Ontdek alles wat u moet weten over OLPRO-producten en -services.
Producten
-
Vooraankoop
-
Waarom kan ik een artikel dat ik wil bestellen niet vinden op jullie website?
We vermelden alles wat we op onze website verkopen en onze zoekbalk is misschien wel de gemakkelijkste manier om iets te vinden. Als u nog steeds niet kunt vinden wat u zoekt, kan het zijn dat we het niet doen of dat we het hebben verwijderd.
We verwijderen geen artikelen die niet op voorraad zijn en elk artikel dat niet op voorraad is, komt op een gegeven moment weer op voorraad. Als u hulp nodig heeft, gebruik dan het onderstaande contactformulier of neem contact met ons op via de online chat.
-
Heb je een catalogus?
U vindt ons volledige assortiment direct op onze website. Ons assortiment omvat tenten, luifels, windschermen, melamine sets en meer. We hebben geen papieren catalogi.
-
Waar kan ik OLPRO-producten kopen?
We verkopen al onze producten rechtstreeks online of via retailers. Op onze website ben je verzekerd van de laagste prijzen, gratis bezorging en click & collect.
We verkopen ook via Amazon, eBay, Argos, Halfords, Wayfair en The Range. Met deze retailers werken we nauw samen omdat ze uitzonderlijke service en gemak bieden.
We leveren ook een groot aantal campervan-converters, dus als u op zoek bent naar een nieuwe camper, vraag dan uw convertor of ze OLPRO in voorraad hebben. Behalve op shows zul je OLPRO nergens zien.
-
Kan ik tenten en luifels komen bekijken?
We hebben geen showroom, maar we bezoeken er veel shows elk jaar door het hele land, zodat u bij een van deze tenten en luifels 'in levende lijve' kunt zien.
Bekijk op welke shows wij aanwezig zijn hier.
Als alternatief kunt u een groot aantal van onze productvideo's bekijken op onze Youtube kanaal, en gedetailleerde voetafdrukken op onze website met alle afmetingen en technische specificaties.
-
Wat krijg ik bij mijn tent/voortent?
Alle OLPRO-tenten en luifels worden geleverd met de palen (luchtbalken of glasvezel); buitenste canvas; grondzeil (allemaal voorzien van een ingenaaid grondzeil); standaard stalen tentharingen; neon scheerlijnen en stormbanden.
Als je een tent/voortent met slaapmogelijkheid hebt besteld, krijg je het aantal binnententen zoals vermeld in de tentomschrijving. Als je een Breeze (opblaas)tent of luifel hebt besteld, krijg je er een handpomp bij.
Controleer bij twijfel de beschrijving van het product, want we hebben ervoor gezorgd dat we zoveel mogelijk details aan elke productpagina hebben toegevoegd.
-
Ik heb een vraag over mijn Pre-Order?
Wanneer nieuwe producten worden geïntroduceerd, worden deze eerst gepubliceerd met een pre-order of een aanbetalingsoptie.
Met pre-order kunt u het artikel reserveren voordat het op voorraad komt. Soms kan dit met een aanbetaling, soms vragen we je om de speciale pre-order prijs te betalen.
Als u betaalt met een voorbestelling, wordt de aanbetaling in rekening gebracht bij het bestellen en zullen wij u benaderen voor betaling van het saldo zodra het artikel bij ons is afgeleverd of binnen 2-3 dagen is bevestigd dat het bij ons zal worden afgeleverd.
Als u volledig betaalt, wordt de betaling geïnd op het moment van bestelling, niet op het moment dat het product wordt verzonden.
Zorg er bij het bestellen voor dat uw contactgegevens correct zijn - wanneer er nieuwe voorraad binnenkomt, zijn we in handen van onze rederij en de Britse douane, dus er kunnen enkele vertragingen zijn waarvan we u op de hoogte moeten houden.
Let op: de leveringsdata die wij geven zijn schattingen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen die worden veroorzaakt tijdens de aankomst van de producten in ons magazijn. Als we echter op de hoogte worden gebracht van problemen, zullen we proberen contact met u op te nemen. Zorg ervoor dat u ons nauwkeurige contactgegevens geeft, inclusief uw e-mailadres, zodat we u updates kunnen sturen.
-
Passen OLPRO-luifels in mijn busje?
In de meeste gevallen is het antwoord ja. Al onze luifels passen op voertuigen met een hoogte van 190 cm tot 250 cm. We bieden ook variaties op een aantal van onze luifels die langere tunnels hebben en geschikt zijn voor grotere voertuigen tot 280 cm. - Deze maken deel uit van ons XL-assortiment. De tunnelbreedtes van onze luifels variëren, dus als u op zoek bent naar een luifel voor een kleiner voertuig of een achterklep, controleer dan de tunnelafmetingen op de voetafdruktekeningen die te vinden zijn in de productafbeeldingen.
-
Waarom kan ik een artikel dat ik wil bestellen niet vinden op jullie website?
-
Technische informatie
-
Past een van uw luifels op de achterkant van voertuigen?
Onze Cubo breeze luifel is de meest geschikte luifel voor achterop een voertuig. Dit omvat VW Caddy's, Romahomes, Go Pods en de meeste campers met achterklep. Het is geschikter omdat het een dunnere tunnel heeft dan andere voortenten. Al onze luifels zullen werken, maar u zult merken dat de Cubo Breeze gemakkelijker werkt gezien de dunnere tunnel. Deze moeten worden vastgemaakt met behulp van de meegeleverde banden. Neem bij twijfel contact op via bovenstaand contactformulier.
-
Heb je instructievideo's?
We hebben een breed scala aan productvideo's, waaronder hoe u onze producten kunt pitchen op onze Youtube kanaal.
-
Komt u overeen met de prijs?
Zoals u wellicht weet, brengen sommige verkoopplatforms verkoperskosten in rekening en moeten we die ook meenemen in de prijzen die we in rekening brengen bij de verkoop op bepaalde platforms of marktplaatsen.
Als u echter ergens anders een van onze OLPRO-producten tegen een lagere prijs vindt, neem dan contact met ons op en we zullen het onderzoeken. Als het een echte prijs is, zijn we altijd blij om de prijs te matchen.
-
Hoe weet ik of mijn OLPRO-item geschikt is voor mijn gewenste pitch?
Al onze productafmetingen worden weergegeven op de productinformatiepagina. Dit zou genoeg informatie moeten zijn om nauwkeurig uit te werken of je genoeg ruimte hebt voor waar je gaat kamperen. We zorgen ervoor dat alle producten die we maken geschikt zijn voor de meeste veldmaten. We zijn ervan overtuigd dat het goed komt, waar je ook heen gaat.
-
Wat is Ripstop-stof?
Ripstop-stof is een geweven, lichtgewicht materiaal met nylon schroefdraad dat bestand is tegen scheuren en scheuren. Het is ontworpen om te voorkomen dat scheuren blijven bestaan terwijl de sterkte van het materiaal behouden blijft.
-
Van welke stof zijn jullie tenten gemaakt?
Onze tenten zijn gemaakt van 150D Oxford Polyester stof met een waterdichtheid van 5000 mm H/H.
-
Wat is een windscherm?
Een Breeze-voortent is een voortent voor campers ontworpen door OLPRO. Het heeft volledig opblaasbare luchtstralen die in 5 minuten kunnen worden opgepompt met behulp van de meegeleverde luchtpomp. De Breeze-luifel kan direct aan de bestelwagen worden bevestigd of met behulp van een 8-figuur of een driveaway-kit. U kunt ook de bijgeleverde riemen gebruiken om over de bestelwagen te hangen en aan de andere kant vast te pinnen om ervoor te zorgen dat de luifel aan de bestelwagen vast blijft zitten.
-
Hoe stevig zijn de opblaasbare voortenten in de wind?
Om eerlijk te zijn, ze waaien veel minder rond, omdat ze met de wind meebewegen in plaats van buigen en knappen. Omdat ze, eenmaal opgeblazen, zwaar zijn, hoeven ze veel minder te bewegen, maar ook als ze bewegen, buigen ze vrijer terug in hun positie. Bekijk onze Youtube kanaal om een video te zien van onze voortenten in de wind.
-
Hoe wordt de luifel aan het voertuig bevestigd?
Er zijn verschillende manieren waarop u uw luifel aan uw voertuig kunt bevestigen. Hieronder vindt u de meest populaire methoden om uw drive away-luifel te bevestigen.
