdeuren niet onder de garantie vallen, Net als bepaalde kledingstukken; mesh kan trekken/problemen ontwikkelen en we kunnen niet garanderen dat dit niet zal gebeuren. Ongevallen zoals schade door overmatig weer/wind, verkeerd ompakken van producten of natuurlijke aantasting door zonlicht vallen niet onder de dekking.

Onder deze garantie kan geen aanspraak worden gemaakt op gevolgschade. Om uzelf te beschermen tegen eventuele verliezen we raden je altijd aan om alles wat je hebt gekocht op tijd te testen voordat je weggaat - elk defect moet op dit punt worden ontdekt. Deze garantie tast op geen enkele manier uw statutaire rechten aan. Zie hieronder voor de volledige verkoopvoorwaarden van deze site.

De garantie is niet van toepassing als het product is gebruikt voor iets anders dan redelijk persoonlijk kampeergebruik. Commercieel gebruik (bijv. verhuur) of continu gebruik als woning is uitdrukkelijk uitgesloten. Alle tenten en luifels zijn gemaakt voor incidenteel gebruik gedurende korte periodes en niet voor seizoensplaatsen of residenties.

Voordat u een garantieclaim indient, dient u ervoor te zorgen dat u de onderstaande informatie met betrekking tot een claim heeft gelezen. 

We werken samen met onze retailpartners om alle garantieclaims/reparaties te behouden. Het is van essentieel belang dat tijdens dit proces uw verkoopcontract (dat is tussen u en de winkel waar u gekocht heeft) van kracht blijft tijdens elke claim. Als u via een winkelier hebt gekocht en hebt ervaren wat volgens u een garantiekwestie is, is het absoluut noodzakelijk dat u rechtstreeks contact opneemt met de winkelier en zij zullen u adviseren over de juiste manier van handelen. Als uw winkelier verlangt dat het product rechtstreeks naar ons wordt teruggestuurd om te testen, zal hij het product namens u retourneren. We kunnen niet rechtstreeks omgaan met contracten die niet rechtstreeks naar OLPRO als verkoper verwijzen.

 

Voorwaarden van ons garantiebeleid 

Alle producten binnen hun garantieperiode worden, like for like, geruild voor een nieuw product. Als het een klein probleem is of als er iets kan worden vervangen, kunnen we ervoor kiezen om dat onderdeel te verzenden in plaats van het volledige product, zodat u het product niet volledig hoeft terug te sturen. Een voorbeeld hiervan zou zijn als een binnentent beschadigd zou zijn - we zouden een nieuwe binnentent kunnen sturen, in plaats van het volledige product te ruilen. De volledige voorwaarden vindt u verderop op de pagina. 

 

Het is altijd het gemakkelijkst als u foto's van eventuele problemen kunt sturen, zodat we u snel kunnen helpen.

Als richtlijn valt de volgende schade niet onder uw garantie op tenten:

  • Algemene slijtage bij langdurig gebruik.

  • Gebreken in de stof veroorzaakt door overmatige slijtage - Dit geldt ook voor deurgaas.

  • Binnendringend water door stof als gevolg van UV-degradatie.

  • Binnendringend water door naden veroorzaakt door overmatige slijtage van naden.

  • Gebroken ritsen door forceren, vastlopen of oneigenlijk gebruik.

  • Over gespannen / uitgerekte naden die uit elkaar vallen.

  • Gespen onderworpen aan overmatige kracht of slijtage.

  • Gebroken draagtas als deze te vol is.

  • Eventuele breuk van de tentstok.

  • Elke beschadiging of breuk van de luchtstraal

  • Bijkomende schade door een paalbreuk.

  • Bijkomende schade door breuk van de luchtstraal

  • UV-degradatie.

  • Condensatie (meestal veroorzaakt door een gebrek aan ventilatie).

  • Commercieel gebruik door verhuurbedrijven

  • Storm schade

 

Als u een product retourneert en het wordt geacht een van de bovenstaande te zijn, bent u aansprakelijk voor de retourkosten van dat product. 

Onze garantie, zoals die van andere tentmerken, biedt, zoals je zou verwachten, geen garantiedekking voor schade aan producten of nevenschade aan persoonlijke bezittingen veroorzaakt door harde wind en weersomstandigheden.

 

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de weersvoorspellingen en updates te controleren om een ​​veilige en probleemloze vakantie te garanderen. Hoe graag we ook van kamperen houden, en de vakanties worden van tevoren geboekt, helaas zijn er omstandigheden waarin de klant zijn gezond verstand moet gebruiken en de beslissing moet nemen om ofwel door te gaan in onredelijke omstandigheden en schade te riskeren, of de ongelukkige beslissing om de vakantie te korten of te zoeken alternatieve accommodatie totdat het weer is verbeterd tot een geschikte en veilige omgeving om te kamperen. Als campingmerk zijn we op de hoogte wanneer een tent of luifel schade heeft opgelopen door storm en harde wind en bij schade die als stormschade wordt beschouwd, vervalt uw garantie.

