Gratis & snelle levering *| Koop nu, betaal later | Klik & Verzamel | Geen gezeur terug

OLPRO Garantie en retourvoorwaarden

OLPRO 30 dagen geen gezeur terug, 365 dagen garantie & 2 jaar garantie op canvas

 

We willen dat het kopen van ons zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk is en dat u tevreden bent met uw aankoop. Om dit te doen, hebben we een retourbeleid van 30 dagen opgesteld, evenals onze 365 dagen garantie. Vanaf 1st Februari 2020 bieden we nu een extra jaar bovenop onze 365 dagen garantie voor ons OLPRO canvas-producten (dit omvat alle tenten en voortenten voor campers).

Dit betekent dat alle tenten en voortenten van campers worden gedekt door een garantie van 2 jaar indien gekocht na 1 februari 2020.

Als u niet tevreden bent met uw product of een fout opmerkt, volg dan de onderstaande stappen, zodat we eventuele problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Het is essentieel dat u alle producten controleert voordat u weggaat. 

We hebben ook het volgende samengesteld dat kan helpen bij eventuele vragen die je hebt als je tent of luifel een probleem lijkt te hebben:

https: //www.olproshop.nl / pagina's / veelgestelde vragen

En een functie om condensatie te voorkomen:

https: //www.olproshop.nl / blogs / nieuws / hoe condensatie in je tent te voorkomen

We hebben dit gedaan omdat we erkennen dat veel mensen meer informatie willen over hoe ze tegen condensatie kunnen beschermen en ook omdat we soms telefoontjes krijgen van mensen die bezorgd zijn over water in de tent, wat condens blijkt te zijn - dus ik hoop dat die hulp .

  

Als u uw product in de afgelopen 30 dagen hebt gekocht:

Als je in de afgelopen 30 dagen iets van ons hebt gekocht en je wilt het retourneren voor een volledige restitutie, dan kan dat. We kunnen een volledig tegoed / terugbetaling bieden of we kunnen het product ruilen voor een nieuw exemplaar of een andere kleur.

 

We kunnen geen restitutie of vervanging aanbieden als het product is beschadigd (geen fout van de fabrikant) of niet in een verkoopbare staat verkeert, zoals het is gebruikt. Dit omvat natte of vuile producten en producten met ontbrekende onderdelen. Retourneer sowieso nooit producten die nat of vuil zijn, omdat deze niet worden terugbetaald en in dezelfde staat aan u worden geretourneerd.

 

Als u een product wilt retourneren, neemt u contact met ons op via de onderstaande link en zorgt u ervoor dat u al uw gegevens en de reden van retour opgeeft. Als u ons niet op de hoogte stelt van een retour, zal dit vertragingen veroorzaken.

 

Als u een product binnen 30 dagen retourneert omdat u het niet wilt of het niet was zoals verwacht, moet u de retourzending betalen.

Als u een product binnen 30 dagen retourneert vanwege een fout van de fabrikant, hebt u recht op vervanging. Wij betalen de retourkosten en verzenden het nieuwe product. Zie hieronder voor meer informatie over onze 365 dagen (en 2 jaar canvas) garantie. 

neem contact met ons op 

Als uw product nog steeds binnen de garantieperiode valt (2 jaar voor voortenten en tenten voor campers, 365 dagen voor al het andere):

Alle OLPRO producten zijn ontworpen en vervaardigd volgens veeleisende normen in onze meerdere fabrieken en zijn getest onder de juiste voorwaarden en gebruiksvoorwaarden. Alle OLPRO producten worden gedekt door onze 365 dagen garantie en uitgebreid canvas garantie. De garantie dekt fabricagefouten bij aankoop van het product. Deze mogelijke fouten kunnen te maken hebben met de onderdelen, de materialen van het product of de afwerking. De garantie dekt ook de functionaliteit van het product voor normaal gebruik. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten veroorzaakt door een garantieprobleem.

 

De OLPRO 365-garantie dekt 12 maanden vanaf de dag van aankoop, maar de meeste potentiële garantieproblemen zijn van toepassing op problemen die zich voordoen vóór het eerste gebruik. Daarnaast hebben we een extra jaar aan uw canvasproductgarantie toegevoegd. Zodat u kunt ontspannen in de wetenschap dat uw canvas er nog een jaar bovenop wordt beschermd.

 De OLPRO 365 & de uitgebreide canvasgarantie dekt geen tentstokken / -balken of windschermstokken of de storing van een stof of component die het gevolg is van onjuist of onredelijk gebruik of gebrek aan onderhoud. Ongevallen zoals schade als gevolg van overmatig weer / wind, onjuist opnieuw verpakken van producten of enige natuurlijke achteruitgang door zonlicht zijn niet gedekt.