BandjesRiemen kunnen worden gebruikt om de luifel aan het busje te bevestigen door ze om te gooien en aan de andere kant vast te pinnen. Dit is ook de gemakkelijkste optie. Riemen zijn ook geschikt voor uw Pop-top bestelwagen, u plaatst de riemen gewoon aan weerszijden van de pop-top (één aan de voorkant en één aan de achterkant) en zet ze zoals gewoonlijk vast.
Als ze eenmaal over de haringen voor de tunnel zijn vastgemaakt, worden ze meestal net onder de camper vastgemaakt, zodat ze goed passen. Om het terrein te verlaten kunt u de gespen losmaken, zodat de voortent vrij kan staan en u kunt wegrijden.
Voertuigen met dakgoten Door de figuur van 8 te gebruiken, kunt u in korte tijd zorgen voor een goede afdichting. Het enige wat u hoeft te doen is het luifelkoord (Beading) aan één kant in de figuur van 8 te voeren en vervolgens de figuur van 8 in de dakgoot van de camper te schuiven.Voor campers met ondiepe dakgootrails of dakrails of als alternatief voor voertuigen met dakgoten. Sommige vroege VW-busjes hebben een ondiepe goot, waar het gebruik van een paal- en klemset een betere optie is. De meeste voortenten hebben een stokhuls op de tunnel van de voortent. Een paal zou door de paalhuls worden gevoerd en vervolgens in de goot worden geplaatst en met de klemmen worden vastgezet.
Voor campers met uitwaaierende luifel (Fiamma, omnistore enz.) Als uw voertuig een uitwaaierende luifel heeft. Dan kunt u de hierin ingebouwde luifelgoot gebruiken om uw luifel aan te bevestigen. Je hebt wat stukken figuur 8 nodig en een paar meter Kador. Zoek het luifelkanaal op uw uitwaaierende luifel. Voor 2011 zal Fiamma Awnings 2 van deze luifelkanalen hebben. Bij andere luifels is deze luifelrail misschien minder opvallend en achter de rail gemonteerd. Het enige wat u hoeft te doen is de luifel aan uw uitwaaiende luifel te bevestigen en uw uitwaaiende luifel weer naar binnen te rollen.
HOUD ER REKENING MEE DAT U EEN SPECIALE KADOR NODIG KAN HEBBEN, AANGEZIEN DE LUIFELKANAAL OP EEN UITWINDENDE LUIFEL SLECHTS 4 MM IN DIAMETER IS.Andere methodes
U kunt ook zuignappen (deuktrekkers) gebruiken die aan de luifel worden vastgemaakt en vervolgens de zuignap aan het busje blijft plakken en de luifel stevig op zijn plaats houdt.
Magnetische strips worden meestal geleverd met een cijfer van 8. Hiermee kunt u de luifel bevestigen aan het cijfer van 8 en de magneet plakt het busje vast en houdt de luifel op zijn plaats. Magneetstrips zijn niet aan te raden, omdat ze uw camper kunnen beschadigen door diepe krassen achter te laten bij het verplaatsen.
-
Past een Breeze-voortent op een GoPod-caravan?
Ja. Zolang de voortentrail langer is dan 140cm en de caravan niet hoger is dan 240cm, dan past een Breeze voortent prima. Voer gewoon de luifel 6 mm kralen door de rail en hij is klaar voor gebruik.
-
Wat zijn de tunnelmaten van de Breeze voortenten?
Binnen het Breeze-assortiment verschillen de tunnelafmetingen. Op elke productpagina hebben we een voetafdruk die nauwkeurig de exacte afmetingen van elk onderdeel van de luifel weergeeft.
-
Wat is de maat van de kralen op mijn OLPRO Breeze-luifel
In ons volledige assortiment worden alle OLPRO-producten standaard geleverd met een 6 mm-kraal. Dit is de meest voorkomende maat luifelrail. We verkopen echter speciale kits om de voortent aan te passen aan verschillende maten.
-
Zijn uw grondzeilen geschikt voor verharde staanplaatsen?
OLPRO Footprints zijn perfect te gebruiken met harde staanplaatsen. Dankzij de voetafdruk heb je meer bescherming tegen scherpe stenen of stokken, terwijl je de hele kampeerervaring gemakkelijker maakt doordat je de voetafdruk kunt schoonmaken in plaats van het grondzeil van je tent schoon te maken.
-
Kunnen de luifels worden gebruikt als vrijstaande overkappingen?
Al onze voortenten zijn wegrijvoortenten, dus ze blijven rechtop staan als een standaardtent als u besluit het voertuig te verplaatsen. De tunnel kan worden weggerold wanneer deze niet in gebruik is.
-
Past een van uw luifels op de achterkant van voertuigen?
-
Canvas-productvragen
-
Zit er een pomp bij mijn tent of luifel?
Alle opblaasbare tenten en luifels worden geleverd met een handmatige pomp, die is ingesteld op 7psi en we raden aan om deze te gebruiken met uw luifel.
-
Zal de tunnel mijn deur hinderen wanneer deze terugschuift?
Al onze voortenten voor campers zijn universele voortenten die gemaakt zijn voor een breed scala aan campers, waaronder elke VW en elke op maat gemaakte bestelwagen. Om dit te doen zijn de tunnels voorzien van elastische banden, zodat wanneer u uw zij naar beneden wilt openen, u de elastische band kunt ontspannen, zodat er ruimte tussen het busje en de deur ontstaat, zodat de deur kan schuiven.
U kunt de tunnel zo verlaten zodat de deur open en dicht geschoven kan worden. Als u de tunnel tegen de open deur of tegen de gesloten bestelwagen wilt beveiligen, trek dan de band op de deur aan. Het is een goed universeel systeem, wat betekent dat u, wat voor bestelwagen u ook heeft, een OLPRO Breeze-luifel kunt gebruiken
-
Kunnen de binnententen een opblaasbaar tweepersoonsmatras herbergen?
Alle gebieden die zijn gemarkeerd als zijnde voor twee personen (op de voetafdruk) passen op een tweepersoons luchtbed en zijn getest om dit te doen. Dit is met uitzondering van ons assortiment met 2 slaapplaatsen.
-
Hebben al je deuren insectengaas?
Alle deuren zijn ontworpen met insectengaas om die vervelende insecten buiten te houden en je gemoedsrust te geven. Raadpleeg de individuele productpagina voor meer informatie of er op elke deur insectengaas zit.
-
Hebben je binnententen zakken?
Ja, de grotere tenten hebben opbergvakken in het woongedeelte en alle tenten hebben zakken ingebouwd in de slaapkamers van de binnentent. Ideaal voor het opbergen van uw persoonlijke bezittingen.
-
Zijn er clips waar ik een lamp aan kan hangen?
Ja, onze tenten en luifels zijn zo ontworpen dat lampen en lantaarns in het midden van de luifel/tent kunnen worden opgehangen.
-
Hoe lang zijn jullie standaard tentharingen?
De lengte van het rechte deel van de haring is 18 cm en het haakgedeelte is 2 cm.
-
Zijn de binnententen gemaakt van verduisterend materiaal?
Het individuele product zal op de productspecificatie aangeven of ze een donkergrijze binnentent hebben of dat ze de industriestandaard binnentent hebben.
-
Kun jij van de twee slaapkamercompartimenten één grote maken?
De meeste van onze binnententen hebben een inritsbare scheidingswand, zodat je de keuze hebt tussen twee tweepersoonsslaapkamers of een grote. De verdeler kan worden weggerold wanneer deze niet nodig is. Deze vindt u bijvoorbeeld op de Wichenford Breeze. Als je de plattegrond van de betreffende tent bekijkt, zie je of er een stippellijn in de binnentent zit. Dit toont een deeloptie.
-
Waar zijn de ventilatieopeningen boven de ramen voor? Wanneer moet ik ze open hebben?
Deze ventilatieopeningen zijn bedoeld om condensatie te helpen verminderen. Om condensvorming te voorkomen, moeten tenten goed worden geventileerd. We raden aan om de ventilatieopeningen altijd of zo lang mogelijk open te laten.
-
Zijn er verlengstukken met een ingenaaid grondzeil?
Bij onze extensions zijn geen grondzeilen inbegrepen. Op de product footprint kunt u echter de maat van de extensie vinden voor als u een los footprint grondzeil wilt aanschaffen.
-
Zijn uw voortenten compatibel met andere binnententen? Zijn uw binnententen compatibel met andere voortenten?
Omdat er zoveel tenten en luifels op de reguliere markt zijn, kunnen we niet zeggen of dit mogelijk is. Wat betreft onze eigen tenten en luifels etc, deze zijn niet uitwisselbaar binnen het assortiment.
-
Hoe vervang ik een luchtstraal?
