null

Artikelen niet beschikbaar

Artikelen uit deze winkel zijn momenteel niet beschikbaar in dit land. Winkel in andere winkels met Glopal-services.
Winkel nu in andere winkels
×
dichtbij
Servicevoorwaarden

Servicevoorwaarden

Welkom op de OLPRO-website. Als u doorgaat met bladeren en deze website gebruikt, stemt u ermee in zich te houden aan en gebonden te zijn aan de volgende gebruiksvoorwaarden, die samen met ons privacybeleid de relatie van OLPRO met u met betrekking tot deze website regelen. Als u het niet eens bent met een deel van deze voorwaarden, gebruik dan alstublieft onze website niet.


De term 'OLPRO' of 'ons' of 'wij' verwijst naar de eigenaar van de website waarvan de statutaire zetel is Units 4-5 KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Ons bedrijfsregistratienummer is 07890917. De term 'u' verwijst naar de gebruiker of kijker van onze website.

Het gebruik van deze website is onderworpen aan de volgende gebruiksvoorwaarden:

De inhoud van de pagina's van deze website is alleen voor uw algemene informatie en gebruik. Het kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

Wij bieden geen enkele garantie of garantie met betrekking tot de juistheid, tijdigheid, prestaties, volledigheid of geschiktheid van de informatie en materialen die op deze website worden gevonden of aangeboden voor een bepaald doel. U erkent dat dergelijke informatie en materialen onnauwkeurigheden of fouten kunnen bevatten en wij sluiten uitdrukkelijk aansprakelijkheid uit voor dergelijke onnauwkeurigheden of fouten voor zover toegestaan ​​door de wet.


Uw gebruik van enige informatie of materiaal op deze website is geheel op eigen risico, waarvoor wij niet aansprakelijk zijn. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alle producten, diensten of informatie die via deze website beschikbaar zijn, aan uw specifieke eisen voldoen.

Deze website bevat materiaal dat eigendom is van of in licentie is gegeven aan ons. Dit materiaal omvat, maar is niet beperkt tot, het ontwerp, de lay-out, het uiterlijk, het uiterlijk en de afbeeldingen. Reproductie is verboden anders dan in overeenstemming met de copyright-vermelding, die deel uitmaakt van deze algemene voorwaarden.

Alle handelsmerken die op deze website worden weergegeven en die geen eigendom zijn van of in licentie zijn gegeven aan de exploitant, worden op de website erkend.

Ongeautoriseerd gebruik van deze website kan aanleiding geven tot een vordering tot schadevergoeding en/of een strafbaar feit zijn.
Van tijd tot tijd kan deze website ook links naar andere websites bevatten. Deze links worden voor uw gemak verstrekt om meer informatie te verstrekken. Ze betekenen niet dat we de website(s) goedkeuren.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van de gelinkte website(s).

Uw gebruik van deze website en elk geschil dat voortvloeit uit dergelijk gebruik van de website is onderworpen aan de wetten van Engeland, Noord-Ierland, Schotland en Wales.

 

Volledige voorwaarden:

Alle producten worden geleverd door OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Alle producten met het merk OLPRO zijn ontworpen en geleverd door OLPRO en alle prijzen zijn inclusief belasting over de toegevoegde waarde (btw).

Deze algemene voorwaarden vormen de basis waarop u onze website kunt gebruiken en bestellingen kunt plaatsen voor artikelen van OLPRO Ltd. Door goederen bij OLPRO te bestellen, wordt u geacht deze voorwaarden te hebben begrepen en geaccepteerd. De leverancier van de afgebeelde goederen is OLPRO, een handelsnaam van OLPRO Ltd. Geregistreerd kantoor OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Geregistreerd nummer 07890917 (Engeland en Wales).

Ons Privacybeleid is te allen tijde te bezichtigen. 