Het is niet zo dat iemand een product kan gebruiken, het kan beschadigen en vervolgens kan verwachten dat het wordt vervangen.

 
OLPRO Air Beams zijn uitgesloten van garantie

 

OLPRO Air Beam lekke banden worden behandeld als "eerlijke slijtage" en vallen daarom niet onder de garantie. Evenmin is nevenschade door lekke banden of paalbreuken.

 

Voor uw vertrouwen en gemoedsrust wordt elke luchtstraal in elke door OLPRO vervaardigde tent en luifel getest voordat deze wordt gebruikt. Om dit te doen, worden alle OLPRO-balken opgeblazen en twee weken gelaten voordat ze in de mouwen van onze tenten en luifels worden gestoken. Zo weten we dat elke balk, bij aflevering, voor u zal werken. We vragen u nog steeds om uw product te testen voordat u weggaat, maar het beste wat we kunnen doen, is elke straal testen voordat u uw product verzendt. We vragen u om de balken voorzichtig op te blazen en met behulp van de meegeleverde pomp of een pompset tot 7 psi en niet meer.

 

Alle opblaasbare balken van OLPRO zijn ingesteld op 7 psi druk en niet meer. Eenmaal verkocht kunnen we niet weten hoe een balk is opgeblazen, wat er is gebruikt om hem op te blazen, of hoe die balk is behandeld, maar we weten wel dat de balken ons klaar maken om op te blazen tot de juiste druk.

 

Bijkomende schade omvat elke schade aan ritsen of de balkomhulling die kan worden beschadigd als balken niet correct worden opgeblazen of barsten.

 

Helaas kan schade aan balken door onjuist gebruik bij het eerste gebruik net zo gemakkelijk ontstaan ​​als op een later tijdstip, dus houd er rekening mee dat hoewel er reserveonderdelen beschikbaar zijn, u jarenlang van uw luchtstraal kunt genieten bij correct gebruik.
 
Om schade aan balken te voorkomen, heeft het team informatieve video's samengesteld om u te laten zien hoe u uw luchtstralen en jouw stormbars
 

Veelgestelde vragen over garantie

Controleer deze a.u.b. veelgestelde vragen om te kijken of ze helpen. Het is waarschijnlijk dat we de vraag binnen deze hebben beantwoord.

We hebben ook een uitgebreide Veelgestelde vragen.

Het is heel gemakkelijk om lekken te verwarren met condensatie. Condensatie is de vloek van het kampeerdersleven. We hebben het volgende artikel samengesteld om condensatie te voorkomen:

https://www.olproshop.com/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent

We hebben dit gedaan omdat we erkennen dat veel mensen meer informatie willen over hoe ze zich kunnen beschermen tegen condensatie en ook omdat we enkele telefoontjes krijgen van mensen die zich zorgen maken over water in de tent dat condensatie blijkt te zijn - dus ik hoop dat die helpen .

We hebben ook een video samengesteld die u precies laat zien hoe een lek eruit ziet en wat u moet verstrekken in het geval van een garantieclaim. Een goed voorbeeld van bewijs van een lekkende tent is te zien hier.

Handige links:

windsnelheden - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

condensatie - https://www.olproshop.com/a/blog/how-to-avoid-condensation-in-your-tent-or-awning 

 

Een claim indienen

Als u een product onder garantie wilt retourneren, neem dan contact met ons op door op contact boven aan de pagina te klikken of ons een e-mail te sturen via sales@olpro.co.uk en zorg ervoor dat u al uw gegevens vermeldt, inclusief bestelnummer, foto's die u mogelijk heeft en de reden van retournering. Als u ons niet op de hoogte stelt van een retourzending, leidt dit tot vertragingen in de afhandeling ervan.

Helaas kunnen we geen restitutie aanbieden, omdat de standaard retourtermijn nu is verstreken. We bieden echter wel een reparatie- of vervangingsservice aan, wat betekent dat we het artikel bij u ophalen en het product inspecteren op fabricagefouten.

Na inspectie zal het garantieteam de beslissing nemen om het product te repareren of te vervangen.

Zorg ervoor dat alle artikelen van het defecte product worden geretourneerd. Als een tent of luifel wordt geretourneerd, zorg er dan voor dat de pomp, haringen, balken/stokken ook worden meegeleverd.

Als u een product retourneert en het wordt beschouwd als een probleem dat niet onder uw garantiebeleid valt. U bent aansprakelijk voor de verzendkosten die gepaard gaan met het terugzenden ervan. 