Hier bij OLPRO maken we het graag leuk en eenvoudig. Dit betekent dat als een van uw balken zou barsten als gevolg van een storm of overmatige inflatie, we een geheel nieuwe vervanging kunnen leveren (inclusief de zwarte buitenhuls) voor zo weinig mogelijk. De meegeleverde balk heeft al een binnenband en is direct klaar om in te ritsen. Om de oude balk te verwijderen; Schroef het ventiel aan de buitenkant van de luifel/tent los, rits de balk aan de binnenkant van de tent/tent open, verwijder de klittenbandjes "Hey presto"! De balk is nu volledig verwijderd en de nieuwe balk kan worden vervangen door dezelfde stappen te volgen, maar dan in omgekeerde richting!
-
Zit er een pomp bij mijn tent of luifel?
-
Voortenten voor campers
-
Past een van uw luifels op de achterkant van voertuigen?
Onze Cubo Breeze luifel is de meest geschikte luifel voor achterop een voertuig. dit omvat VW Caddy's, Romahomes, Go Pods en de meeste campers met achterklep. Het is geschikter omdat het een dunnere tunnel heeft dan andere voortenten. Al onze luifels zullen werken, maar u zult merken dat de Cubo Breeze gemakkelijker werkt gezien de dunnere tunnel. Deze moeten worden vastgemaakt met behulp van de meegeleverde banden. Neem bij twijfel contact op via bovenstaand contactformulier.
-
Hoe weet ik of mijn OLPRO-item geschikt is voor mijn gewenste pitch?
Al onze productafmetingen worden weergegeven op de productinformatiepagina. Dit zou genoeg informatie moeten zijn om te bepalen of je genoeg ruimte hebt voor waar je gaat kamperen. We zorgen ervoor dat alle producten die we maken geschikt zijn voor de meeste veldmaten waarvan we op de hoogte zijn en we zijn ervan overtuigd dat het goed komt, waar je ook heen gaat.
-
Zullen de tenten van vorig jaar compatibel zijn met de accessoires van dit jaar?
Bij het ontwerpen van onze tent en accessoires zorgen we ervoor dat onderdelen waar mogelijk compatibel zijn met alle modellen. Helaas kunnen we met bepaalde aanpassingen aan producten niet garanderen dat ze compatibel zijn met voorgaande jaren. We zullen op de productpagina adviseren als er compatibiliteitsproblemen zijn met bepaalde accessoires. Als je het nog steeds niet zeker weet, gebruik dan het contactformulier onderaan de veelgestelde vragen.
-
Wat bedoel je met 'Driveaway' voortent?
Driveaway betekent dat u de luifel nog steeds kunt gebruiken als deze niet aan het voertuig is bevestigd - u kunt 'wegrijden' en zowel uw camper als tent onafhankelijk gebruiken. Schroef de tunnel los en haak deze los van je busje en rol de tunnel op zoals je zou doen met tentdeuren.
-
Wat is een Breeze-luifel?
Een Breeze-voortent is een voortent voor campers ontworpen door OLPRO. Het heeft volledig opblaasbare luchtstralen die in 5 minuten kunnen worden opgepompt met behulp van de meegeleverde luchtpomp. De Breeze-luifel kan direct aan de bestelwagen worden bevestigd of met behulp van een acht- of driveaway-set. U kunt ook de bijgeleverde banden gebruiken om over de bestelwagen en de haring aan de andere kant te trekken om ervoor te zorgen dat de luifel aan de bestelwagen vast blijft zitten.
-
Hoe wordt de luifel aan het voertuig bevestigd?
Er zijn verschillende manieren waarop u uw luifel aan uw voertuig kunt bevestigen. Hieronder vindt u de meest populaire methoden om uw drive away-luifel te bevestigen.
Riemen kunnen worden gebruikt om de luifel aan het busje te bevestigen door ze om te gooien en aan de andere kant vast te pinnen. Dit is ook de gemakkelijkste optie. Riemen zijn ook geschikt voor uw Pop-top bestelwagen, u plaatst de riemen gewoon aan weerszijden van de pop-top (één aan de voorkant en één aan de achterkant) en zet ze zoals gewoonlijk vast.
Als ze eenmaal over de haringen voor de tunnel zijn vastgemaakt, worden ze meestal net onder de camper vastgemaakt, zodat ze goed passen. Om het terrein te verlaten kunt u de gespen losmaken, zodat de voortent vrij kan staan en u kunt wegrijden.
Door de afbeelding van 8 te gebruiken, kunt u in korte tijd zorgen voor een goede afdichting. Het enige wat u hoeft te doen is het luifelkoord (Beading) aan één kant in de figuur van 8 te voeren en vervolgens de figuur van 8 in de dakgoot van de camper te schuiven.
Voor campers met ondiepe dakgootrails of dakrails of als alternatief voor voertuigen met dakgoten. Sommige vroege VW-busjes hebben een ondiepe goot, waar het gebruik van een paal- en klemset een betere optie is. De meeste voortenten hebben een stokhuls op de tunnel van de voortent. Een paal zou door de paalhuls worden gevoerd en vervolgens in de goot worden geplaatst en met de klemmen worden vastgezet.
Voor campers met uitwaaierende luifel (Fiamma, omnistore enz.) Als uw voertuig een uitwaaierende luifel heeft. Dan kunt u de hierin ingebouwde luifelgoot gebruiken om uw luifel aan te bevestigen. Je hebt wat stukken figuur 8 nodig en een paar meter Kador. Zoek het luifelkanaal op uw uitwaaierende luifel. Voor 2011 zal Fiamma Awnings 2 van deze luifelkanalen hebben. Bij andere luifels is deze luifelrail misschien minder opvallend en achter de rail gemonteerd. Het enige wat u hoeft te doen is de luifel aan uw uitwaaiende luifel te bevestigen en uw uitwaaiende luifel weer naar binnen te rollen.
HOUD ER REKENING MEE DAT U EEN SPECIALE KADOR NODIG KAN HEBBEN, AANGEZIEN DE LUIFELKANAAL OP EEN UITWINDENDE LUIFEL SLECHTS 4 MM IN DIAMETER IS.
U kunt ook zuignappen (deuktrekkers) gebruiken die aan de luifel worden vastgemaakt en vervolgens de zuignap aan het busje blijft plakken en de luifel stevig op zijn plaats houdt.
Magnetische strips worden meestal geleverd met een cijfer van 8. Hiermee kunt u de luifel bevestigen aan het cijfer van 8 en de magneet plakt het busje vast en houdt de luifel op zijn plaats. Magneetstrips zijn niet aan te raden, omdat ze uw camper kunnen beschadigen door diepe krassen achter te laten bij het verplaatsen.
-
Past een Breeze-voortent op een GoPod-caravan?
Ja, zolang de voortentrail langer is dan 140cm en de caravan niet hoger is dan 240cm, dan past een Breeze voortent prima. Voer gewoon de luifel 6 mm kralen door de rail en hij is klaar voor gebruik.
-
Wat is de maat van de kralen op mijn OLPRO Breeze-luifel?
In ons volledige assortiment worden alle OLPRO-producten standaard geleverd met een 6 mm-kraal. Dit is de meest voorkomende maat luifelrail. We verkopen echter speciale kits om de voortent aan te passen aan verschillende maten.
-
Kunnen de luifels worden gebruikt als vrijstaande overkappingen?
Al onze voortenten zijn wegrijvoortenten, dus ze blijven rechtop staan als een standaardtent als u besluit het voertuig te verplaatsen. De tunnel kan worden weggerold wanneer deze niet in gebruik is.
-
Hoe open ik de hangsloten op de Air Beams?
Het hangslot op de luchtbalken is nodig om te voorkomen dat de ritsen opengaan om de druk van de binnenblaas te financieren. Ze kunnen worden geopend met behulp van een tentharing of een voorwerp van vergelijkbare grootte en lengte en hebben geen sleutel nodig.
-
Past een van uw luifels op de achterkant van voertuigen?
-
Tenten
-
Hoe vervang ik een luchtstraal?
Hier bij OLPRO maken we het graag leuk en eenvoudig. Dit betekent dat als een van uw balken zou barsten als gevolg van een storm of overmatige inflatie, we een geheel nieuwe vervanging kunnen leveren (inclusief de zwarte buitenhoes) voor zo weinig mogelijk.
De meegeleverde balk heeft al een binnenband en is direct klaar om in te ritsen.