Als u na uw aanmelding van gedachten verandert, kunt u op elk moment uw toestemming intrekken om contact met u op te nemen, voor het verder verzamelen, gebruiken of openbaar maken van uw gegevens, door contact met ons op te nemen via sales@olpro.co.uk of mail ons op:

OLPRO 

Eenheid 6 KDO Bedrijvenpark 

Kleine Witley 

WR6 6LG

 

Onze EU AVG-vertegenwoordiger is

Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Duitsland, art-27-rep-olpro@rickert.law. 

 

Bezorgkosten worden vermeld bij aankoop. Leverdata zijn slechts een schatting. 

Als u iets als een PRE-ORDER koopt, wordt de prijs vermeld als een Pre-Order-prijs en moet het saldo vóór levering worden betaald.

Als u iets tegen een prijs van 50% koopt, is betaling vereist vóór verzending van de voorgestelde datum. Alle bestellingen waarvoor de betaling niet volledig is ontvangen, kunnen worden geannuleerd en er kan een terugbetaling plaatsvinden van elke betaling die bij het oorspronkelijke verkooppunt is gedaan. 

Aankopen bij OLPRO worden in rekening gebracht op de dag dat de goederen worden gekocht bij het uitchecken. Tegelijkertijd worden er bezorgafspraken gemaakt. Bij elke pre-orderaankoop is het bedrag dat in rekening wordt gebracht uw aanbetalingsbedrag. Het volledige betalingssaldo is vereist voordat de bestelling wordt uitgevoerd. Als u een aanbetaling doet, zal een van onze verkopers contact met u opnemen om het saldo van de betaling te incasseren.

Alle herbevoorradingsdata zijn bij benadering.

Alle pre-order datums zijn bij benadering, maar we zullen er altijd naar streven om ze zo dicht mogelijk bij elkaar te houden. Over het algemeen geldt voor alle pre-orderdata een uitstel van ongeveer 4 weken, aangezien factoren buiten onze controle van invloed kunnen zijn op de datum waarop we containers van onze fabrieken ontvangen.

Uw bestelling van goederen wordt geaccepteerd en er komt een contract tot stand tussen OLPRO Ltd en u wanneer we de door u bestelde goederen verzenden en niet eerder. Er komt geen contract tot stand op het moment dat de betaling door OLPRO van u is afgeschreven, noch op het moment dat u een e-mail van OLPRO ontvangt waarin de ontvangst van uw bestelling wordt bevestigd. Totdat de goederen zijn verzonden, wordt de bestelling mogelijk niet door OLPRO geaccepteerd, maar kan deze door u worden geannuleerd. Uitzonderingen zijn van toepassing op bestellingen van gepersonaliseerde artikelen en goederen die naar uw bestelling zijn gemaakt en die niet door u kunnen worden geannuleerd zodra u een e-mailbevestiging hebt ontvangen dat uw bestelling is ontvangen; aangezien dergelijke artikelen en goederen mogelijk al in productie zijn vanwege uw bestelling. Na totstandkoming van het contract blijft OLPRO eigenaar van alle bestelde goederen totdat het de volledige betaling van u heeft ontvangen, ook al zijn de goederen mogelijk al aan u geleverd.

Als bedrijf is het ons beleid om aanbetalingen terug te betalen voor niet-afgehaalde of ongewenste goederen of in het geval dat het saldo onbetaald blijft.

Als u het volledige bedrag betaalt, verzenden we het product binnen 3-4 dagen, tenzij eerder vermeld, het product niet op voorraad is en er een herbevoorradingsdatum wordt gegeven.

Als een product op een dag is besteld, graag dezelfde dag vóór 14.00 uur annuleren, anders is de kans groot dat het product is verzonden. We zullen er alles aan doen om in alle gevallen te helpen, maar zodra een product is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren zonder dat u het product naar ons terugstuurt.

U kunt uw bestelling annuleren tot 30 dagen nadat de bestelling is afgeleverd, maar eenmaal afgeleverd moet u het product aan ons retourneren in dezelfde staat waarin u het heeft ontvangen (zie hierboven).

