Gratis & snelle levering *| Koop nu, betaal later | Klik & Verzamel | Geen gezeur terug

Uitgebreide garantie-informatie

BESCHERM UW PRODUCT MET EEN UITGEBREIDE GARANTIE

• Volledige dekking vanaf de aankoopdatum
• 100% dekking voor onderdelen en arbeid

We werken samen met onze vrienden bij Consumer Priority Service om uitgebreide garanties te bieden voor de meeste van onze producten. Voeg eenvoudig de verlengde garantie toe aan het betreffende artikel, direct naast waar u het artikel aan uw winkelwagen zou toevoegen.

Wat is de uitgebreide garantie?

Het is een upgrade van uw bestaande fabrieksgarantie. Een CPS-garantie biedt voordelen die niet worden geboden door uw standaard fabrieksgarantie, zoals onopzettelijke schade en gratis verzending.

U bent dus al gedekt voor fabrieksfouten, maar deze dekt u gedurende drie jaar tegen onopzettelijke schade.

Als u de dekking afsluit - gedurende drie jaar na aankoop - als uw product hoe dan ook defect raakt (en meer dan 1% bedraagt), wordt uw product gratis gerepareerd of vervangen. Bij inspectie zullen we beslissen of het gerepareerd kan worden of volledig vervangen moet worden. Vervoer in beide richtingen is gedekt, als je eenmaal hebt geclaimd. Als het minder dan 1% is, krijgt u terug wat u voor het product hebt betaald, minus verzendkosten en btw.

Hoe ben ik gedekt?

Neem binnen die 3 jaar direct contact op met CPS als u per ongeluk uw product beschadigt.

Wanneer begint mijn garantiedekking?


De dekking begint op de 31e kalenderdag vanaf het moment dat u uw product heeft gekocht.

Kan ik het beschermingsplan overdragen aan een nieuwe eigenaar?


Ja! CPS-garanties zijn overdraagbaar tussen eigenaren.

Is mijn product gedekt als het is gestolen of als ik het verlies?


Helaas dekt de CPS-garantie geen verloren of gestolen producten.

Is er een eigen risico?

Er wordt niets in mindering gebracht, behalve op producten onder de 1%, waarbij we geen rekening houden met vervoer of btw - u krijgt alleen het resterende saldo terug.

Wat gebeurt er als mijn product kapot gaat?


U kunt rechtstreeks contact opnemen met CPS om een ​​claim in te dienen via:


• Online op www.cpscentral.com en klik op de knop "Een claim indienen"
• Via e-mail op cs@cpscentral.com

-->