Gratis & snelle levering *| Koop nu, betaal later | Klik & Verzamel | Geen gezeur terug

Klarna 0% Financiën

Koop nu, betaal later Financiën met OLPRO 

We bieden momenteel twee soorten 0% -betalingen aan.

Een daarvan is met Paypal en u kunt er meer over te weten komen Paypal-tegoed hier.

Paypal Credit maakt gebruik van uw PayPal-rekening en biedt tot 4 maanden krediet.

De andere is met Klarna, een geweldige manier om in drie termijnen te betalen.

 

Wie is Klarna?
Klarna is een Zweedse betalingsdienstaanbieder die de eindverantwoordelijkheid voor uw betaling op zich neemt. Klarna is de aanbieder van vlotte betalingen aan meer dan 190.000 online winkels. Meer dan 80 miljoen consumenten wereldwijd vertrouwen op Klarna om hun betalingen veilig af te handelen.


Hoe werkt Later betalen in 3 renteloze termijnen?
Betaal later in 3 rentevrije termijnen zodat u de kosten van uw aankoop kunt verdelen over 3 gelijke betalingen. De betaling voor elke termijn zal
automatisch worden opgehaald van de bankpas of creditcard die u bij het afrekenen hebt ingevoerd. Uw eerste termijn wordt afgehaald wanneer uw bestelling wordt bevestigd door OLPRO en de termijnen 2 en 3 worden respectievelijk 30 en 60 dagen later gepland.


Kom ik later in aanmerking voor Pay in 3 rentevrije termijnen?
Om Pay later in 3 rentevrije termijnen te gebruiken, moet u minimaal 18 zijn. Hoewel deze optie op grote schaal wordt gepromoot, is Betalen later in 3 renteloze termijnen afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Wanneer u Later betalen kiest in 3 renteloze termijnen, heeft onze beoordeling geen invloed op uw kredietwaardigheid.


Hoe kan ik mijn kansen vergroten om later in 3 rentevrije termijnen voor Pay te worden geaccepteerd?
Klarna is uniek en biedt later betalen in 3 rentevrije termijnen op basis van een aantal factoren, zoals de bestelwaarde, eerdere bestelgeschiedenis en artikel
beschikbaarheid. Als u 18 jaar of ouder bent, kunt u uw kansen om aangeboden te worden verbeteren. Betaal later in 3 rentevrije termijnen door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en juiste adresgegevens verstrekt en verzendt naar uw geregistreerde factuuradres. Alle bestellingen worden afzonderlijk beoordeeld. Het feit dat u eerder bent geaccepteerd voor een Klarna-betaalmethode betekent niet dat deze voor elke bestelling wordt aangeboden en op zijn beurt betekent dit niet dat het voor alle toekomstige bestellingen zal worden geweigerd.


Wat moet ik opgeven als ik een aankoop doe?
Als u via Klarna een aankoop wilt doen met Pay later in 3 rentevrije termijnen, moet u uw mobiele telefoonnummer, e-mailadres, huidig ​​factuuradres en een bankpas of kaart opgeven. Het mobiele nummer is vereist voor het geval we u moeten bereiken. Alle berichten worden naar uw e-mailadres verzonden. Het is erg belangrijk dat u ons de juiste gegevens verstrekt, omdat u anders uw betalingsschema en bijgewerkte bestelinformatie niet ontvangt.


Zal er een kredietonderzoek tegen mij plaatsvinden?
Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde onderzoeken (of zachte kredietzoekopdrachten) uitvoeren die geen invloed hebben op het scoren van scores en die alleen zichtbaar zijn voor u en Klarna, maar niet zichtbaar voor
andere geldschieters. Klarna noch OLPRO kredietzoekacties tegen u uitvoeren die van invloed kunnen zijn op uw kredietwaardigheid.


Waarom krijg ik niet later Betaald aangeboden in 3 renteloze termijnen?
Hoewel Pay later in 3 renteloze termijnen op grote schaal wordt gepromoot, is het niet altijd universeel beschikbaar. De Betaal later in 3 rentevrije termijnen betalingsoptie wordt automatisch gegenereerd door algoritmen die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder adresgegevens, kaarthoudergegevens, hoeveelheid bestelling, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van artikelen.