Om de oude balk te verwijderen;
Schroef het ventiel aan de buitenkant van de luifel/tent los. Rits de balk aan de binnenkant van de tent/tent los. Verwijder de klittenbandjes "Hey presto"! De balk is nu volledig verwijderd en de nieuwe balk kan worden vervangen door dezelfde stappen te volgen, maar dan in omgekeerde richting!
-
Kan ik een lichtnetpomp gebruiken om de balken op te blazen?
We raden aan om de handpomp te gebruiken die bij alle aankopen in ons Breeze-assortiment wordt geleverd, omdat deze speciaal zijn ontworpen om te voorkomen dat u uw balken te hard opblaast. Stralen kunnen heel snel worden opgeblazen met een elektrische inflator en kunnen de blaas laten knappen als u niet oppast. Als u echter een inflator op netstroom wilt gebruiken, raden we aan om niet meer dan 7 Psi op te blazen. Balken die barsten door te hard opblazen vallen niet onder uw garantie.
-
Hoe pak je een pop-up product in?
Onze pop-upproducten zijn zo ontworpen dat ze innovatief en veelzijdig zijn, terwijl ze tegelijkertijd handig zijn in de ruimte. Er is een talent om ze op te bergen, maar als je het eenmaal hebt, komt het helemaal goed. Bekijk onze Youtube kanaal voor ons volledige assortiment video's die laten zien hoe u onze Pop Up-producten kunt inpakken
-
Hoe onze OLPRO POP-tenten op te zetten en in te pakken
De technologie achter onze OLPRO Pop-tenten is ontworpen om zo eenvoudig mogelijk te zijn, terwijl technische elementen voorop blijven staan in het ontwerp. De tenten zelf duiken letterlijk op en kunnen in minder dan een minuut worden opgezet. De 'stokken' van de tent zijn allemaal verbonden met de hoofdcompressie-eenheid die zijn vorm geeft en de spanning op de stokken houdt.
Opzetten: vouw de poten uit en spreid de tent uit, zodra deze klaar is - klap de bovenste eenheid naar beneden om spanning op de stokken te creëren. Als je dit eenmaal hebt gedaan, zet je de hoeken vast en zet je scheerlijnen vast.
Inpakken: Keer de bovenstaande stappen om en klik de benen omhoog terug in de paal erboven. Ze kunnen behoorlijk resistent zijn, dus er kan behoorlijk wat kracht nodig zijn om het compact te krijgen.
Voor meer info zie hier
-
Hoe vervang ik een luchtstraal?
Bestellingen
-
Voordat u bestelt
-
Welke betalingsmogelijkheden kiest u?
We bieden een breed scala aan manieren waarop u bij ons kunt kopen.
Wij accepteren creditcard (exclusief AMEX), Debit Card, Apple Pay, Google Pay en PayPal.
Ga voor meer informatie over betalingsmethoden naar onze Veelgestelde vragen over betalingen
We bieden ook Klarna aan als je over een langere periode wilt betalen. Met Klarna kunt u drie maanden rentevrij betalen. Naast Klarna bieden we Paypal 0% financiering die u gedurende een periode van 4 maanden dekt op alle bovenstaande manden € 120.
Als u rechtstreeks vanuit ons magazijn ophaalt, accepteren we contant geld of een van de bovenstaande methoden.
U kunt meer te weten komen over onze financieringsmogelijkheden hier -
Biedt u betalingskrediet aan?
We bieden Klarna aan als je over een langere periode wilt betalen. Met Klarna kunt u drie maanden rentevrij betalen. We bieden ook Paypal 0% financiering. Selecteer PayPal-tegoed bij het afrekenen op winkelwagentjes van meer dan € 120.
Meer informatie over onze financieringsmogelijkheden vindt u hier hier
-
Kan ik via PayPal betalen?
Ja, bij het bekijken van de winkelwagen kunt u PayPal als betalingsoptie selecteren nadat u bent doorgegaan met afrekenen. Volg de stappen en reken af met PayPal.
-
Wanneer ontvang je de betaling voor mijn bestelling?
We incasseren de betaling zodra de bestelling is geplaatst. De meeste van onze artikelen zijn op voorraad, dus het duurt meestal maar een paar dagen voordat we de betaling ontvangen en u de bestelling ontvangt.
Als je niet betaalt voor bezorging de volgende dag, zou je bestelling binnen 3 werkdagen bij je moeten zijn. Betaal je wel voor bezorging de volgende dag en heb je voor 14.00 uur besteld, dan wordt je bestelling die dag nog verzonden en de volgende werkdag bij je in huis. Als het na 14.00 uur is, vertrekt hij de volgende dag voor de dag erna.
Als u een product koopt in de voorbestelling, wordt de aanbetaling, zoals vermeld op het product, in rekening gebracht op het moment dat de bestelling wordt geplaatst - en het saldo wordt in rekening gebracht voordat het product wordt verzonden. In sommige gevallen kan de aanbetaling de volledige waarde van het product zijn, maar dit wordt duidelijk vermeld op het product op het moment van aankoop en ontvangst.
-
Hoe bestel ik?
We hebben geprobeerd om het bestellen via onze website zo gemakkelijk mogelijk te maken voor uw gemoedsrust
Om online te bestellen:
1. Zoek het gewenste artikel door in de zoekbalk te typen of door het product te zoeken via de categorieboom.
2. Zodra u het gewenste artikel heeft gevonden, klikt u op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'.
3. Dit zou u naar uw winkelwagen moeten brengen waar u vervolgens de optie 'Afrekenen' heeft
4. Als u besluit om af te rekenen, gaat u naar het volgende scherm waar u een verzendadres en enkele contactgegevens moet invoeren.
5. Zodra je dit hebt ingevuld, ga je verder en selecteer je de gewenste verzendmethode - Onze bezorging in het VK is GRATIS.
6. Na het selecteren van uw verzending moet u uw betalingsformulier selecteren en het formulier invullen.
7. U ontvangt een orderbevestiging zodra uw bestelling is geaccepteerd in uw e-mail.
8. U ontvangt een verzend-e-mail met tracking zodra uw bestelling is verzonden.
-
Waar kan ik een kortingscode inwisselen?
Kortingen zijn alleen van toepassing op producten van het merk OLPRO, tenzij anders vermeld, en werken alleen in onze winkel in het VK en kunnen worden ingewisseld tijdens het afrekenen.
De meeste producten die worden aangeboden op OLPROSHOP.COM of een van onze internationale sites zijn OLPRO-producten - door ons ontworpen en aan u verkocht. We hebben echter ook assortimenten van andere producten op voorraad van zorgvuldig geselecteerde leveranciers. U zult merken dat de meeste producten op OLPROSHOP.COM en onze internationale websites altijd afgeprijsd zijn.
Elke kortingscode die u heeft voor verdere korting wordt alleen toegepast op OLPRO-producten op de site en niet op een ander merk.
Alle kortingen zijn alleen van toepassing op aankopen in het VK via onze Britse website op www.olproshop.com. Vanwege de manier waarop ze werken kunnen we helaas geen kortingen aanbieden op onze internationale websites.
-
Nadat je hebt besteld
-
Waar is mijn bestelling?
Onze leveringen worden verzonden met Royal Mail, DHL, DPD en Hermes.
Wanneer u bestelt, ontvangt u leverings- en trackinginformatie in uw verzendmail. U wordt bij elk onderdeel van de reis van uw bestelling naar u op de hoogte gebracht. Klik op om de huidige status van uw bestelling te controleren hier.
U wordt gevraagd om het trackingnummer of u kunt gewoon uw bestelnummer en e-mailadres gebruiken. Je bestelnummer staat op de e-mailbevestiging die je hebt ontvangen toen je je bestelling plaatste.
-
Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?
We verzenden momenteel elke werkdag (maandag-vrijdag).
Als u uw bestelling echt wilt annuleren, bent u meer dan welkom om dit te doen. Als het artikel echter al vanuit ons magazijn is verzonden, kunnen we dit niet annuleren zonder dat het artikel op eigen kosten naar ons wordt teruggestuurd voor een terugbetaling. Voor meer informatie over het retourneren van een artikel, zie onze Retourbeleid.
Dus als je een bestelling wilt annuleren, doe dat dan meteen. Als je in het weekend hebt besteld, laat het ons dan op maandagochtend weten via de online kaart. Als je het ons voor 14.00 uur vertelt, zouden we moeten kunnen voorkomen dat je bestelling vertrekt, maar als dat het geval is, is het aan jou om terug te sturen.