Er kan geen gevolgschade worden geclaimd onder deze garantie. Om jezelf te beschermen tegen eventuele verliezen, raden we je altijd aan om alles wat je hebt gekocht tijdig te testen voordat je weggaat. Deze garantie heeft geen enkele invloed op uw wettelijke rechten. Zie hieronder voor de volledige verkoopvoorwaarden van deze site.

Neem eerst contact op met uw verkoper om een ​​garantieclaim in te dienen. Dit is de persoon van wie u uw product hebt gekocht. Zij zullen u adviseren over de beste manier van handelen.

Als u het product via onze website heeft gekocht, neem dan contact met ons op door op de knop Contact bovenaan de pagina te klikken.

Controleer voordat u dat doet eerst deze veelgestelde vragen om te zien of ze helpen.

https: //www.olproshop.nl / pagina's / veelgestelde vragen

 

Als u zich buiten de garantieperiode bevindt:

Als je buiten je garantieperiode bent of als je het product hebt beschadigd of een vervangend onderdeel nodig hebt, kun je contact met ons opnemen en kunnen we je adviseren hoe je het product zelf kunt repareren. U kunt ook reserveonderdelen kopen op onze website.

Reserveonderdelen en vervangende onderdelen

 

Houd er rekening mee dat: Als een product nat wordt geretourneerd, accepteren we het niet. Na ontvangst van een nat product, wordt het gefotografeerd en teruggestuurd naar u zonder te worden getest of gerepareerd.

 

Als u contact met ons wilt opnemen:

We willen altijd helpen. U kunt elke werkdag op weekdag (behalve op feestdagen en op feestdagen) rechtstreeks met ons chatten tussen 9.00 en 17.00 uur. Dit is te vinden onderaan de website.

U kunt ons bellen 01299 896959 tijdens dezelfde uren.

Als u van buiten het Verenigd Koninkrijk belt, bel dan 00441299 896959 of stuur een e-mail naar sales@olpro.co.uk. We zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

U kunt ook schrijven naar:

OLPRO
KDO bedrijvenpark
Little Witley
Worcestershire
WR6 6LG.

We hebben ook een uitgebreide FAQ-sectie

Alle producten binnen hun garantieperiode worden geruild voor een nieuw product, zoals bijvoorbeeld. Als het om een ​​klein probleem gaat of als er iets kan worden vervangen, kunnen we ervoor kiezen om dat onderdeel in plaats van het volledige product te verzenden, zodat u het product niet volledig hoeft terug te sturen. Een voorbeeld hiervan zou zijn als een binnentent beschadigd zou zijn - we zouden in staat zijn om een ​​nieuwe binnentent te sturen, in tegenstelling tot het vervangen van het volledige product.  

Het is altijd het gemakkelijkst als je je foto's van mogelijke problemen kunt sturen, zodat we je snel kunnen helpen.

Als richtlijn worden de volgende schade niet gedekt door uw garantie op tenten:

  • Algemene slijtage tijdens langdurig gebruik.
  • Gebreken in de stof veroorzaakt door overmatige slijtage.
  • Water dringt door de stof heen als gevolg van UV-afbraak.
  • Water dringt door naden als gevolg van overmatige slijtage van naden.
  • Gebroken ritsen veroorzaakt door forceren, vastlopen of oneigenlijk gebruik.
  • Over gespannen / uitgerekte naden die uit elkaar komen.
  • Gespen blootgesteld aan overmatige kracht of slijtage.
  • Kapotte draagtas als deze overbelast is.
  • Eventuele tentpaalbreuken.
  • Elke luchtstraal schade of breuk
  • Bijkomende schade door een poolbreuk.
  • Bijkomende schade door breuk van de luchtstraal
  • UV-afbraak.
  • Condensatie meestal veroorzaakt door een gebrek aan ventilatie.
  • Commercieel gebruik door verhuurbedrijven 

Als u een product retourneert en het wordt als een van de bovenstaande beschouwd, bent u aansprakelijk voor de retourkosten van dat product.

verzending

Om uw product te retourneren, moet u uw product mailen naar:

OLPRO Ltd,
Unit 6 KDO Business Park,
Little Witley ,
WR6 6LG

Retourneer nooit iets zonder ons eerst op de hoogte te stellen, anders vertraagt ​​het u.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een item meer dan € 54,58 verzendt, moet u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel ontvangen. Het product blijft uw eigendom totdat het door ons is ontvangen.

