Gratis & snelle levering *| Koop nu, betaal later | Klik & Verzamel | Geen gezeur terug

OLPRO Garantie en retourvoorwaarden

OLPRO 30 dagen geen gezeur terug, 365 dagen garantie & 2 jaar garantie op canvas

.

.

We willen dat het zo eenvoudig mogelijk is om bij ons te kopen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Om dit te doen, hebben we een retourbeleid van 30 dagen opgesteld, evenals onze 365 dagen garantie. Vanaf 1st In februari 2020 bieden we nu een garantie van twee jaar op ons OLPRO-canvasproductassortiment (dit omvat alle tenten en voortenten voor campers) - Alle producten die vóór 1 februari 2020 zijn gekocht, vallen nog steeds onder een garantie van 12 maanden. Daarnaast bieden we ook een verlengde garantie die kan worden gekocht op individuele producten via onze partners CPS, zie voor meer informatie hier
.
Alle OLPRO-producten zijn ontworpen en vervaardigd volgens veeleisende normen in onze fabrieken en worden getest onder de juiste omstandigheden en gebruiksvoorwaarden. Alle OLPRO-producten vallen onder onze 365 dagen garantie en verlengde canvasgarantie tot 2 jaar. De garantie dekt fabricagefouten bij aankoop van het product. Deze mogelijke fouten kunnen te wijten zijn aan de onderdelen, de materialen van het product of het vakmanschap. De garantie dekt ook de functionaliteit van het product bij normaal gebruik. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten veroorzaakt door een garantieprobleem.
.

 

De OLPRO 365-garantie dekt u gedurende 12 maanden vanaf de dag van aankoop, maar de meeste mogelijke garantiekwesties zijn van toepassing op problemen die zich vóór het eerste gebruik voordoen. We hebben een extra jaar toegevoegd aan de garantie van uw canvasproduct. U kunt dus ontspannen wetende dat uw canvas bovenop een extra jaar beschermd is.

De OLPRO 365 & de uitgebreide canvasgarantie dekt geen tentstokken / -balken of windschermstokken of de storing van een stof of component die het gevolg is van onjuist of onredelijk gebruik of gebrek aan onderhoud. Ongevallen zoals schade als gevolg van overmatig weer / wind, onjuist opnieuw verpakken van producten of enige natuurlijke achteruitgang door zonlicht zijn niet gedekt.

.

Onder deze garantie kan geen aanspraak worden gemaakt op gevolgschade. Om uzelf te beschermen tegen eventuele verliezen we raden u altijd aan om alles wat u hebt gekocht op tijd te testen voordat u weggaat. Eventuele defecten moeten nu worden ontdekt. Deze garantie heeft geen enkele invloed op uw wettelijke rechten. Zie hieronder voor de volledige verkoopvoorwaarden van deze site.

/

Neem eerst contact op met uw verkoper om een ​​garantieclaim in te dienen. Dit is de persoon van wie u uw product hebt gekocht. Zij zullen u adviseren over de beste manier van handelen.

.

Als u het product van onze website heeft gekocht, neem dan contact met ons op door op Contact bovenaan de pagina te klikken. Het is raadzaam dat u ons eerst een e-mail stuurt voordat u belt.

.

Controleer deze voordat u dat doet veelgestelde vragen om te zien of ze helpen. Waarschijnlijk hebben we de vraag hierin beantwoord.

/

We hebben ook een uitgebreide FAQ sectie.

.

Het is heel gemakkelijk om lekken te verwarren met condensatie. Condensatie is de vloek van het kampeerdersleven. We hebben het volgende artikel samengesteld om condensatie te voorkomen:

https: //www.olproshop.nl / blogs / nieuws / hoe condensatie in je tent te voorkomen

.

We hebben dit gedaan omdat we erkennen dat veel mensen meer informatie willen over hoe ze tegen condensatie kunnen beschermen en ook omdat we telefoontjes krijgen van mensen die zich zorgen maken over water in de tent dat condensatie blijkt te zijn - dus ik hoop dat die helpen .

.