Let op: in het hoogseizoen verzenden we elke dag honderden pakketten. Zelfs als je contact met ons opneemt, kunnen we niet garanderen dat we de verzending van je bestelling kunnen tegenhouden.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u op tijd bij ons bent voordat we het artikel verzenden of verpakken, zullen we ons best doen om het voor u te wijzigen. Als het te laat is om de bestelling te wijzigen, raden we u aan de levering te weigeren en wanneer het bij ons terugkomt, zullen we een terugbetaling uitvoeren zodat u opnieuw kunt bestellen of een omruiling kunt regelen.
Onze bestellingen worden om 14.00 uur door onze koeriers opgehaald, dus eventuele wijzigingen moeten vóór 14.00 uur op de dag van bestelling worden aangebracht. We zullen ons best doen om elke bestelling te wijzigen wanneer er contact met ons wordt opgenomen. In het hoogseizoen is dit echter mogelijk niet mogelijk. Neem contact met ons op via het contactformulier en we zullen proberen te helpen.
-
Waarom heb ik mijn orderbevestiging niet ontvangen?
Zolang het scherm met voltooide bestelling wordt geladen na het plaatsen van de bestelling, is uw bestelling verwerkt.
U zou een e-mailbevestiging per e-mail moeten ontvangen. Als je de bevestigingsmail van je bestelling niet binnen een uur of twee hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we je een nieuwe bevestigingsmail kunnen sturen.
Controleer voordat u dit doet uw spam-map, aangezien de e-mail daar meestal wordt afgeleverd.
-
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt verzonden?
Zodra we uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging waarin staat dat uw product is verzonden. In de e-mail staat alle informatie die je nodig hebt - inclusief je koerier, je verzendreferentienummer en hoe je je bestelling kunt volgen.
Als je deze niet hebt ontvangen, controleer dan je spambox.
-
De status van mijn bestelling wordt weergegeven als afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen - wat moet ik doen?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, maar deze wordt weergegeven als afgeleverd, controleer dan of deze op een veilige plaats is achtergelaten die is opgegeven. U kunt ook bij een buurman controleren of het bij hen is achtergelaten.
Als je hierna je pakket niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer en trackingnummer, zodat ze je beter kunnen helpen. We kunnen POD aanvragen bij al onze koeriers, zodat we het pakket kunnen volgen en uw probleem kunnen oplossen.
-
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er ontbreken onderdelen
Als je denkt dat er items ontbreken in je pakket, neem dan direct contact op via het contactformulier of via onze live chat. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Soms kunnen we kleinere producten in een groter product verpakken - open en vink de dozen aan om er zeker van te zijn dat de ontbrekende items er niet in zitten.
-
Waar is mijn bestelling?
Levering
-
Welke leveringsopties bieden jullie aan?
-
Welke bezorgopties bieden jullie?
Onze bezorging in het VK is volledig GRATIS voor alle bestellingen - zelfs voor zware items zoals tenten en luifels. Als u uw bestelling de volgende werkdag wilt laten bezorgen, kunt u dit selecteren bij het afrekenen voor een extra € 8 per bestelling.
Om in aanmerking te komen voor bezorging op de volgende dag, de dag na je bestelling, moet je voor 14.00 uur bestellen. Als dit niet het geval is, wordt het de volgende dag verzonden voor bezorging de dag erna (Houd er rekening mee dat sommige Regatta producten niet kunnen worden gekocht bij bezorging op de volgende dag. U weet het als u er een selecteert en Volgende dag selecteert - de optie heeft gewonnen' niet aanwezig zijn). Als je na 14.00 uur bestelt en bezorging op de volgende dag selecteert, dan zal je pakket gegarandeerd de volgende dag bij ons vertrekken voor de dag erna, dus als je om 14.30 uur koopt en bezorging op de volgende dag op woensdag selecteert, wordt het pakket op vrijdag bezorgd.
Als u uw product de volgende dag nodig heeft en het is 14.00 uur verstreken, bel ons dan eerst.
Buitenlandse klanten Als u ons bezoekt vanaf een van onze 60 internationale sites, worden uw bezorgkosten berekend voordat u uitcheckt. We gebruiken lokale vervoerders om ervoor te zorgen dat u de laagste prijs krijgt.
We bieden momenteel geen Click and Collect buiten het VK, maar alle leveringen zijn snel en u kunt op dezelfde manieren contact met ons opnemen om met ons te praten.
Onze leveringen gaan uit met DHL, DPD of Royal Mail. U ontvangt trackinginformatie zodra uw artikel is verzonden.Lees meer over onze Levering
-
Kan ik gebruik maken van een ophaalservice?
We bieden nu Click & Collect GRATIS voor alle bestellingen in het VK via HubBox.
Op dit moment bieden we HubBox niet aan buiten het VK.
Kies uit meer dan 4000 locaties om uw OLPRO-product te laten bezorgen op een plaats naar keuze en haal het vervolgens op wanneer het u uitkomt.
HubBox is gratis voor aankopen
Vind uw dichtstbijzijnde HubBox-locatie hier
-
Hoe lang duurt de levering?
Alle bestelde producten moeten binnen 72 uur na verzending bij u worden afgeleverd (exclusief weekends).
Dus als je op maandag bestelt, zou je levering op donderdag verwachten, als je op donderdag bestelt, zou je levering op dinsdag verwachten
Als je een volgende werkdag levering wilt, kun je dit selecteren bij het afrekenen voor de kosten van € 8. Let op: sommige Regatta producten kunnen niet de volgende dag worden geleverd, dus de optie voor de volgende dag is mogelijk niet beschikbaar bij het afrekenen.
U wordt te allen tijde op de hoogte gebracht van de locatie van uw bestelling en u kunt deze volgen via onze AfterShip-tracking
-
Kunnen pakketten op een veilige plek worden achtergelaten?
Ja, voeg dit toe aan de opmerkingen bij uw bestelling. Als uw bestelling al is verzonden, kunt u dit met behulp van uw trackingnummer regelen via de koerierswebsite.
-
Hoeveel rekent u voor levering?
Alle bestellingen in het VK worden GRATIS bezorgd! - Zelfs op onze grotere producten. Als u echter levering op de volgende werkdag wilt, zijn dat extra kosten van € 8. De bezorgkosten voor de volgende dag zijn een vaste bestelling, ongeacht het product of de producten waaruit uw bestelling bestaat.
-
Welke koerier komt mijn item bezorgen?
Wanneer uw bestelling ons verlaat, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de levering en waarin staat wie onze gekozen vervoerder is voor uw zending.
Dit zal u ook informeren over het trackingnummer dat kan worden gebruikt Volg je bestelling
-
Waarom hebben jullie mijn telefoonnummer en e-mailadres nodig?
Uw e-mailadres is van vitaal belang, zodat we zowel uw orderbevestiging als uw verzend-e-mail kunnen e-mailen, zodat u uw bestelling kunt volgen. Uw telefoonnummer stelt ons in staat om contact met u op te nemen met alle informatie over uw bestelling/verzending - vooral als uw bestelling betrekking heeft op een pre-orderlijn. We gebruiken uw nummer ook om rechtstreeks door te geven aan onze koerier in het geval dat zij contact met u moeten opnemen.
-
Hoe lang duurt een levering naar het buitenland?
Het hangt af van uw locatie, maar de meeste leveringen naar Europa zouden binnen 4-7 werkdagen bij u moeten zijn. We doen ons best om u op basis van locatie op de hoogte te stellen van onze levertijd bij de kassa.
Levering naar Amerika/Azië/Australazië en Afrika kan tot 14 werkdagen duren.
We bieden trackingnummers op al onze internationale zendingen, zodat u uw pakket altijd kunt lokaliseren en weten waar het is.
-
Levert u de volgende dag?
Wij bieden een bezorgservice de volgende dag aan via DHL. Dit zijn vaste bestelkosten van € 8 en zijn alleen van toepassing indien besteld voor 14.00 uur (GMT). Meer info vind je op onze Next DayBezorg pagina
-
Moet ik wachten op een levering?
We weten dat iedereen het tegenwoordig zo druk heeft, dus het is nogal onhandig om op een pakket te wachten - maar sinds de uitbraak van het Coronavirus nemen sommige koeriers geen handtekeningen aan, maar verwachten dat als ze je een tijdslot hebben gegeven dat als ze op dat moment bezorgen en maak een foto van het product dat is afgeleverd - dat wordt geclassificeerd als afgeleverd - dus het wordt ten zeerste aanbevolen dat u op dat moment thuis bent en als u dat niet kunt zijn, neemt u contact op met de koerier om een nieuwe afspraak te maken. Zo ben je beschermd tegen zoekgeraakte pakketten.