Wat zijn mijn betalingsopties bij Klarna?
Betaling voor uw Pay later in 3 rentevrije termijnen wordt automatisch verzameld van de bankpas of creditcard die u bij het afrekenen hebt ingevoerd. De eerste betaling wordt gedaan wanneer de bestelling is bevestigd. De tweede en derde termijn worden respectievelijk 30 en 60 dagen na de eerste termijn verzameld.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of retourneer?
Zodra OLPRO uw annulering / retour hebben geaccepteerd, zal Klarna alle toekomstige geplande betalingen annuleren en de verschuldigde bedragen terugbetalen.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?
Klarna zal automatisch proberen uw betaling voor uw Pay later te incasseren in 3 rentevrije afbetalingen op OLPRO van de bankpas of creditcard
u hebt ingevoerd bij het afrekenen. Als we uw betaling niet op de geplande vervaldatum kunnen innen, zal Klarna nog een poging doen om automatisch te innen
betaling twee dagen later. Als deze laatste betalingspoging mislukt, geeft Klarna u een overzicht van het volledige openstaande orderbedrag dat 15 dagen later betaalbaar wordt. Klarna zal u op de hoogte brengen wanneer een betaling twee dagen voorafgaand aan de poging om uw betaling te innen moet worden voldaan. Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het product 'Later betalen in 3 termijnen' van Klarna, zelfs als u niet op tijd heeft betaald.


Ik ben gevraagd om naar de Klarna-site te gaan. Is dit correct?
U kunt al uw Klarna-aankopen en betalingsschema eenvoudig bekijken door in te loggen op Klarna.com/uk.


Zijn mijn betalingsgegevens veilig?
Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door OLPRO. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die zijn beveiligd met de nieuwste industriële beveiligingsprotocollen.


Kan ik voor de vervaldag betalen?
Nee, dit is momenteel niet mogelijk voor Pay later in 3 renteloze termijnen.


Heb je mijn betaling ontvangen?
Klarna zal u via e-mail en pushmelding op de hoogte stellen wanneer een betaling verschuldigd is en wanneer deze met succes is verzameld, of in het onwaarschijnlijke geval dat uw betaling mislukt. Als een betaling is geïncasseerd maar u geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, kunt u altijd de status van uw bestelling en betalingen controleren door in te loggen op www.klarna.com/uk.


Wat gebeurt er met mijn verklaring als ik de goederen heb geretourneerd?
Een keer OLPRO de retour heeft ontvangen (gedeeltelijk of volledig) en u hebt hun bevestiging hiervan ontvangen, een bijgewerkte verklaring met een aangepast betalingsschema ontvangt u van Klarna als u een gedeeltelijke retourzending heeft gedaan. Bij volledige teruggave zullen wij alle geïnde betalingen terugbetalen en toekomstige geplande betalingen annuleren.


Ik heb een verklaring ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.
Als uw goederen niet zijn ontvangen, kunt u bellen met OLPRO om uw bestelling en leveringsstatus te controleren. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna zodat we de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen.


Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra de winkel uw annulering of uw retour heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.


Ik heb om terugbetaling gevraagd. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Restituties worden teruggegeven aan de bankpas of creditcard die oorspronkelijk bij het afrekenen was ingevoerd.


Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn afschrift / betalingsinformatie.
U kunt inloggen op www.klarna.com/nl, waar u alle informatie over uw bestellingen en betalingsschema's vindt.

 

 

Betaal later in 30 dagen Veelgestelde vragen


Hoe werkt Later betalen binnen 30 dagen?
Zodra uw bestelling is bevestigd, ontvangt u binnen twee dagen van Klarna een e-mail met betalingsinstructies. Je hebt dan 30 dagen om je bestelling uit te proberen en betaal alleen als je tevreden bent. Voltooi de betaling online, op uw gemak, zonder extra kosten. U kunt betalen met een creditcard of bankpas op www.klarna.com/uk.


Kom ik later binnen 30 dagen in aanmerking voor betalen?
Als u Pay later binnen 30 dagen wilt gebruiken, moet u minimaal 18 zijn. Hoewel deze optie op grote schaal wordt gepromoot, is Betalen later binnen 30 dagen afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Wanneer
Als u later binnen 30 dagen kiest, heeft onze beoordeling geen invloed op uw kredietwaardigheid.


Hoe kan ik mijn kansen om later binnen 30 dagen te worden geaccepteerd voor Pay vergroten?
Klarna is uniek en biedt later betalen binnen 30 dagen op basis van een aantal factoren, zoals de bestelwaarde, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van artikelen. Als u 18 jaar of ouder bent, kunt u uw kansen om aangeboden te worden verbeteren. Betaal later binnen 30 dagen door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en juiste adresgegevens verstrekt en verzendt naar uw geregistreerde factuuradres. Alle bestellingen worden afzonderlijk beoordeeld. Het feit dat u later binnen 30 dagen eerder hebt betaald, betekent niet dat het voor elke bestelling wordt aangeboden en op zijn beurt betekent dit niet dat het voor alle toekomstige bestellingen zal worden geweigerd.


Zal er een kredietonderzoek tegen mij plaatsvinden?
Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde onderzoeken (of zachte kredietzoekopdrachten) uitvoeren die geen invloed hebben op het scoren van scores en die alleen zichtbaar zijn voor u en Klarna, maar niet zichtbaar voor
andere geldschieters. Klarna noch OLPRO kredietzoekacties tegen u uitvoeren die van invloed kunnen zijn op uw kredietwaardigheid.