Onze standaard bezorgkosten per koerier binnen het VK zijn GRATIS. U kunt bij het afrekenen de levering op de volgende dag kopen en voor bestellingen buiten het VK worden de kosten bij het afrekenen in rekening gebracht. Bel ons gerust als u vragen heeft over de levering of als u speciale wensen heeft.

Tijdens onze drukke periodes kunnen onze standaard leveringsdiensten worden beïnvloed, specifieke leveringsdetails worden bevestigd op het moment van bestelling. Houd er rekening mee dat het weer en andere onvoorziene omstandigheden altijd van invloed kunnen zijn op de levertijden, dus laat alstublieft de tijd om een ​​bestelling te ontvangen en neem bij twijfel eerst contact met ons op.

Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag verzonden (op een weekdag of op een maandag indien besteld in het weekend) met een 48-uurs bezorgservice. Om ervoor te zorgen dat het de volgende dag wordt bezorgd, selecteert u de volgende dag bij het afrekenen. Als het geen gebruikelijke omstandigheden zijn, wordt dit op het product vermeld of laten we het u weten.

Al uw goederen zouden in perfecte staat moeten aankomen, maar als u goederen ontvangt die defect of beschadigd lijken te zijn, moet het bedrijf binnen 24 uur na ontvangst op de hoogte worden gebracht. Dit is van toepassing op alle artikelen die mogelijk ontbreken, tenzij op de factuur wordt vermeld dat het artikel momenteel niet op voorraad is. Als artikelen niet meteen worden gebruikt, raden we klanten aan om te controleren of deze in perfecte staat en in goede staat zijn ontvangen. Het is belangrijk om producten te controleren voordat u weggaat. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra gemaakte kosten. Het bedrijf zal al het mogelijke doen om ervoor te zorgen dat uw levering op tijd en intact aankomt. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra kosten als gevolg van late of onvolledige leveringen.

Alles is in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat de specificaties op deze website correct zijn bij het ter perse gaan, technische gegevens, afmetingen en gewichten dienen echter slechts als richtlijn. Soms kunnen productspecificaties veranderen, in dergelijke gevallen zullen we ons uiterste best doen om u hiervan op de hoogte te stellen bij het plaatsen van uw bestelling. Al onze maten en afmetingen zijn bij benadering, maar we proberen ervoor te zorgen dat ze zo nauwkeurig mogelijk zijn. Er wordt geen garantie gegeven of geïmpliceerd dat de goederen in absoluut detail overeenkomen met de gepubliceerde beschrijving of afbeeldingen.

Als u echter iets ontvangt dat u niet wilt, kunt u het binnen 30 dagen retourneren.

Al onze producten zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten gedurende 12 maanden (onze garantie van 365 dagen) vanaf de aankoopdatum, tenzij anders aangegeven. Mocht er tijdens deze periode toch een storing optreden, dan zorgen wij ervoor dat het artikel na inspectie wordt gerepareerd of vervangen. Eventuele bezorgkosten worden voldaan na inspectie van het artikel. Zie hierboven voor volledige garantiedetails.

Deze algemene voorwaarden hebben geen invloed op uw wettelijke rechten als klant.

Onze overeenkomst met u is gebaseerd op de Engelse wet en de wetten die van toepassing zijn op deze overeenkomst zijn de wetten van Engeland en Wales.

 

kortingen

Kortingen zijn alleen van toepassing op producten van het merk OLPRO, tenzij anders aangegeven.

De meeste producten die worden aangeboden op OLPROSHOP.COM of een van onze internationale sites zijn OLPRO-producten - door ons ontworpen en aan u verkocht. We hebben echter ook assortimenten van andere producten op voorraad van zorgvuldig geselecteerde leveranciers. U zult merken dat de meeste producten op OLPROSHOP.COM en onze internationale websites altijd afgeprijsd zijn.

Elke kortingscode die u heeft voor verdere korting wordt alleen toegepast op OLPRO-producten op de site en niet op een ander merk.