Als het pakket klein is, wordt het verzonden door Royal Mail die geen specifieke leveringsdagen vermeldt. Als je niet aanwezig bent als ze bellen, laten ze meestal een kaartje achter waarop staat wat je vervolgens moet doen.
Als het item groot is, worden deze verzonden door DHL. Zodra uw bestelling is ingescand bij het lokale depot, ontvangt u een trackingnummer zodat u het pakket online kunt volgen. Als je niet aanwezig bent op de geplande bezorgdag, kun je de volgende wijzigingen aanbrengen; Laat het op een veilige plaats achter, laat het achter bij een buurman, haal het op bij uw lokale DHL UK Depot of u kunt de bezorgdatum wijzigen.
We kunnen ook bezorgen op het werk of bij vrienden/familieleden die bezorgd zullen worden. We hebben ook een click & collect-optie bij het afrekenen, zodat je het kunt ophalen bij een plaatselijke winkel.
We hebben al deze opties ingevoerd, zodat u geen speciale regelingen hoeft te treffen, vrije dagen enz. hoeft te nemen. Als u ervoor kiest om een vrije dag te nemen om te wachten op levering, kan OLPRO Ltd niet aansprakelijk worden gesteld voor enig verlies aan inkomsten of vergoeding als gevolg van wachten op het pakket.
-
Kan ik bij u ophalen?
Ja dat kan - Kies bij het afrekenen voor ophalen bij het OLPRO-magazijn.
Ons adres is KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG
U kunt elke werkdag tussen 9.00 en 17.00 uur afhalen. U ontvangt een melding zodra uw bestelling is gepickt, zodat deze klaar staat om te worden opgehaald.
-
Leveren jullie op BFPO-adressen?
Ja, we leveren aan BFPO-adressen - vul gewoon het adres in wanneer nodig en we sturen het rechtstreeks naar uw BFPO-adres.
-
Douane- en invoerrechten
Als we een artikel naar het buitenland sturen, kan de bestelling onderhevig zijn aan invoerrechten en invoer-btw, die worden geheven wanneer de bestelling zijn bestemming bereikt. We verzenden alle bestellingen via een DDP-service, waardoor u geen verborgen kosten hoeft te betalen. We brengen btw en invoerrechten in rekening op het moment van aankoop, rechtstreeks op onze website - we doen dit met behulp van onze nauwkeurige btw- en invoerrechtencalculator die de juiste kosten toepast op basis van de locatie. OLPRO LTD heeft geen invloed op deze kosten en kan het te betalen bedrag niet aangeven. Als u meer informatie nodig heeft, neem dan contact op met uw lokale bevoegde autoriteit of douaneafdeling voordat u uw bestelling plaatst.
-
Welke bezorgopties bieden jullie?
-
Problemen met mijn bezorging
-
Hoe kan ik mijn levering volgen?
We willen het winkelen bij OLPRO zo gemakkelijk mogelijk maken - gedurende de volledige klantervaring. Om dit te doen, hebben we een volgportaal gemaakt waarmee u de reis van uw pakketten van ons magazijn naar uw voordeur kunt volgen. Alles wat je nodig hebt is je bestelnummer - dat staat vermeld op je orderbevestiging, evenals het e-mailadres of telefoonnummer op je bestelgegevens.
Met deze informatie bij de hand, kunt u gemakkelijk vinden waar uw pakket is via onze volgportaal. Vanaf hier kunt u zich aanmelden voor e-mailupdates wanneer er een wijziging is in de status van uw pakketten.
-
Waarom heb ik geen trackingnummer gekregen?
Maak je geen zorgen als je geen trackingnummer voor je bestelling hebt ontvangen. U kunt nog steeds de locatie van uw pakketten volgen met behulp van onze volgportaal. Het enige dat u nodig heeft, is een bestelnummer en e-mailadres of telefoonnummer om updates over uw zending op te halen.
-
Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender, wat nu?
In het zeldzame geval dat je je pakket hebt gevolgd en het een stadium heeft bereikt waarin het naar ons is teruggestuurd, moet je rechtstreeks contact met ons opnemen via het onderstaande contactformulier of via onze livechat. Geef indien mogelijk uw bestelnummer en trackingnummer op, zodat we het kunnen onderzoeken en contact kunnen opnemen met de koerier voor meer informatie over de reden waarom dit is geretourneerd.
-
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt verzonden?
Zodra uw bestelling is gepickt, verpakt en verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met de verzendgegevens. Dit omvat de items in uw bestelling, het trackingnummer van de koerier waarmee het is verzonden en het verzendadres.
Aan de hand van deze informatie lukt het je wel spoor uw pakket tot aan uw deur.
-
Hoe kan ik mijn levering volgen?
Geeft terug
-
Wat is uw retourbeleid?
-
Wat is het OLPRO-retourbeleid?
We zijn hier om te helpen waar we kunnen, daarom hebben we onze geïntroduceerd 30 dagen geen gezeur retourbeleid. Dit beleid geeft je een bedenktijd van 30 dagen om je bestelling te retourneren. Deze polis dekt u voor artikelen die u misschien niet meer wilt, evenals voor alles waar u niet blij mee bent. Alle artikelen die u wel wilt retourneren, zijn voor uw eigen rekening, tenzij ze zijn aangekomen met een fabrieksfout.
Wij bieden een 30 dagen geen gezeur retourbeleid, wat nog eens 16 dagen is dan de regelgeving voor verkoop op afstand toestaat, dus hopelijk heb je genoeg tijd om te beslissen of het product geschikt voor je is. Als u iets koopt dat u na ontvangst niet meer wilt, kunt u het op eigen kosten aan ons retourneren.
Stuur ons alleen producten die rechtstreeks bij OLPRO LTD zijn gekocht. Als u het product bij een detailhandelaar hebt gekocht, retourneer het artikel dan aan hen in overeenstemming met uw oorspronkelijke aankoop en hun eigen retourprocedures.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn, zich in de originele verpakking bevinden en in verkoopbare staat verkeren. Als we het product ontvangen en het voldoet niet aan deze criteria, wordt er 10% administratiekosten in rekening gebracht. Na ontvangst van het product zullen wij de betaling binnen 14 dagen terugbetalen.
-
Staat van retourzendingen adviseren
Als u een product uit uw bestelling wilt retourneren, moet u ervoor zorgen dat het artikel in een verkoopbare staat aan ons wordt geretourneerd. Stuur uw product nooit in natte of vuile staat naar ons terug. Na ontvangst van een nat product wordt het gefotografeerd en op eigen kosten aan u geretourneerd. We behouden ons het recht voor om elke retourzending te weigeren die terugkomt en niet in een verkoopbare staat verkeert.
Meer informatie over de vereiste staat bij het retourneren van een artikel is te vinden op onze Retour pagina
-
Wat is het OLPRO-retourbeleid?
-
Hoe retourneer ik een artikel uit mijn bestelling?
-
Hoe retourneer ik een artikel?
Als je nog binnen je retourperiode van 30 dagen zit, is het retourneren van een artikel eenvoudig. Het enige wat u hoeft te doen is start je terugreis. U hebt uw bestelnummer en uw e-mailadres nodig om te beginnen en vervolgens volgt u de stappen om het artikel te selecteren dat u wilt retourneren en de koerier waarmee u het wilt retourneren.
U krijgt dan het koerierslabel te zien dat u moet genereren en downloaden, na het downloaden bevestigt u het aan uw pakket en stuurt u het terug naar een van de vele winkels die retourpakketten accepteren.
-
Wat moet ik doen als ik de verkeerde kleur heb ontvangen?
In het zeldzame geval dat je het product met de verkeerde kleur hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, die een afhaling van je artikel kan regelen, en ofwel een terugbetaling of een vervanging voor het juiste artikel.
-
Het door mij bestelde artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?
Wij selecteren onze koeriers op basis van de service die zij onze klanten bieden. In het geval dat uw pakket beschadigd aankomt, raden we u aan om foto's te maken van hoe het is aangekomen - met visuele weergave van de schade. Stuur daarna een e-mail naar onze klantenservice met de afbeeldingen en een gedetailleerde beschrijving of het product zelf beschadigd is. Ons klantenserviceteam neemt binnen 48 uur* contact met u op om uw probleem op te lossen.
-
Hoe lang kan ik een artikel houden voordat ik het naar jullie terugstuur?
Vanaf de datum van levering heeft u 30 dagen de tijd om uw product naar ons terug te sturen. Na deze tijd komt u niet meer in aanmerking voor restitutie.
-
Hoe lang duurt het voordat ik een terugbetaling ontvang?