Waarom krijg ik later binnen 30 dagen geen betaling aangeboden?
Hoewel Pay later in 30 dagen alom wordt gepromoot, is het niet altijd universeel beschikbaar. De methode Later betalen in 30 dagen wordt automatisch gegenereerd door algoritmen die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder het aantal bestellingen, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van artikelen. Als alternatief kunt u uw bestelling voltooien door bij het afrekenen met een creditcard of bankpas te betalen.


Wat zijn mijn betalingsopties bij Klarna?
U kunt direct met pin of creditcard betalen bij het afrekenen of profiteren van onze Pay later in 30 dagen betalingsoptie, waar u de goederen kunt betalen zodra u ze via creditcard of pinpas heeft ontvangen.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of retourneer?
Zodra OLPRO uw annulering / retour hebben geaccepteerd, dan zal Klarna de verklaring annuleren of uw betaling terugbetalen.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?
De betaling is verschuldigd 30 dagen nadat het item is verzonden. Om u te helpen op tijd te betalen, waarschuwen we u twee dagen voordat de betaling moet worden uitgevoerd - u ontvangt e-mailherinneringen om te betalen - en als u heel laat bent, sturen we u ook een sms of brief. Uw credit score wordt niet beïnvloed door Klarna's producten 'Later betalen in 30 dagen' te gebruiken, zelfs als u niet op tijd heeft betaald.


Ik ben gevraagd om naar de Klarna-site te gaan. Is dit correct?
Als u ervoor kiest om later binnen 30 dagen te betalen, stuurt Klarna u een e-mail met meer informatie over hoe u kunt betalen. Uw e-mail bevat een link naar Klarna waar u uw betaling met uw creditcard of betaalpas kunt regelen.


Wat moet ik opgeven als ik een aankoop doe?
Als u een aankoop bij Klarna wilt doen, moet u uw naam, adres en e-mailadres opgeven. Voor sommige bestellingen moet u mogelijk ook uw mobiele nummer of geboortedatum opgeven. Alle informatie wordt naar uw e-mailadres verzonden, inclusief betalingsherinneringen en links naar uw online afschriften. Het is erg belangrijk dat u ons de juiste gegevens verstrekt, omdat u anders de betalingsinformatie niet ontvangt.


Zijn mijn betalingsgegevens veilig?
Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door OLPRO. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die zijn beveiligd met de nieuwste industriële beveiligingsprotocollen.


Kan ik voor de vervaldag betalen?

U kunt uw bestelling op elk moment betalen nadat u de e-mail van Klarna met de details van uw betaling hebt ontvangen. Volg de instructies in deze e-mail om uw bestelling te betalen.


Heb je mijn betaling ontvangen?
Als u met een kaart betaalt, OLPRO zal uw bestelling meteen bevestigen. Als u later binnen 30 dagen met Pay betaalt, stuurt Klarna u een betalingsbevestiging per e-mail
adres dat u heeft gebruikt voor uw bestelling. Als je een betaling hebt gedaan maar de betalingsbevestiging niet hebt ontvangen, kun je altijd de status van je bestelling en betalingen controleren door in te loggen bij www.klarna.com.


Wat gebeurt er met mijn verklaring als ik de goederen heb geretourneerd?
Een keer OLPRO de retourzending heeft ontvangen (gedeeltelijk of volledig) en u hebt hun bevestiging hiervan ontvangen, ontvangt u een bijgewerkte verklaring van Klarna als u een gedeeltelijke retourzending heeft gedaan. Bij volledige teruggave wordt uw afschrift afgesloten.


Ik heb een verklaring ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.
Je hebt 30 dagen om te betalen, dus je hoeft niet meteen te betalen. Als uw vervaldatum nabij is en er geen teken van uw goederen is, bel dan OLPRO om in te checken
levering. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna zodat we de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen.


Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra de winkel uw annulering of uw retour heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerkt.


Ik heb om terugbetaling gevraagd. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Als u uw bestelling met een kaart hebt betaald, wordt de terugbetaling teruggestort op dezelfde kaart. Als u het afschrift nog niet hebt betaald, zal de terugbetaling het afschrift verminderen of volledig annuleren.


Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn afschrift / betalingsinformatie.
Als u uw afschriftnummer niet bij de hand hebt, kunt u inloggen op www.klarna.com/nl, waar u al uw bestellingen kunt vinden en betalingen kunt doen.


Ik heb nog steeds vragen over de betaling, hoe kan ik contact opnemen?
Ga naar de klantenservicepagina van Klarna voor een volledige lijst met veelgestelde vragen, livechat en telefoonopties.

-->