Alle producten binnen hun garantieperiode worden geruild voor een nieuw product. Als het slechts een klein probleem is of als er iets kan worden vervangen, kunnen we ervoor kiezen om dat onderdeel te verzenden in plaats van het volledige product, zodat u het product niet volledig hoeft te retourneren. Een voorbeeld hiervan is als een binnentent beschadigd zou zijn - we zouden een nieuwe binnentent kunnen sturen, in plaats van het volledige product te ruilen.

.

Het is altijd het gemakkelijkst als u foto's van mogelijke problemen kunt opsturen, zodat we u snel kunnen helpen.

Als richtlijn worden de volgende schade niet gedekt door uw garantie op tenten:

  • Algemene slijtage tijdens langdurig gebruik.

  • Gebreken in de stof veroorzaakt door overmatige slijtage.

  • Water dringt door de stof heen als gevolg van UV-afbraak.

  • Water dringt door naden als gevolg van overmatige slijtage van naden.

  • Gebroken ritsen veroorzaakt door forceren, vastlopen of oneigenlijk gebruik.

  • Over gespannen / uitgerekte naden die uit elkaar komen.

  • Gespen blootgesteld aan overmatige kracht of slijtage.

  • Kapotte draagtas als deze overbelast is.

  • Eventuele tentpaalbreuken.

  • Elke luchtstraal schade of breuk

  • Bijkomende schade door een poolbreuk.

  • Bijkomende schade door breuk van de luchtstraal

  • UV-afbraak.

  • Condensatie (meestal veroorzaakt door gebrek aan ventilatie).

  • Commercieel gebruik door verhuurbedrijven

  • Storm schade

Als u een product retourneert en het wordt als een van de bovenstaande beschouwd, bent u aansprakelijk voor de retourkosten van dat product. 

Onze garantie biedt, net als die van andere tentmerken, zoals u zou verwachten, geen garantiedekking voor schade aan producten of bijkomende schade aan persoonlijke bezittingen veroorzaakt door harde wind en weersomstandigheden.

.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om weersvoorspellingen en updates te controleren om een ​​veilige en probleemloze vakantie te garanderen. Hoe graag we ook van kamperen houden, en de vakanties zijn van tevoren geboekt, helaas zijn er omstandigheden waarin de klant zijn gezond verstand moet gebruiken en de beslissing moet nemen om ofwel door te gaan in onredelijke omstandigheden en schade te riskeren of de ongelukkige beslissing om de vakantie te verkorten of te zoeken alternatieve accommodatie totdat het weer is verbeterd tot een geschikte en veilige omgeving om te kamperen.

.

Het is niet zo dat iemand een product kan gebruiken, het kan beschadigen en vervolgens kan verwachten dat het wordt vervangen.

,

Handige link:

https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

.

Als u uw product in de afgelopen 30 dagen hebt gekocht:

,

Als je in de afgelopen 30 dagen iets bij ons hebt gekocht en je wilt het retourneren voor een volledige terugbetaling, dan kan dat. We kunnen een volledige creditering / terugbetaling aanbieden, of we kunnen het product ruilen voor een nieuwe of een andere kleur.

We kunnen geen restitutie of vervanging aanbieden als het product is beschadigd (geen fabrieksfout) of niet in een staat verkeert die kan worden doorverkocht, zoals het is gebruikt. Dit omvat natte of vuile producten en producten met ontbrekende onderdelen. Retourneer nooit een product dat hoe dan ook nat of vies is, omdat het niet wordt terugbetaald en in dezelfde staat naar u wordt teruggestuurd.

.

Om een ​​product te retourneren, neem dan contact met ons op door bovenaan de pagina op contact met ons op te nemen of stuur ons een e-mail via sales@olpro.co.uk en zorg ervoor dat u al uw gegevens bijvoegt, inclusief het bestelnummer, eventuele foto's en de reden voor retournering.Als u ons niet op de hoogte stelt van een retourzending, zal dit vertragingen veroorzaken.

Als u een product binnen 30 dagen retourneert omdat u het niet wilt of het niet was zoals verwacht, moet u de retourzending betalen.