**HOUD ER REKENING MEE DAT- We kunnen geen artikelen aannemen die sterk vervuild of nat zijn. Dit heeft te maken met gezondheids- en hygiëneredenen. Als het product is ontvangen:d terug in deze staat, het wordt naar u teruggestuurd zodat u het later, wanneer het droog is, op eigen kosten kunt retourneren*

 

Als u zich buiten de garantieperiode bevindt:

Als je buiten je garantieperiode zit of als je het product beschadigd hebt of een vervangend onderdeel nodig hebt, kun je contact met ons opnemen en kunnen we je adviseren hoe je het product zelf kunt repareren. U kunt ook reserveonderdelen kopen via onze website.

Reserve- en vervangingsonderdelen

 

Volledige voorwaarden:

Alle producten worden geleverd door OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Alle producten met het merk OLPRO zijn ontworpen en geleverd door OLPRO en alle prijzen zijn inclusief belasting over de toegevoegde waarde (btw).

Deze algemene voorwaarden vormen de basis waarop u onze website kunt gebruiken en bestellingen kunt plaatsen voor artikelen van OLPRO Ltd. Door goederen te bestellen bij OLPRO wordt u geacht deze voorwaarden te hebben begrepen en geaccepteerd. De leverancier van de afgebeelde goederen is OLPRO, een handelsnaam van OLPRO Ltd. Geregistreerd kantoor OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Registratienummer 07890917 (Engeland en Wales).

Ons Privacybeleid kan op elk moment worden bekeken. 

Als u, nadat u zich heeft aangemeld, van gedachten verandert, kunt u uw toestemming voor ons om contact met u op te nemen te allen tijde intrekken voor het verder verzamelen, gebruiken of vrijgeven van uw informatie door contact met ons op te nemen via sales@olpro.co.uk of mail ons op:

OLPRO 

Unit 6 KDO Bedrijvenpark 

Kleine Witley 

WR6 6LG

 

Onze EU AVG-vertegenwoordiger is:

Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Duitsland, art-27-rep-olpro@rickert.law. 

 

Bezorgkosten worden vermeld op het moment van aankoop. Leveringsdata zijn slechts een schatting. 

Als u iets koopt als PRE-ORDER, wordt de prijs vermeld als een Pre-Orderprijs en moet het saldo vóór levering worden betaald.

Aankopen bij OLPRO worden in rekening gebracht op de dag dat de goederen zijn gekocht bij het uitchecken. Tegelijkertijd worden er afspraken gemaakt over de bezorging. Bij elke Pre-Order-aankoop is het bedrag dat in rekening wordt gebracht uw aanbetalingsbedrag. Het volledige saldo van de betaling is vereist voordat de bestelling kan worden uitgevoerd. Betaalt u toch een aanbetaling, dan neemt een van onze verkopers contact met u op om het saldo op te maken.

Alle herbevoorradingsdata zijn bij benadering.

Alle pre-orderdata zijn bij benadering, maar zullen er altijd naar streven om ze zo dicht mogelijk bij elkaar te hebben. Over het algemeen geldt voor pre-orderdata ongeveer 4 weken respijt, aangezien factoren buiten onze controle van invloed kunnen zijn op de datum waarop we containers van onze fabrieken ontvangen.

Uw bestelling van goederen wordt geaccepteerd en er komt een contract tot stand tussen OLPRO Ltd en u wanneer we de goederen verzenden die u hebt besteld en niet eerder. Er komt geen overeenkomst tot stand op het moment dat de betaling door OLPRO van u is afgeschreven, noch op het moment dat u een e-mail van OLPRO ontvangt waarin de ontvangst van uw bestelling wordt bevestigd. Totdat de goederen zijn verzonden, wordt de bestelling mogelijk niet geaccepteerd door OLPRO, maar kan deze door u worden geannuleerd. Uitzonderingen zijn van toepassing op bestellingen voor gepersonaliseerde artikelen en goederen die op uw bestelling zijn geplaatst en die niet door u kunnen worden geannuleerd zodra u een e-mailbevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling is ontvangen; aangezien dergelijke artikelen en goederen mogelijk al in productie zijn vanwege uw bestelling. Na de totstandkoming van het contract blijft OLPRO eigenaar van alle bestelde goederen totdat het volledige betaling van u heeft ontvangen, ook al zijn de goederen mogelijk al aan u geleverd.

Als bedrijf is het ons beleid om aanbetalingen terug te betalen voor niet-geïnde of ongewenste goederen of in het geval dat het saldo onbetaald blijft.

Als u het volledige bedrag betaalt, verzenden we het product binnen 3-4 dagen, tenzij eerder vermeld, is het product niet op voorraad en wordt er een nieuwe voorraaddatum gegeven.

