null
×
dichtbij
Klarna & 0% Financiën

Klarna & 0% Financiën

Koop nu, betaal later Financiën met OLPRO 

We bieden momenteel twee soorten 0%-betalingen aan.

Een daarvan is met Paypal en u kunt er meer over te weten komen: Paypal-tegoed hier.

Paypal-tegoed maakt gebruik van uw PayPal-account en kan tot 4 maanden tegoed bieden.

De andere is met Klarna, een prima manier om in drie termijnen te betalen.

 

   klarna-vector-logo.png                 paypal-credit.gif

 

 

Wie is Klarna?
Klarna is een Zweedse betalingsdienstaanbieder die de end-to-end verantwoordelijkheid voor uw betaling op zich neemt. Klarna is de aanbieder van vlotte betalingen aan meer dan 190.000 online winkels. Meer dan 80 miljoen consumenten wereldwijd vertrouwen op Klarna om hun betalingen veilig af te handelen.


Hoe werkt Later Betalen in 3 renteloze termijnen?
Betaal later in 3 renteloze termijnen, zodat u de kosten van uw aankoop kunt spreiden over 3 gelijke betalingen. De betaling voor elke termijn zal
automatisch afgeschreven van de debet- of creditcard die u bij het afrekenen heeft ingevoerd. Uw eerste termijn wordt geïnd wanneer uw bestelling is bevestigd door OLPRO en termijnen 2 en 3 worden respectievelijk 30 en 60 dagen later gepland.


Kom ik in aanmerking voor Later Betalen in 3 renteloze termijnen?
Om Later betalen in 3 renteloze termijnen te gebruiken, moet u minimaal 18 zijn. Hoewel deze optie op grote schaal wordt gepromoot, is Later betalen in 3 renteloze termijnen afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Als u kiest voor Later betalen in 3 renteloze termijnen, heeft onze beoordeling geen invloed op uw kredietwaardigheid.


Hoe kan ik mijn kansen vergroten om later in 3 renteloze termijnen te worden geaccepteerd?
Klarna is uniek en biedt Betaal later in 3 renteloze termijnen op basis van een aantal factoren zoals de bestelwaarde, eerdere bestelgeschiedenis en artikel
beschikbaarheid. Als u 18 jaar of ouder bent, kunt u uw kansen vergroten om te worden aangeboden Betaal later in 3 renteloze termijnen door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en nauwkeurige adresgegevens opgeeft en naar uw geregistreerde factuuradres verzendt. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het feit dat u eerder voor een Klarna-betaalmethode bent geaccepteerd, betekent niet dat deze voor elke bestelling wordt aangeboden en op zijn beurt, omdat deze wordt geweigerd, betekent dit niet dat deze voor alle toekomstige bestellingen wordt geweigerd.


Wat moet ik opgeven als ik een aankoop doe?
Als je een aankoop bij Klarna wilt doen met Later betalen in 3 renteloze termijnen, moet je je mobiele telefoonnummer, e-mailadres, huidige factuuradres en een debet- of kaartkaart opgeven. Het mobiele nummer is nodig voor het geval we u moeten bereiken. Alle communicatie wordt naar uw e-mailadres gestuurd. Het is erg belangrijk dat u ons de juiste gegevens geeft, omdat u anders uw betalingsschema en eventuele bijgewerkte bestelinformatie niet ontvangt.


Zal er een kredietonderzoek tegen mij plaatsvinden?
Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde onderzoeken (of zachte kredietonderzoeken) uitvoeren die geen invloed hebben op kredietscores en die alleen zichtbaar zijn voor jou en Klarna, maar niet zichtbaar voor
andere kredietverstrekkers. Noch Klarna, noch OLPRO voeren kredietonderzoeken tegen u uit die van invloed kunnen zijn op uw kredietwaardigheid.


Waarom krijg ik niet het aanbod Betaal later in 3 renteloze termijnen?
Hoewel Later betalen in 3 renteloze termijnen op grote schaal wordt gepromoot, is het niet altijd universeel beschikbaar. De betalingsoptie Betaal later in 3 renteloze termijnen wordt automatisch gegenereerd door algoritmen die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder adresgegevens, kaarthoudergegevens, bestellingsbedrag, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van artikelen.