Stuur alsjeblieft geen artikelen terug totdat je het ons via het contactformulier hebt verteld en we zijn akkoord gegaan of je bent mogelijk aansprakelijk voor de retourkosten voor jou.

Een bestelling annuleren

We verzenden alle bestellingen binnen 2 dagen, dus als u een bestelling wilt annuleren, moet u ons dit binnen 12 uur na bestelling melden en zelfs dan kunnen we niet garanderen dat het product niet is verzonden. 

 

Algemene voorwaarden: 

Alle producten worden geleverd door OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG

Alle producten met het merk OLPRO worden ontworpen en geleverd door OLPRO en alle prijzen zijn inclusief btw. 

Deze algemene voorwaarden vormen de basis waarop u onze website kunt gebruiken en bestellingen kunt plaatsen voor artikelen van OLPRO Ltd. Door goederen te bestellen bij OLPRO u geacht deze voorwaarden te hebben begrepen en aanvaard. De leverancier van de aangeboden goederen is OLPRO , een handelsnaam van OLPRO OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG. Geregistreerd nummer 07890917 (Engeland en Wales). 

Bezorgkosten worden vermeld op het moment van aankoop. 

Als u iets als een PRE-ORDER koopt, wordt de prijs vermeld als een Pre-Order Prijs en moet het saldo vóór levering worden betaald.

Aankopen bij OLPRO worden in rekening gebracht op de dag dat de goederen worden gekocht bij het uitchecken. Bezorgafspraken worden tegelijkertijd gemaakt. Bij eventuele Pre-Order aankopen zal het bedrag dat u in rekening wordt gebracht uw aanbetalingsbedrag zijn. Het volledige betalingssaldo is vereist voordat de bestelling wordt uitgevoerd. Als u een aanbetaling doet, neemt een van onze verkopers contact met u op om het saldo te betalen.

Alle data voor het opnieuw opslaan zijn bij benadering.  

Alle Pre-Order datums zijn bij benadering, maar zullen altijd proberen deze zo dicht mogelijk te benaderen. Over het algemeen kunt u met pre-orderdata ongeveer 2 weken rekenen, aangezien factoren buiten onze controle de datum kunnen beïnvloeden waarop we containers ontvangen van onze fabrieken.

Uw bestelling voor goederen wordt geaccepteerd en er wordt een contract gevormd tussen OLPRO Ltd en u wanneer we de goederen verzenden die u hebt besteld en niet eerder. Een contract wordt niet gevormd op het moment dat de betaling van u is genomen door OLPRO , noch op het punt in de tijd dat u een e-mail van OLPRO bevestiging van ontvangst van uw bestelling. Totdat de goederen zijn verzonden, wordt de bestelling mogelijk niet geaccepteerd door OLPRO maar kan deze door u worden geannuleerd. Uitzonderingen zijn van toepassing op bestellingen voor gepersonaliseerde artikelen en goederen die in uw bestelling zijn geplaatst en die niet door u kunnen worden geannuleerd nadat u een e-mailbevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling is ontvangen; omdat dergelijke artikelen en goederen mogelijk al in productie zijn vanwege uw bestelling. Na de totstandkoming van het contract blijft OLPRO eigenaar van alle bestelde goederen totdat het volledige betaling van u heeft ontvangen, hoewel de goederen mogelijk al bij u zijn afgeleverd.

Als bedrijf is het ons beleid om stortingen voor niet-geïnde of ongewenste goederen terug te betalen of in het geval dat het saldo onbetaald blijft.

Als u volledig betaalt, zullen we het product binnen 3-4 dagen verzenden, tenzij eerder vermeld, het product niet op voorraad is en een nieuwe voorraaddatum wordt gegeven.

Als een product op één dag wordt besteld, annuleert u vóór 14.00 uur, dezelfde dag, anders is het meer dan waarschijnlijk dat het product is verzonden. We zullen er alles aan doen om in alle gevallen te helpen, maar zodra een product is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren zonder dat u het product naar ons terugstuurt.

U kunt uw bestelling annuleren tot 30 dagen nadat hun bestelling is afgeleverd, maar na aflevering moet u het product aan ons retourneren in dezelfde staat waarin u het heeft ontvangen (zie hierboven).

Onze standaard koeriersbezorgkosten binnen het VK zijn GRATIS. U kunt de volgende dag levering kopen bij het afrekenen en voor bestellingen buiten het VK worden de kosten in rekening gebracht bij het afrekenen. Bel ons voor vragen over bezorging of als u speciale wensen heeft.