 
Als u een product binnen 30 dagen retourneert vanwege een fabrieksfout, heeft u recht op vervanging. We zullen de retourkosten betalen tot het volledige bedrag van € 18,00.Als uw retourzending meer dan € 18,00 bedraagt, neem dan contact op met onze klantenservice en vraag een afhaling voor het artikel, waarvoor u vervolgens € 18,00 wordt gefactureerd voor. Als uw product minder dan 2 kg weegt, vergoeden wij de retourzending tot 4%. We raden aan om een ​​bijgehouden service te verzenden of een bewijs van verzending te bewaren als tracking niet van toepassing is. We vergoeden ook de kosten voor het verzenden van het nieuwe product. Zie hierboven voor meer informatie over onze 365 dagen (en 2 jaar canvas) garantie.
 

.

Als uw product nog binnen de garantieperiode valt (2 jaar voor voortenten en tenten voor campers (vanaf 1 februari 2020), 365 dagen voor al het andere):

.

Om een ​​product onder garantie te retourneren, neem dan contact met ons op door bovenaan de pagina op contact met ons op te nemen of stuur ons een e-mail via sales@olpro.co.uk en zorg ervoor dat u al uw gegevens bijvoegt, inclusief het bestelnummer, eventuele foto's en de reden voor retournering. Als u ons niet op de hoogte stelt van een retourzending, zal dit vertragingen veroorzaken.

Helaas kunnen we geen restitutie bieden, aangezien de standaard retourperiode nu is verstreken.

We bieden echter wel een reparatie- of vervangingsservice, wat betekent dat we het artikel bij u ophalen en het product inspecteren op fabricagefouten.

Na inspectie neemt het garantieteam de beslissing om het product te repareren of te vervangen.

Zorg ervoor dat alle items van het defecte product worden geretourneerd. Als een tent of luifel wordt geretourneerd, zorg er dan voor dat de pomp, haringen, balken / palen ook worden meegeleverd.

**HOUD ER REKENING MEE DAT- We kunnen geen items accepteren die sterk vervuild of nat zijn. Dit heeft te maken met gezondheid en hygiëne. Als het product is ontvangend terug in deze staat, het wordt naar u teruggestuurd zodat u het later op eigen kosten kunt retourneren wanneer het droog is *

.

Als u zich buiten de garantieperiode bevindt:

Als je buiten je garantieperiode zit of je hebt het product beschadigd of een vervangend onderdeel nodig, neem dan contact met ons op en we kunnen je adviseren hoe je het product zelf kunt repareren. U kunt ook reserveonderdelen kopen op onze website.

Reserveonderdelen en vervangende onderdelen

.

Op eigen kosten uw product retourneren

Retourneer nooit iets zonder eerst contact met ons op te nemen, anders zal de behandeling met u vertraging oplopen.

U kunt ons hierover informeren via de contactlink bovenaan de pagina of via e-mail sales@olpro.co.uk. Zodra we de retourzending hebben afgesproken, stuurt u het product naar;

.

OLPRO Ltd.

.

Unit 6 KDO Business Park

.

Little Witley

.

Worcestershire

.

WR6 6LG

 

Als u een artikel van meer dan 1% retourneert, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen. Het product blijft uw eigendom totdat het door ons is teruggekregen. Alstublieft bewaar een bewijs van verzending.

 

Een bestelling annuleren

We verzenden alle bestellingen binnen 2 dagen, dus als u een bestelling wilt annuleren, moet u ons binnen 12 uur na bestelling op de hoogte stellen en zelfs dan kunnen we niet garanderen dat het product niet verzonden zal zijn.

Als u contact met ons wilt opnemen.

We willen altijd helpen. U kunt elke weekdag tussen 9.00 en 17.00 uur rechtstreeks met ons praten via online chat (behalve op feestdagen en feestdagen). Deze staat onderaan de website.

U kunt ons tijdens dezelfde uren bellen op 01299 896959. Onze telefoonlijnen zijn vaak bezet, dus we raden altijd aan om te mailen. Als u een e-mail heeft gestuurd, hoeft u niet verder te bellen.

.

U kunt ook een e-mail sturen naar sales@olpro.co.uk en we zullen zo snel mogelijk antwoorden.

 

Ons adres is:

.

Van Olpro Ltd.

.

KDO bedrijvenpark

.

Little Witley

.

Worcestershire

.

WR6 6LG

 

Algemene voorwaarden:

Alle producten worden geleverd door OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Alle producten met het merk OLPRO worden ontworpen en geleverd door OLPRO en alle prijzen zijn inclusief btw.