Alle kortingen zijn alleen van toepassing op aankopen in het VK via onze Britse website op www.olproshop.com. Vanwege de manier waarop ze werken kunnen we helaas geen kortingen aanbieden op onze internationale websites.

 

Geregistreerd nummer (in het VK): 07890917

BTW-registratienummer: GB130 6769 16

 

 

 

OLPRO 30 dagen geen gezeur, 365 dagen garantie en 2 jaar garantie op canvas

 

 

We willen dat kopen bij ons zo eenvoudig mogelijk is en ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Om dit te doen, hebben we een retourbeleid van 30 dagen en onze garantie van 365 dagen opgesteld. Vanaf 1 februari 2020 bieden we nu twee jaar garantie op ons OLPRO-canvasproductassortiment (dit omvat alle tenten en voortenten voor campers) - Alle producten die vóór 1 februari 2020 zijn gekocht, vallen nog steeds onder de garantie van 12 maanden. Daarnaast bieden we ook een verlengde garantie die op individuele producten kan worden gekocht via onze partners CPS, voor meer informatie zie hier

 

OLPRO 30 dagen geen gezeur retourneren

 

 

 

Als u uw product in de afgelopen 30 dagen heeft gekocht:

Als je in de afgelopen 30 dagen iets bij ons hebt gekocht en je wilt het retourneren voor een volledige terugbetaling, dan kan dat. We kunnen een volledige creditering/terugbetaling aanbieden, of we kunnen het product omruilen voor een nieuwe of een andere kleur. Als u een product binnen uw periode van 30 dagen retourneert omdat u het niet wilt of omdat het niet was zoals verwacht, dan moet u de volledige retourzending betalen. 

Als u een product wilt retourneren vanwege een fabricagefout, raadpleeg dan ons garantiebeleid dat u hieronder kunt vinden.

We kunnen geen terugbetaling of vervanging aanbieden als het product beschadigd is (geen fout van de fabrikant) of niet in een verkoopbare staat verkeert, zoals wanneer het is gebruikt. Dit geldt ook voor natte of vervuilde producten en producten met ontbrekende onderdelen.

Retourneer nooit een product dat nat of vuil is, aangezien het niet wordt terugbetaald en in dezelfde staat aan u wordt geretourneerd.

Als u een product binnen 30 dagen retourneert vanwege een fabrieksfout, heeft u recht op vervanging. We betalen de retourkosten tot het volledige bedrag van € 18. Als uw retourzending meer dan € 18 wordt vermeld, neem dan contact op met onze klantenservice en vraag om afhaling van het artikel, waarna u een factuur ontvangt € 18 voor. Als uw product minder dan 2 kg weegt, vergoeden wij het retourtransport tot € 6. We raden aan om een ​​trackingservice te gebruiken of een verzendbewijs te bewaren als tracking niet van toepassing is. We vergoeden ook de kosten voor het verzenden van het nieuwe product. Zie hierboven voor meer informatie over onze 365 dagen (en 2 jaar canvas) garantie.  

 

Start uw retourzending 

 

Als je buiten je retourperiode van 30 dagen zit:

Helaas kunnen we geen restitutie aanbieden, aangezien de standaard retourtermijn nu is verstreken. Als u van mening bent dat uw product een fabricagefout heeft, raadpleeg dan het onderstaande garantiebeleid voordat u contact opneemt met onze klantenservice waar we kunnen kijken om uw product te repareren of te vervangen. 
 
Na inspectie neemt het garantieteam de beslissing om het product te repareren of te vervangen. Zorg ervoor dat alle items van het defecte product na bevestiging worden geretourneerd. Als een tent of luifel wordt geretourneerd, zorg er dan voor dat de pomp, haringen, balken/stokken ook worden meegeleverd.
 