Tijdens onze drukke periodes kan dit gevolgen hebben voor onze standaardbezorgdiensten. Specifieke bezorggegevens worden bevestigd op het moment van bestelling. Houd er rekening mee dat het weer en andere onvoorziene omstandigheden altijd van invloed kunnen zijn op de levertijden, dus laat de tijd om een ​​bestelling te ontvangen en neem bij twijfel eerst contact met ons op.

Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die vóór 14.00 uur worden geplaatst dezelfde dag (op een weekdag of op een maandag indien besteld in het weekend) verzonden met een bezorgservice van 48 uur. Selecteer de volgende dag bij het afrekenen om de levering de volgende dag te garanderen. Als het geen gebruikelijke omstandigheden zijn, wordt dit op het product vermeld of laten we u dat weten.

Neem voor vragen contact met ons op tussen 09.00 en 17.00 uur van maandag tot vrijdag op 01299 896959. De gesprekskosten zijn een standaardtariefgesprek.

Al uw goederen moeten in perfecte staat aankomen, maar als u goederen ontvangt die defect of beschadigd lijken te zijn, moet het bedrijf binnen 24 uur na ontvangst worden geïnformeerd. Dit is van toepassing op artikelen die mogelijk ontbreken, tenzij op de factuur wordt vermeld dat het artikel momenteel niet op voorraad is. Als artikelen niet meteen worden gebruikt, raden we klanten aan te controleren of deze in perfecte staat en in goede staat zijn ontvangen. Het is belangrijk om producten te controleren voordat u weggaat. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra kosten. Het bedrijf zal al het mogelijke doen om ervoor te zorgen dat uw levering op tijd en intact aankomt, wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra kosten als gevolg van late of onvolledige leveringen.

Er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de specificaties op deze website correct zijn op het moment van drukken, maar technische gegevens, afmetingen en gewichten dienen alleen als richtlijn. Soms kunnen productspecificaties veranderen, in dergelijke gevallen zullen we ons uiterste best doen om u te informeren bij het plaatsen van uw bestelling. Al onze maten en afmetingen zijn bij benadering, maar we proberen ervoor te zorgen dat ze zo nauwkeurig mogelijk zijn. Er wordt geen garantie gegeven of geïmpliceerd dat goederen in absolute details zullen bevestigen aan de gepubliceerde beschrijving of illustraties.

Als u echter iets ontvangt dat u niet wilt, kunt u binnen 30 dagen terugkeren.

Al onze producten zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten gedurende 12 maanden (onze 365 dagen garantie) vanaf de datum van aankoop, tenzij anders aangegeven. Als er tijdens deze periode een storing optreedt, zullen we ervoor zorgen dat het item wordt gerepareerd of vervangen nadat het is geïnspecteerd. Eventuele verzendkosten worden in rekening gebracht na inspectie van het artikel. Zie hierboven voor volledige garantiedetails.

Deze algemene voorwaarden hebben geen invloed op uw wettelijke rechten als klant.

Onze overeenkomst met u is gebaseerd op de Engelse wetgeving en de wetten die op deze overeenkomst van toepassing zijn, zijn de wetten van Engeland en Wales.

We bieden een service via Hubbox, waarbij u een alternatieve afleverbestemming kunt kiezen, meestal met behulp van winkels in de buurt. U kunt meer informatie vinden over Hubbox via hun website op https://www.hub-box.com/shoppers/

Hubbox neemt geen producten van meer dan 20 kg.

Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, wij bieden u de volgende betalingsmogelijkheden. Betaling dient te geschieden aan Klarna:

  • Betaal in 3

  • Betaal later

Meer informatie en de gebruikersvoorwaarden van Klarna vindt u hier. Algemene informatie over Klarna is te vinden hier. Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie in Klarnas privacyverklaring.

 

Kortingen

Kortingen zijn alleen van toepassing op OLPRO-merkproducten, tenzij anders vermeld, en werken alleen in onze winkel in het VK.

De vele producten die worden aangeboden op OLPROSHOP.COM of een van onze internationale sites zijn OLPRO-producten - door ons ontworpen en aan u verkocht. We hebben echter wel een voorraad andere producten van zorgvuldig geselecteerde leveranciers. U zult merken dat de meeste producten op OLPROSHOP.COM en onze internationale websites altijd met korting worden aangeboden.

Elke kortingscode die u heeft voor verdere korting, wordt alleen ooit toegepast op OLPRO-producten op de site en niet op enig ander merk.

Alle kortingen zijn alleen van toepassing op aankopen in het VK via onze Britse website op www.olproshop.com. Vanwege de manier waarop ze werken kunnen we helaas geen kortingen aanbieden op onze internationale websites.

 

Geregistreerd nummer (in het VK): 07890917

Btw-registratienummer: GB130 6769 16

-->