Deze algemene voorwaarden vormen de basis waarop u onze website kunt gebruiken en bestellingen kunt plaatsen voor artikelen van OLPRO Ltd. Door goederen te bestellen bij OLPRO u geacht deze voorwaarden te hebben begrepen en aanvaard. De leverancier van de aangeboden goederen is OLPRO , een handelsnaam van OLPRO OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG. Geregistreerd nummer 07890917 (Engeland en Wales).

Bezorgkosten worden vermeld op het moment van aankoop.

Als u iets als een PRE-ORDER koopt, wordt de prijs vermeld als een Pre-Order Prijs en moet het saldo vóór levering worden betaald.

Aankopen bij OLPRO worden in rekening gebracht op de dag dat de goederen bij het uitchecken worden gekocht. Afleverafspraken worden tegelijkertijd gemaakt. Bij elke pre-orderaankoop is het bedrag dat in rekening wordt gebracht uw aanbetalingsbedrag. Het volledige saldo is vereist voordat de bestelling wordt uitgevoerd. Betaalt u wel een aanbetaling, dan neemt een van onze verkopers contact met u op om het saldo op te vragen.

Alle data voor het opnieuw opslaan zijn bij benadering.

Alle pre-order data zijn bij benadering, maar zullen er altijd naar streven ze zo dicht mogelijk bij elkaar te houden. Over het algemeen kunt u bij eventuele voorbesteldata ongeveer 4 weken uitstel geven, aangezien factoren buiten onze controle van invloed kunnen zijn op de datum waarop we containers van onze fabrieken ontvangen.

Uw bestelling voor goederen wordt geaccepteerd en er wordt een contract gevormd tussen OLPRO Ltd en u wanneer we de goederen verzenden die u hebt besteld en niet eerder. Een contract wordt niet gevormd op het moment dat de betaling van u is genomen door OLPRO , noch op het punt in de tijd dat u een e-mail van OLPRO bevestiging van ontvangst van uw bestelling. Totdat de goederen zijn verzonden, wordt de bestelling mogelijk niet geaccepteerd door OLPRO maar kan deze door u worden geannuleerd. Uitzonderingen zijn van toepassing op bestellingen voor gepersonaliseerde artikelen en goederen die in uw bestelling zijn geplaatst en die niet door u kunnen worden geannuleerd nadat u een e-mailbevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling is ontvangen; omdat dergelijke artikelen en goederen mogelijk al in productie zijn vanwege uw bestelling. Na de totstandkoming van het contract blijft OLPRO eigenaar van alle bestelde goederen totdat het volledige betaling van u heeft ontvangen, hoewel de goederen mogelijk al bij u zijn afgeleverd.

Als bedrijf is het ons beleid om stortingen voor niet-geïnde of ongewenste goederen terug te betalen of in het geval dat het saldo onbetaald blijft.

 

Als u volledig betaalt, zullen we het product binnen 3-4 dagen verzenden, tenzij eerder vermeld, het product niet op voorraad is en een nieuwe voorraaddatum wordt gegeven.

Als een product op één dag is besteld, annuleer dan vóór 14.00 uur dezelfde dag, anders is de kans groot dat het product verzonden is. We zullen er alles aan doen om in alle gevallen te helpen, maar zodra een product is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren zonder dat u het product naar ons terugstuurt.

U kunt uw bestelling annuleren tot 30 dagen nadat hun bestelling is afgeleverd, maar na aflevering moet u het product aan ons retourneren in dezelfde staat waarin u het heeft ontvangen (zie hierboven).

Onze standaard bezorgkosten voor koeriers binnen het VK zijn GRATIS. U kunt bij het afrekenen de volgende dag bezorging kopen en voor bestellingen buiten het VK worden de kosten bij het afrekenen in rekening gebracht. Bel ons alstublieft als u vragen heeft over de levering of als u speciale wensen heeft.

Tijdens onze drukke periodes kunnen onze standaard bezorgdiensten worden beïnvloed, specifieke bezorggegevens worden bevestigd op het moment van bestellen. Houd er rekening mee dat weersomstandigheden en andere onvoorziene omstandigheden altijd van invloed kunnen zijn op de levertijden, dus laat alstublieft wat tijd vrij om een ​​bestelling te ontvangen en neem bij twijfel eerst contact met ons op.

Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die voor 14.00 uur worden geplaatst dezelfde dag verzonden (op een weekdag, of op maandag indien besteld in het weekend) met een bezorgservice van 48 uur. Selecteer de volgende dag bij het afrekenen om levering op de volgende dag te garanderen. Als het geen normale omstandigheden zijn, wordt dit op het product vermeld of laten we het u weten.

 

Neem voor vragen contact met ons op tussen 09.00 en 17.00 uur van maandag tot vrijdag op 01299 896959. De gesprekskosten zijn een standaardtariefgesprek.

Al uw goederen moeten in perfecte staat aankomen, maar als u goederen ontvangt die defect of beschadigd lijken, moet het bedrijf binnen 24 uur na ontvangst op de hoogte worden gebracht. Dit geldt voor alle artikelen die mogelijk lijken te ontbreken, tenzij op de factuur vermeld staat dat het artikel momenteel niet op voorraad is. Als items niet meteen worden gebruikt, raden we klanten aan om te controleren of deze in perfecte staat en in goede staat zijn ontvangen. Het is belangrijk om producten te controleren voordat u weggaat. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra gemaakte kosten. Het bedrijf zal al het mogelijke doen om ervoor te zorgen dat uw levering op tijd en intact aankomt, wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra kosten als gevolg van late of onvolledige leveringen.

Er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de specificaties op deze website correct zijn op het moment van drukken, maar technische gegevens, afmetingen en gewichten dienen slechts als richtlijn. Soms kunnen productspecificaties veranderen, in dat geval zullen we ons uiterste best doen om u te informeren bij het plaatsen van uw bestelling. Al onze maten en afmetingen zijn bij benadering, maar we proberen ervoor te zorgen dat ze zo nauwkeurig mogelijk zijn. Er wordt geen garantie gegeven of geïmpliceerd dat de goederen in absolute details overeenkomen met de gepubliceerde beschrijving of illustraties.

Als u echter iets ontvangt dat u niet wilt, kunt u binnen 30 dagen retourneren.

Al onze producten hebben een garantie van 12 maanden tegen fabricagefouten (onze 365 dagen garantie) vanaf de aankoopdatum, tenzij anders aangegeven. Als er tijdens deze periode toch een storing optreedt, zorgen we ervoor dat het artikel na inspectie wordt gerepareerd of vervangen. Eventuele bezorgkosten zullen worden voldaan na inspectie van het artikel. Zie hierboven voor volledige garantiedetails.

Deze algemene voorwaarden hebben geen invloed op uw wettelijke rechten als klant.

Onze overeenkomst met u is gebaseerd op de Engelse wetgeving en de wetten die op deze overeenkomst van toepassing zijn, zijn de wetten van Engeland en Wales.

We bieden een service via Hubbox waarbij u een alternatieve bezorgbestemming kunt kiezen, meestal via een nabijgelegen winkelpand voor u. U kunt meer te weten komen over Hubbox via hun website op https://www.hub-box.com/shoppers/

Hubbox neemt geen producten van meer dan 20 kg.

 

Kortingen

Kortingen zijn alleen van toepassing op OLPRO-merkproducten, tenzij anders vermeld, en werken alleen in onze winkel in het VK.

De meeste producten die op OLPROSHOP.COM of een van onze internationale sites worden aangeboden, zijn OLPRO-producten - door ons ontworpen en aan u verkocht. We hebben echter wel assortimenten van andere producten van zorgvuldig geselecteerde leveranciers op voorraad. U zult zien dat de meeste producten op OLPROSHOP.COM en onze internationale websites altijd korting krijgen.

Elke kortingscode die u heeft voor verdere korting, wordt alleen ooit toegepast op OLPRO-producten op de site en niet op enig ander merk.

Alle kortingen zijn alleen van toepassing op Britse aankopen van onze Britse website op www.olproshop.com. Vanwege de manier waarop ze werken kunnen we helaas geen kortingen aanbieden op onze internationale websites.

.

Geregistreerd nummer (in het VK): 07890917

Btw-registratienummer: GB130 6769 16

.

-->