Zodra uw artikel is ontvangen en geboekt in ons magazijn, moet het door ons garantieteam worden gecontroleerd op mogelijke fouten. Als het artikel is geclassificeerd als wederverkoopbaar en in aanmerking komt voor terugbetaling, duurt het 3-5 werkdagen voordat dit wordt terugbetaald door ons accountteam. Houd er rekening mee dat het in piekmomenten langer kan duren.
-
Wat gebeurt er als ik een collectie mis?
Maak je geen zorgen als je een ophaling van onze koerier mist. Meestal zal de koerier de volgende werkdag opnieuw proberen om het pakket te ontvangen. Als de volgende dag is verstreken en onze koeriers niet opnieuw hebben geprobeerd het op te halen, neem dan contact op met onze klantenservice om een nieuwe ophaaldatum af te spreken die geschikter is.
-
Is mijn retour ontvangen?
In het hoogseizoen ontvangen we een groot aantal artikelen terug naar ons magazijn, dit kan soms even duren. Ons retourteam werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat u op de hoogte wordt gesteld van uw retourzending zodra deze is ontvangen en is goedgekeurd door ons garantieteam. In de meeste gevallen wordt uw terugbetaling rechtstreeks doorgegeven aan ons accountteam, dat de terugbetaling binnen 3-5 werkdagen zal verwerken.
Garantie
-
Wat is uw garantiebeleid?
-
Wat is het OLPRO-garantiebeleid?
Ons garantiebeleid bestaat uit twee verschillende soorten polissen. De eerste is onze OLPRO-garantie van 365 dagen - die u een jaar lang dekt voor al uw OLPRO-merkproducten. Onze tweede garantie is een canvasgarantie van twee jaar die van toepassing is op ons assortiment tenten en luifels en is ontworpen om u een extra jaar te geven om u te beschermen tegen fabricagefouten.
Voor de volledige voorwaarden met betrekking tot ons garantiebeleid en om te zien wat gedekt is, zie hier. -
Biedt u een reparatieservice aan?
Onze reparatieservice wordt per geval aangeboden - Als u een fabricagefout heeft opgemerkt die van invloed is op uw tent of luifel, neem dan contact op met onze klantenservice. In de meeste gevallen zullen zij u een reeks oplossingen adviseren om uw probleem op te lossen. Hierbij kan onze reparatieservice inbegrepen zijn. Deze service is niet beschikbaar in gevallen waarin u niet bent doorverwezen door onze klantenservice.
-
Heeft u servicecentra?
We hebben geen servicecentra.
-
Wat is het OLPRO-garantiebeleid?
-
Algemene garantievragen
-
Ik heb een reserveonderdeel nodig voor mijn tent/luifel, waar kan ik dat bestellen?
Als u een reserveonderdeel nodig heeft voor uw tent of luifel, neem dan een kijkje op onze onderdelenpagina's waar u al onze beschikbare onderdelen voor ons huidige assortiment kunt zien. Als u het onderdeel dat u zoekt niet kunt zien, neem dan contact met ons op en wij zullen u zo goed mogelijk helpen om er een te vinden.
Bekijk onze tent reserveonderdelen en onze Voortent reserveonderdelen om het juiste onderdeel voor u te vinden.
-
Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn e-mail?
We houden alle e-mails en e-mailantwoordtijden bij
In de meeste periodes van het jaar kunt u binnen 24 uur een antwoord op elke communicatie verwachten - dit is ons doel. Geef in drukkere tijden maximaal 48 uur de tijd om te reageren, omdat we ervoor willen zorgen dat we iedereen de juiste informatie geven.
Daarom hebben we deze uitgebreide FAQ gemaakt met antwoorden op al uw veelgestelde vragen en enkele technische vragen. We geven ook zoveel mogelijk gedetailleerde informatie over elk van de productpagina's met specificaties
Als je eenmaal een e-mail hebt verzonden via het contactformulier, stuur dan geen nieuwe, want dit vertraagt onze reactietijd. Als uw verzoek dringend is, kunt u contact met ons opnemen via onze livechat die beschikbaar is van ma-vr 9-5 en beperkt beschikbaar op zaterdag tijdens het hoogseizoen.
-
Wordt mijn tent/voortent beschermd door een garantiepolis?
Uw tent of luifel wordt beschermd door ons garantiebeleid voor twee jaar. Dit geldt vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen. Zie voor meer informatie over ons garantiebeleid hier
-
Hoe lang is de garantieperiode?
Onze garantieperiode gaat in vanaf de datum waarop u uw bestelling ontvangt. In de meeste gevallen valt uw bestelling onder onze 365 dagen garantie die u een jaar lang dekt. Op tenten/voortenten hebben we echter een garantie van twee jaar die u twee jaar vanaf de datum van ontvangst dekt. Ons volledige garantiebeleid is te vinden hier
-
Het door mij bestelde artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?
Wij selecteren onze koeriers op basis van de service die zij onze klanten bieden. In het geval dat uw pakket beschadigd aankomt, raden we u aan om foto's te maken van hoe het is aangekomen - met visuele weergave van de schade. Stuur daarna een e-mail naar onze klantenservice met de afbeeldingen en een gedetailleerde beschrijving of het product zelf beschadigd is. Ons klantenserviceteam neemt binnen 48 uur* contact met u op om uw probleem op te lossen.
-
Vallen mijn tentstokken onder de garantie?
Schade aan luifel en tentstokken vallen niet onder de OLPRO-garantie, aangezien ze worden beschouwd als normale slijtage, ongeacht leeftijd en gebruik. We dekken geen paalbreuk, omdat er verschillende factoren zijn waardoor ze schade oplopen. De meest voorkomende zijn tijdens het opzetten, opslaan en tijdens transport.
-
Wat moet ik doen als ik denk dat mijn tent/voortent een storing heeft?
Het eerste dat u moet doen, is foto's maken van de fout/defect. Zorg ervoor dat u onze garantiepagina doorleest om er zeker van te zijn dat uw product onder de garantievoorwaarden valt. In gevallen waarin u gedekt bent, raden we u aan foto's van het defect te maken en onze klantenservice met foto's te e-mailen. Zo kunnen we de afbeelding bekijken en in het geval dat je fout onder een fabricagefout valt, kunnen we je product vervangen of repareren. In gevallen waarin uw product niet onder onze garantie valt of voor problemen waarbij we ze niet beschouwen als fabricagefouten, kunt u onze pagina met reserveonderdelen bezoeken om de benodigdheden te vinden die nodig zijn om uw product te repareren.
-
Hoe repareer ik mijn tent?
Tentstokken kunnen direct op onze website worden gekocht en door de mouwen worden gevoerd om de vorige stokken te vervangen - dit geldt ook voor luchtbalken. Neem voor meer informatie over het repareren van uw product contact op met de klantenservice voor specifiek advies.
-
Hoe repareer ik een beschadigde paal?
De beste manier om een beschadigde paal te repareren is met behulp van een paalreparatieset. Deze bevat meestal alle segmenten die nodig zijn om een paal te repareren totdat u terug bent van uw vakantie en in een betere positie bent om deze te vervangen. Op onze website verkopen we een reeks reparatiesets.
-
Hoe vervang ik de balken?
Balken zijn eenvoudig te vervangen, het enige wat je hoeft te doen is de balk leeg laten lopen en uit de grijze binnenhoes halen waarmee hij op zijn plaats wordt gehouden. Je hoeft de zwarte balk zelf niet uit te pakken, want het is allemaal één geheel. Gewoon vervangen door een nieuwe balk en opnieuw opblazen om de structuur van uw tent of luifel te herstellen.
-
Ik heb een reserveonderdeel nodig voor mijn tent/luifel, waar kan ik dat bestellen?
Algemeen
-
Algemene vragen
-
Is uw website veilig?
De eenvoudigste manier om te controleren of een website veilig is, is door te controleren of er een SSL-certificaat op een website is geïnstalleerd. Deze zijn eenvoudig te herkennen door bovenaan de browser in te checken waar u een URL zou typen. In de URL-balk links van het domein dat u hebt ingevoerd, ziet u een hangslot en begint de website ook met https:// in plaats van met http://. Dit geeft aan dat uw website een SSL-certificaat heeft geïnstalleerd en veilig is.
-
Hoe meld ik me af voor het ontvangen van jullie promotionele e-mails?
Als u zich wilt afmelden voor het ontvangen van onze nieuwsbrief, kunt u zich op elk moment afmelden door op de knop 'afmelden' onderaan de e-mail te klikken. Zodra je hebt bevestigd, wordt je van onze lijst verwijderd en ontvang je in de toekomst geen communicatie meer van ons.