 

365 dagen garantie & 2 jaar canvasgarantie

 

                                                                                                        

 

Alle OLPRO-producten zijn ontworpen en vervaardigd volgens strenge normen in onze meerdere fabrieken en worden getest onder de juiste omstandigheden en gebruiksvoorwaarden. Alle OLPRO-producten worden gedekt door onze garantie van 365 dagen en verlengde canvasgarantie tot 2 jaar.

De garantie dekt fabricagefouten bij aankoop van het product. Deze mogelijke fouten kunnen zitten in de onderdelen, de materialen van het product of het vakmanschap. De garantie dekt ook de functionaliteit van het product voor normaal gebruik. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten veroorzaakt door een garantiekwestie.

De OLPRO 365-garantie dekt u gedurende 12 maanden vanaf de dag van aankoop, maar de meeste potentiële garantieproblemen zijn van toepassing op problemen die vóór het eerste gebruik zullen optreden. We hebben een extra jaar toegevoegd aan uw canvas productgarantie. Zo kunt u gerust zijn, wetende dat uw canvas nog een jaar extra beschermd is.

De OLPRO 365 & De verlengde canvasgarantie dekt geen tentstokken/balken of windschermstokken of de storing van een stof of onderdeel die het gevolg is van onjuist of onredelijk gebruik of gebrek aan onderhoud. We voelen de behoefte om er nogmaals op te wijzen dat dergelijke voorvallen bij gaasdeuren niet onder de garantie vallen, net als bepaalde kledingstukken; mesh kan trekken/haken ontwikkelen en we kunnen niet garanderen dat dit niet zal gebeuren. Ongevallen zoals schade als gevolg van overmatig weer/wind, onjuist opnieuw verpakken van producten of natuurlijke aantasting door zonlicht zijn niet gedekt.

Onder deze garantie kan geen gevolgschade worden geclaimd. Om uzelf te beschermen tegen eventuele verliezen, raden we u altijd aan om alles wat u hebt gekocht tijdig te testen voordat u weggaat. Elke fout moet op dit moment worden ontdekt. Deze garantie tast op geen enkele manier uw statutaire rechten aan. Zie hieronder voor de volledige verkoopvoorwaarden van deze site.

De garantie is niet van toepassing als het product is gebruikt voor iets anders dan redelijk persoonlijk kampeergebruik. Commercieel gebruik (bijv. verhuur) of continu gebruik als woning is uitdrukkelijk uitgesloten. Alle tenten en luifels zijn gemaakt voor incidenteel gebruik gedurende korte periodes en niet voor seizoenplaatsen of verblijfplaatsen.

Voordat u een garantieclaim indient, moet u ervoor zorgen dat u de onderstaande informatie over een claim hebt gelezen. 

We werken samen met onze retailpartners om alle garantieclaims/reparaties te handhaven. Het is van essentieel belang dat tijdens dit proces uw verkoopcontract (dat is tussen u en de winkel waar u hebt gekocht) van kracht blijft tijdens elke claim. Als u via een detailhandelaar heeft gekocht en u hebt ervaren wat volgens u een garantieprobleem is, is het absoluut noodzakelijk dat u rechtstreeks contact opneemt met de detailhandelaar en zij zullen u adviseren over de juiste handelwijze. Als uw winkelier vereist dat het product rechtstreeks naar ons wordt teruggestuurd om te worden getest, zal hij het product namens u retourneren. We kunnen geen rechtstreekse contracten afhandelen die niet rechtstreeks verwijzen naar OLPRO als de verkoper.

 

VOORWAARDEN VAN ONS GARANTIEBELEID 

Alle producten binnen hun garantieperiode worden omgeruild voor een nieuw product. Als het slechts een klein probleem is of als er iets vervangen kan worden, kunnen we ervoor kiezen om dat onderdeel te sturen in plaats van het volledige product, zodat u het product niet in zijn geheel hoeft te retourneren. Een voorbeeld hiervan zou zijn als een binnentent beschadigd is – we zouden een nieuwe binnentent kunnen sturen, in plaats van het volledige product te ruilen. De volledige voorwaarden staan ​​verderop op de pagina. 

