null

Artikelen niet beschikbaar

Artikelen uit deze winkel zijn momenteel niet beschikbaar in dit land. Winkel in andere winkels met Glopal-services.
Winkel nu in andere winkels
×
dichtbij
Informatie over verlengde garantie

Informatie over verlengde garantie

BESCHERM UW PRODUCT MET EEN UITGEBREIDE GARANTIE

• Volledige dekking vanaf de aankoopdatum
• 100% onderdelen- en arbeidsdekking

We werken samen met onze vrienden bij Consumer Priority Service om uitgebreide garanties aan te bieden voor de meeste van onze producten. Voeg gewoon de verlengde garantie toe aan het betreffende artikel direct naast waar u het artikel aan de winkelwagen zou toevoegen.

Wat is de verlengde garantie?

Het is een upgrade van je bestaande fabrieksgarantie. Een CPS-garantie biedt voordelen die niet worden geboden door uw standaard fabrieksgarantie, zoals onopzettelijke schade en gratis verzending.

U bent dus al gedekt voor fabrieksfouten, maar deze dekt u drie jaar lang voor onopzettelijke schade.

Als u de dekking afsluit - voor drie jaar vanaf aankoop - als uw product toch defect raakt (en over is € 176), wordt uw product gratis gerepareerd of vervangen. Na inspectie zullen we beslissen of het kan worden gerepareerd of volledig moet worden vervangen. Vervoer in beide richtingen is gedekt, als je eenmaal hebt geclaimd. Als het minder is dan € 176, krijgt u terug wat u voor het product hebt betaald minus verzendkosten en btw.

Hoe ben ik gedekt?

Neem binnen die 3 jaar direct contact op met CPS als u uw product per ongeluk beschadigt.

Wanneer begint mijn garantiedekking?


De dekking begint op de 31e kalenderdag vanaf de aankoopdatum van uw product.

Kan ik het Beschermingsplan overdragen aan een nieuwe eigenaar?


Ja! CPS-garanties zijn overdraagbaar tussen eigenaars.

Is mijn product gedekt als het wordt gestolen of als ik het verlies?


Helaas dekt de CPS-garantie geen verloren of gestolen producten.

Is er een eigen risico?

Er wordt niets afgetrokken, behalve op producten onder € 176 waar we geen transportkosten of btw dekken - u krijgt alleen het resterende saldo terugbetaald.

Wat gebeurt er als mijn product kapot gaat?


U kunt rechtstreeks contact opnemen met CPS om een ​​claim in te dienen via:


• Online op www.cpscentral.com en klik op de knop "Een claim indienen".
• Via e-mail op cs@cpscentral.com

 

Scroll naar boven