Als een product op één dag is besteld, annuleer dan vóór 14.00 uur, dezelfde dag, anders is de kans groot dat het product is verzonden. We zullen er in alle gevallen alles aan doen om u te helpen, maar zodra een product is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren zonder dat u het product naar ons terugstuurt.

U kunt uw bestelling annuleren tot 30 dagen nadat de bestelling is afgeleverd, maar zodra deze is afgeleverd, moet u het product aan ons retourneren in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen (zie hierboven).

Onze standaard bezorgkosten voor koeriersdiensten binnen het VK zijn GRATIS. U kunt de volgende dag levering kopen bij het afrekenen en voor bestellingen buiten het VK worden de kosten in rekening gebracht bij het afrekenen. Bel ons als u vragen heeft over de levering of als u speciale wensen heeft.

Tijdens onze drukke periodes kunnen onze standaard bezorgdiensten worden beïnvloed, specifieke bezorgdetails worden bevestigd op het moment van bestelling. Houd er rekening mee dat het weer en andere onvoorziene omstandigheden altijd van invloed kunnen zijn op de levertijden, dus houd rekening met de tijd om een ​​bestelling te ontvangen en neem bij twijfel eerst contact met ons op.

Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst dezelfde dag verzonden (op een weekdag, of op een maandag als besteld in het weekend) met een 48-uurs bezorgservice. Om de levering de volgende dag te garanderen, selecteert u de volgende dag bij het afrekenen. Als het niet de gebruikelijke omstandigheden zijn, staat dit op het product vermeld of laten we het je weten.

Al uw goederen moeten in perfecte staat aankomen, maar als u goederen ontvangt die defect of beschadigd lijken te zijn, moet het bedrijf binnen 24 uur na ontvangst op de hoogte worden gesteld. Dit geldt voor alle artikelen die lijken te ontbreken, tenzij op de factuur staat dat het artikel momenteel niet op voorraad is. Als artikelen niet meteen gebruikt worden, raden we klanten aan om te controleren of deze in perfecte staat en in goede staat zijn ontvangen. Het is belangrijk om producten te controleren voordat u weggaat. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra gemaakte kosten. Het bedrijf zal al het mogelijke doen om ervoor te zorgen dat uw levering op tijd en intact aankomt, we aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra kosten die worden gemaakt als gevolg van late of onvolledige leveringen.

Er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de specificaties op deze website correct zijn op het moment van ter perse gaan, maar technische gegevens, afmetingen en gewichten dienen slechts als richtlijn. Soms kunnen productspecificaties wijzigen, in dergelijke gevallen zullen we ons uiterste best doen om u hiervan op de hoogte te stellen bij het plaatsen van uw bestelling. Al onze maten en afmetingen zijn bij benadering, maar we proberen er wel voor te zorgen dat ze zo nauwkeurig mogelijk zijn. Er wordt geen garantie gegeven of geïmpliceerd dat goederen in absolute detail zullen bevestigen aan de gepubliceerde beschrijving of afbeeldingen.

Als u echter iets ontvangt dat u niet wilt, kunt u binnen 30 dagen retourneren.

Al onze producten zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten gedurende 12 maanden (onze 365 dagen garantie) vanaf de aankoopdatum, tenzij anders aangegeven. Mocht er tijdens deze periode toch een defect optreden, dan zorgen wij ervoor dat het artikel na inspectie wordt gerepareerd of vervangen. Eventuele bezorgkosten zullen worden voldaan na inspectie van het artikel. Zie hierboven voor volledige garantiedetails.

Deze voorwaarden doen geen afbreuk aan uw wettelijke rechten als klant.

Onze overeenkomst met u is gebaseerd op Engels recht en de wetten die van toepassing zijn op deze overeenkomst zijn de wetten van Engeland en Wales.

 

Kortingen

Kortingen zijn alleen van toepassing op producten van het merk OLPRO, tenzij anders vermeld.

De meeste producten die worden aangeboden op OLPROSHOP.COM of een van onze internationale sites zijn OLPRO-producten - door ons ontworpen en aan u verkocht. We hebben echter wel assortimenten van andere producten op voorraad van zorgvuldig geselecteerde leveranciers. U zult merken dat de meeste producten op OLPROSHOP.COM en onze internationale websites altijd afgeprijsd zijn.

Elke kortingscode die u mogelijk heeft voor verdere korting, wordt alleen toegepast op OLPRO-producten op de site en niet op enig ander merk.

Alle kortingen zijn alleen van toepassing op aankopen in het VK van onze Britse website op www.olproshop.com. Door de manier waarop ze werken kunnen we helaas geen kortingen aanbieden op onze internationale websites.

 

Registratienummer (in het VK): 07890917

BTW-registratienummer: GB130 6769 16

Scroll naar boven