Wat zijn mijn betalingsopties bij Klarna?
Betaling voor uw Betaal later in 3 renteloze termijnen wordt automatisch geïncasseerd van de bankpas of creditcard die u bij het afrekenen heeft ingevoerd. De eerste betaling wordt gedaan wanneer de bestelling is bevestigd. De tweede en derde termijn worden respectievelijk 30 en 60 dagen na de eerste termijn geïncasseerd.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of retourneer?
Zodra OLPRO uw annulering/retour heeft geaccepteerd, zal Klarna alle toekomstige geplande betalingen annuleren en alle verschuldigde bedragen terugbetalen.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?
Klarna zal automatisch proberen uw betaling voor uw Pay later in 3 renteloze termijnen te innen bij OLPRO van de bankpas of creditcard
je hebt ingevuld bij het afrekenen. Als we uw betaling niet op de geplande vervaldatum kunnen innen, zal Klarna nog een poging doen om automatisch te innen
betaling twee dagen later. Mocht deze laatste betalingspoging mislukken, dan zal Klarna u een afschrift geven van het volledige openstaande orderbedrag, dat 15 dagen later opeisbaar is. Klarna zal u twee dagen van tevoren op de hoogte stellen wanneer een betaling moet worden betaald. Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal later in 3 termijnen'-product, zelfs als u niet op tijd hebt betaald.


Ik ben gevraagd om naar de Klarna-site te gaan. Is dit correct?
U kunt al uw Klarna-aankopen en betalingsschema's bekijken door simpelweg in te loggen op Klarna.com/nl.


Zijn mijn betalingsgegevens veilig?
Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door OLPRO. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die zijn beveiligd met de nieuwste industriestandaard beveiligingsprotocollen.


Kan ik voor de vervaldatum betalen?
Nee, dit is momenteel niet mogelijk voor Betaal later in 3 renteloze termijnen.


Heb je mijn betaling ontvangen?
Klarna zal u via e-mail en pushmelding op de hoogte stellen wanneer een betaling verschuldigd is en wanneer deze met succes is geïnd, of in het onwaarschijnlijke geval dat uw betaling mislukt. Als een betaling is geïncasseerd maar u geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, kunt u altijd de status van uw bestelling en betalingen controleren door in te loggen op www.klarna.com/uk.


Wat gebeurt er met mijn verklaring als ik de goederen heb teruggestuurd?
Zodra OLPRO de retour (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen en je hun bevestiging hiervan hebt ontvangen, zal Klarna je een bijgewerkte verklaring met een aangepast betalingsschema toesturen als je een gedeeltelijke retour hebt gedaan. Bij een volledige teruggave zullen we alle geïnde betalingen terugbetalen en eventuele toekomstige geplande betalingen annuleren.


Ik heb een afschrift ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.
In het geval dat uw goederen niet zijn ontvangen, kunt u contact opnemen met OLPRO om uw bestelling en leveringsstatus te controleren. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zodat we de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen.


Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra de winkel uw annulering of uw retour heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.


Ik heb om restitutie gevraagd. Hoe word ik terugbetaald?
Restituties worden teruggestort op de bankpas of creditcard die oorspronkelijk bij het afrekenen is ingevoerd.


Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn afschrift/betalingsgegevens.
U kunt inloggen op www.klarna.com/uk, waar u al uw bestellingen en betalingsschema's kunt vinden.

 

Betaal later in 30 dagen Veelgestelde vragen


Hoe werkt Betaal later in 30 dagen?
Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen twee dagen een e-mail met betalingsinstructies van Klarna. Je hebt dan 30 dagen om je bestelling te passen en pas te betalen als je tevreden bent. Voltooi de betaling online, wanneer het u uitkomt, zonder extra kosten. U kunt betalen met een creditcard of bankpas op www.klarna.com/uk.


Kom ik in aanmerking voor later betalen binnen 30 dagen?
Om Later betalen binnen 30 dagen te gebruiken, moet u minimaal 18 zijn. Hoewel deze optie op grote schaal wordt gepromoot, is Later betalen binnen 30 dagen afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Wanneer
Als u later binnen 30 dagen betaalt, heeft onze beoordeling geen invloed op uw kredietwaardigheid.


Hoe kan ik mijn kansen vergroten om later binnen 30 dagen voor Pay te worden geaccepteerd?
Klarna is uniek en biedt Betaal later in 30 dagen aan op basis van een aantal factoren zoals de bestelwaarde, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van artikelen. Als u 18 jaar of ouder bent, kunt u uw kansen vergroten om binnen 30 dagen later te betalen door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en nauwkeurige adresgegevens opgeeft en naar uw geregistreerde factuuradres verzendt. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het feit dat u 30 dagen eerder Betaal later heeft gehad, betekent niet dat het voor elke bestelling wordt aangeboden en dat het op zijn beurt wordt geweigerd, betekent niet dat het voor alle toekomstige bestellingen wordt geweigerd.