 

Het is altijd het gemakkelijkst als u foto's van mogelijke problemen kunt sturen, zodat we u snel kunnen helpen.

Als richtlijn wordt de volgende schade niet gedekt door uw garantie:

  • Algemene slijtage gedurende langere gebruiksperioden.

  • Gebreken in de stof veroorzaakt door overmatige slijtage - Dit omvat deurgaas.

  • Binnendringen van water door stof als gevolg van UV-degradatie.

  • Binnendringen van water door naden veroorzaakt door overmatige slijtage van naden.

  • Kapotte ritsen door forceren, vastlopen of oneigenlijk gebruik.

  • Overgespannen/uitgerekte naden die uit elkaar vallen.

  • Gespen onderworpen aan overmatige kracht of slijtage.

  • Kapotte draagtas als deze te vol is.

  • Elke tentstokbreuk.

  • Elke luchtstraalschade of -breuk

  • Secundaire schade door een paalbreuk.

  • Nevenschade door gebroken luchtstralen

  • UV-degradatie.

  • Condensatie (meestal veroorzaakt door een gebrek aan ventilatie).

  • Commercieel gebruik door verhuurbedrijven

  • Storm schade

 

Als u een product retourneert en het wordt beschouwd als een van de bovenstaande, bent u aansprakelijk voor de retourkosten van dat product. 

Onze garantie biedt, net als die van andere tentmerken, zoals je zou verwachten, geen garantiedekking voor schade veroorzaakt aan producten of bijkomende schade aan persoonlijke eigendommen veroorzaakt door harde wind en weersomstandigheden.

 

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om weersvoorspellingen en updates te controleren om een ​​veilige en probleemloze vakantie te garanderen. Hoe graag we ook van kamperen houden, en de vakanties worden van tevoren geboekt, helaas zijn er omstandigheden waarin de klant zijn gezond verstand moet gebruiken en de beslissing moet nemen om ofwel door te gaan in onredelijke omstandigheden en schade te riskeren, of de ongelukkige beslissing om de vakantie af te breken of te zoeken alternatieve accommodatie totdat het weer is verbeterd tot een geschikte en veilige omgeving om te kamperen. Als campingmerk weten we wanneer een tent of luifel schade heeft opgelopen door storm en harde wind en bij schade die als stormschade wordt beschouwd, vervalt uw garantie.

Het is niet zo dat iedereen een product kan gebruiken, beschadigen en dan verwachten dat het wordt vervangen.

 
OLPRO Air Beams zijn uitgesloten van garantie

 

OLPRO Air Beam lekke banden worden behandeld als "redelijke slijtage" en vallen daarom niet onder de garantie. Evenmin is bijkomende schade door lekke balken of paalbreuken.

 

Voor uw vertrouwen en gemoedsrust wordt elke afzonderlijke luchtstraal in elke door OLPRO vervaardigde tent en luifel getest voordat deze wordt gebruikt. Om dit te doen, worden alle OLPRO-balken opgeblazen en twee weken gelaten voordat ze in de mouwen van onze tenten en luifels worden gestoken. Op deze manier weten we dat elke afzonderlijke balk bij levering voor u zal werken. We vragen je nog steeds om je product te testen voordat je weggaat, maar het beste wat we kunnen doen is elke balk testen voordat je je product verzendt. We vragen je om de balken voorzichtig op te blazen en de meegeleverde pomp te gebruiken of een pompset tot 7psi en niet meer.

 

Alle opblaasbare balken van OLPRO zijn ingesteld om 7 psi druk te verdragen en niet meer. Eenmaal verkocht kunnen we niet weten hoe een balk is opgeblazen, wat er is gebruikt om hem op te blazen of hoe die balk is behandeld, maar we weten wel dat we klaar zijn om op te blazen tot de juiste druk.