Zal er een kredietonderzoek tegen mij plaatsvinden?
Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde onderzoeken (of zachte kredietonderzoeken) uitvoeren die geen invloed hebben op kredietscores en die alleen zichtbaar zijn voor jou en Klarna, maar niet zichtbaar voor
andere kredietverstrekkers. Noch Klarna, noch OLPRO voeren kredietonderzoeken tegen u uit die van invloed kunnen zijn op uw kredietwaardigheid.


Waarom is mij binnen 30 dagen niet later betalen aangeboden?
Hoewel Betaal later in 30 dagen op grote schaal wordt gepromoot, is het niet altijd universeel beschikbaar. De methode Betaal later in 30 dagen wordt automatisch gegenereerd door algoritmen die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder het bestellingsbedrag, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van artikelen. Als alternatief kunt u uw bestelling afronden door bij het afrekenen met een creditcard of bankpas te betalen.


Wat zijn mijn betalingsopties bij Klarna?
U kunt direct bij het afrekenen met bankpas of creditcard betalen of gebruik maken van onze Betaal later in 30 dagen betalingsoptie, waar u de goederen kunt betalen zodra u ze heeft ontvangen via creditcard of bankpas.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of retourneer?
Zodra OLPRO uw annulering/retour heeft geaccepteerd, zal Klarna de verklaring annuleren of uw betaling terugbetalen.


Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?
De betaling is verschuldigd 30 dagen nadat het artikel is verzonden. Om u te helpen op tijd te betalen, informeren we u twee dagen voordat de betaling verschuldigd is - u ontvangt een e-mail om te betalen - en, als het erg laat is, sturen we u ook een sms of brief. Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal later in 30 dagen'-producten, zelfs als u niet op tijd hebt betaald.


Ik ben gevraagd om naar de Klarna-site te gaan. Is dit correct?
Als je ervoor hebt gekozen om later binnen 30 dagen te betalen, stuurt Klarna je een e-mail met meer informatie over hoe je kunt betalen. In uw e-mail staat een link naar Klarna waar u uw betaling kunt afrekenen met uw creditcard of betaalpas.


Wat moet ik opgeven als ik een aankoop doe?
Als je een aankoop wilt doen bij Klarna, moet je je naam, adres en e-mailadres opgeven. Voor sommige bestellingen moet u mogelijk ook uw mobiele nummer of geboortedatum opgeven. Alle informatie wordt naar uw e-mailadres gestuurd, inclusief betalingsherinneringen en links naar uw online afschriften. Het is erg belangrijk dat u ons de juiste gegevens geeft, anders ontvangt u de betalingsgegevens niet.


Zijn mijn betalingsgegevens veilig?
Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door OLPRO. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die zijn beveiligd met de nieuwste industriestandaard beveiligingsprotocollen.


Kan ik voor de vervaldatum betalen?

Je kunt je bestelling op elk moment betalen nadat je de e-mail van Klarna met de details van je betaling hebt ontvangen. Volg gewoon de instructies in deze e-mail om uw bestelling te betalen.


Heb je mijn betaling ontvangen?
Als u met een kaart betaalt, bevestigt OLPRO uw bestelling meteen. Als u binnen 30 dagen met Betalen betaalt, stuurt Klarna u een betalingsbevestiging per e-mail
adres dat u voor uw bestelling heeft gebruikt. Als je een betaling hebt gedaan maar geen betalingsbevestiging hebt ontvangen, kun je altijd de status van je bestelling en betalingen controleren door in te loggen op www.klarna.com.


Wat gebeurt er met mijn verklaring als ik de goederen heb teruggestuurd?
Zodra OLPRO de retourzending (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen en je hun bevestiging hiervan hebt ontvangen, zal Klarna je een bijgewerkte verklaring sturen als je een gedeeltelijke retourzending hebt gedaan. Bij een volledige aangifte wordt uw afschrift gesloten.


Ik heb een afschrift ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.
U heeft 30 dagen de tijd om te betalen, dus u hoeft niet meteen te betalen. Als uw vervaldatum nabij is en er is geen teken van uw goederen, bel dan OLPRO om dit te controleren
levering. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zodat we de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen.


Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra de winkel je annulering of je retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerkt.


Ik heb om restitutie gevraagd. Hoe word ik terugbetaald?
Als je je bestelling met een kaart hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op dezelfde kaart. Heeft u het afschrift nog niet betaald, dan wordt het afschrift verminderd of geheel geannuleerd.


Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn afschrift/betalingsgegevens.
Als u uw afschriftnummer niet bij de hand heeft, kunt u inloggen op www.klarna.com/nl, waar u al uw bestellingen kunt vinden en kunt betalen.


Ik heb nog vragen over de betaling, hoe kan ik contact opnemen?
Bezoek Klarna's Klantenservice-pagina voor een volledige lijst met veelgestelde vragen, livechat en telefoonopties.

Scroll naar boven