 

Secundaire schade omvat alle schade aan ritssluitingen of de balkbehuizing die kan worden beschadigd als balken niet correct worden opgeblazen of barsten.

 

Helaas kan schade aan stralen door verkeerd gebruik bij het eerste gebruik net zo gemakkelijk optreden als op een later tijdstip, dus houd er rekening mee dat, hoewel er reserveonderdelen beschikbaar zijn, u jarenlang gebruik kunt maken van uw luchtstraal bij correct gebruik.
 
Om schade aan balken te helpen voorkomen, heeft het team informatieve video's samengesteld om u te laten zien hoe u uw bal op de juiste manier kunt opblazen lucht stralen en jouw stormstaven
 

Veelgestelde vragen over garantie

Controleer deze alstublieft veelgestelde vragen om te zien of ze helpen. Het is waarschijnlijk dat we de vraag hierin hebben beantwoord.

We hebben ook een uitgebreide FAQ sectie.

Het is heel gemakkelijk om lekken te verwarren met condensatie. Condensatie is de vloek van het leven van de kampeerder. We hebben het volgende artikel samengesteld over het voorkomen van condensatie:

https://www.olproshop.com/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent

We hebben dit gedaan omdat we erkennen dat veel mensen meer informatie willen over hoe ze zich tegen condensatie kunnen beschermen en ook omdat we een aantal telefoontjes krijgen van mensen die zich zorgen maken over water in de tent dat condens blijkt te zijn - dus ik hoop dat die helpen .

We hebben ook een video samengesteld die u precies laat zien hoe een lek eruit ziet en wat u moet overleggen in het geval van een garantieclaim. Een goed voorbeeld van het bewijs van een lekkende tent is te zien hier.

Handige links:

Windsnelheden - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

condensatie - https://www.olproshop.com/a/blog/how-to-avoid-condensation-in-your-tent-or-awning 

 

EEN AANSPRAAK MAKEN

Als u een product onder garantie wilt retourneren, neem dan contact met ons op door bovenaan de pagina op contact met ons op te klikken of stuur ons een e-mail via sales@olpro.co.uk. Geef de details van uw bestelling op, inclusief e-mailadres, bestelnummer en de betrokken producten. Foto's MOETEN worden verstrekt samen met een reden voor retournering. Elke claim die niet wordt onderbouwd met fotografisch bewijs van het probleem zoals vermeld in het bovenstaande garantiebeleid, wordt niet als een geldige claim beschouwd. Als u ons niet op de hoogte stelt van een retourzending, leidt dit tot vertragingen in de afhandeling ervan. 

Helaas kunnen we geen restitutie aanbieden, aangezien de standaard retourtermijn nu is verstreken. We bieden echter wel een reparatie- of vervangingsservice aan, wat betekent dat we het artikel bij u ophalen en het product inspecteren op fabricagefouten.

Na inspectie neemt het garantieteam de beslissing om het product te repareren of te vervangen.

Zorg ervoor dat alle artikelen van het defecte product worden geretourneerd. Als een tent of luifel wordt geretourneerd, zorg er dan voor dat de pomp, haringen, balken/stokken ook worden meegeleverd.

Als u een product retourneert en het wordt beschouwd als een probleem dat niet onder uw garantiebeleid valt. U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten die gepaard gaan met het terugzenden van het product naar u. 

** LET OP- We kunnen geen items accepteren die erg vuil of nat zijn. Dit is te danken aan gezondheids- en hygiëneredenen. Als het product in deze staat wordt terugontvangen, wordt het naar u teruggestuurd zodat u het later op eigen kosten terug kunt sturen als het droog is*

 

Als u buiten de garantieperiode valt:

Als je buiten de garantieperiode valt of als je het product hebt beschadigd of een vervangend onderdeel nodig hebt, kun je contact met ons opnemen en kunnen we je adviseren hoe je het product zelf kunt repareren. U kunt ook reserveonderdelen kopen op onze website.

Reserve- en vervangende onderdelen

Scroll naar boven