-
Hoe hoor ik over nieuwe producten en aanbiedingen?
Abonneer u op onze nieuwsbrief voor al onze nieuwste productupdates! - We organiseren maandelijkse wedstrijden om vouchers te winnen en bieden de nieuwste en beste deals! Als u zich wilt abonneren, bladert u naar de onderkant van de pagina en voert u uw e-mailadres in.
-
Kunt u een btw-bon overleggen?
Wij zijn een Brits btw-geregistreerd bedrijf en als gevolg daarvan zijn we wettelijk verplicht om btw in rekening te brengen op alle aankopen. Als u bent vrijgesteld van btw, kunt u deze terugvragen via de bevoegde autoriteiten. Op verzoek kunnen wij u een btw-ontvangstbewijs/factuur verstrekken.
-
Biedt u btw-vrij winkelen aan?
Wij zijn een Brits btw-geregistreerd bedrijf en als gevolg daarvan zijn we wettelijk verplicht om btw in rekening te brengen op alle aankopen. Als u bent vrijgesteld van btw, kunt u deze terugvragen via de bevoegde autoriteiten. Op verzoek kunnen wij u een btw-ontvangstbewijs/factuur verstrekken.
-
Moet ik me registreren om online te winkelen?
Nee, u hoeft zich niet te registreren voor een account om online bij ons te winkelen. U kunt als gast afrekenen voor een snel proces. We raden u echter aan een account aan te maken als u regelmatig iets koopt, om u gedoe te besparen.
-
Prijsverlagingen, uitverkoop en aanbiedingen
Het hele jaar door houden we uitverkopen, prijsverlagingen en aanbiedingen voor ons gehele productassortiment. Prijzen zijn slechts voor een beperkte tijd beschikbaar. We kunnen onze verkoopprijzen niet honoreren zodra de verkoop is beëindigd.
-
Mijn tent is nat van binnen, lekt hij?
Tentcondensatie kan worden aangezien voor tentlekkage. Waterdichte stoffen zijn tegenwoordig buitengewoon goed in het buitenhouden van water, maar dit betekent wel dat waterdamp er niet uit kan. Als het water zich over de stof verspreidt, is het hoogstwaarschijnlijk condensatie.
Als er een stroom uit een toegangspunt komt, kan dit een lek zijn, maar het kan ook een verzameling condensatie zijn op het laagste punt. Als u een plas op het grondzeil aantreft zonder een zichtbaar ingangspunt, kan dit condens zijn dat van het plafond druppelt.
Als je bedenkt dat wat er met de buitenkant van een glas koude vloeistof gebeurt, vergelijkbaar is met wat er met de binnenkant van een tent gebeurt. De lucht buiten de tent is als de koude vloeistof in het glas, de binnenkant van de tent is als de warme lucht aan de buitenkant van het glas, waar warme, vochtige lucht een koel oppervlak ontmoet, condenseert.
Zelfs doorgewinterde kampeerders zijn geschokt door de hoeveelheid water die kan worden geproduceerd door condensatie. 1 persoon = 1 pint of meer water per nacht incl. andere waterbronnen zoals natte kleding, koken in de tent, reeds aanwezige vochtige lucht.
Als je vermoedt dat je tent lekt en geen condens is, zou je de naad moeten kunnen vinden waar het water doorheen lekt. In het geval van een lek is de kans groot dat een naad is losgekomen. We bieden een tube naadafdichtmiddel bij elke verkochte tent, dit kan worden aangebracht en als het eenmaal is opgedroogd, zal het de naad opnieuw afdichten en lekkage voorkomen.
-
Hoe kan ik schimmel op mijn tent reinigen of behandelen?
Preventie is essentieel als het gaat om schimmel op je tent, zelfs als je eenvoudige stappen volgt om schimmel te voorkomen, kan het de hoeveelheid schimmel op je tentdoek beperken. Schimmel kan worden gedood met witte azijn. Breng het aan op het aangetaste gebied en laat het drogen. Zodra het droog is, schrobt u het met een borstel en een canvas schimmelverwijderaar. Als alternatief kunt u een zelfgemaakte mix van zout, citroen en heet water gebruiken. Zorg ervoor dat de schimmelverwijderaar geschikt is voor canvas en gebruik geen wasmiddelen of bleekmiddel. Nadat je de mal hebt verwijderd, behandel je het canvas met een canvasbehandeling om de oorspronkelijke eigenschappen te herstellen.
-
Hoe maak ik mijn tent waterdicht?
Controleer eerst of uw tent inderdaad opnieuw waterdicht gemaakt moet worden. Om dit te doen, kunt u een spuitfles gebruiken en water op uw canvas sproeien wanneer u het opzet. Het water moet parelen en van het canvas aflopen zonder het te absorberen, mocht u merken dat het door uw tent dringt, moet u het misschien opnieuw impregneren.
Als het gaat om opnieuw impregneren, is het het beste om een dag te vinden waarop het warm en droog is. We raden aan om de tent zo op te zetten dat de stof strak staat en je toegang hebt tot het hele canvas.
Afhankelijk van de reproofer die u gebruikt, moet het canvas mogelijk nat of droog zijn voor toepassing. Gewoonlijk vereisen de meeste reproofers dat u op de stof schildert en laat drogen. Zorg ervoor dat je rond elk paneel werkt en zorg ervoor dat je een goede hoeveelheid aanbrengt.
Zodra je canvas is opgedroogd, test je de waterdichtheid opnieuw door je spuitfles opnieuw te gebruiken.
-
Mijn tent is na veel gebruik vervaagd, wat nu?
Als uw tent na veel gebruik is vervaagd, kan het zijn dat de UV-gecoate bescherming een beetje versleten is. U moet uw canvas opnieuw spuiten met een UV-coatingspray om de UV-bescherming te herstellen.
-
Hoe kan ik mijn tent het beste opbergen tussen reizen door?
Tentopslag is erg belangrijk als het gaat om het behoud van de levensduur van uw tenten. Bij het inpakken van uw tent is het belangrijk ervoor te zorgen dat deze droog en schoon is wanneer u deze in de tas verpakt. Dit helpt voorkomen dat schimmel en vocht het canvas beschadigen. Bewaar uw tent of luifel altijd op een droge plek en niet in direct zonlicht. Dit helpt voorkomen dat de UV-stralen de coating op de tent beschadigen en dat de stof vervaagt. Het helpt ook om schimmel en vocht te voorkomen, wat zowel de tentzak als uw tent kan beschadigen.
-
Hoe was ik mijn slaapzak?
Voor slaapzakken raden we een spotwash-methode aan. Dep met een spons en een emmer warm zeepsop de plekken waar de slaapzak vuil is en veeg eventueel vuil lichtjes weg. Laat de slaapzak indien mogelijk niet langdurig weken, omdat dit de waterdichtheid van de stof aantast. Vermijd het gebruik van wasmachines, omdat dit de slaapzak kan beschadigen of, erger nog, uw wasmachine kan beschadigen. Voor het drogen raden we aan om buiten aan de lucht te drogen tot het volledig droog is.
-
Hoe kan ik mijn gezinstent opvouwen en inpakken?
Je bent net klaar met kamperen en nu komt de gevreesde taak van inpakken. Laat aan één kant van je tent een deur open zodat de lucht het canvas kan verlaten terwijl je het oprolt. Vouw je canvas op de lengte van de tenttas om er zeker van te zijn dat hij past. Je wilt het niet oprollen en opvouwen om te beseffen dat het te groot is voor de tas. Rol langzaam en stevig vanaf het ene uiteinde en dwing zoveel mogelijk lucht naar buiten. Als je eenmaal naar de deur bent gerold, moet het canvas klein genoeg zijn om vast te binden en in de tas te stoppen.
-
Worden uw producten geleverd met instructies?
Onze producten zijn verpakt met een kaartinzetstuk dat in een doorzichtige hoes op uw tent-/voortenttas wordt geplaatst. Op de achterkant van de productkaart staan gedetailleerde instructies die adviseren over de perfecte toonhoogte.
Als je deze niet hebt ontvangen of als je productinstructies beschadigd zijn, kun je de PDF vinden Hoe is deze luifel bestand tegen UV-stralen?
Algemene vragen 18 Tekst
-
Wanneer raden jullie aan om de stormbanden te gebruiken?
We raden aan om de stormbanden te gebruiken zodra de wind opsteekt. Dit helpt ervoor te zorgen dat uw luifel/tent in een sterke positie staat voor eventuele wind die direct kan opsteken. Het is altijd beter om voorbereid te zijn als u slecht weer verwacht
Bij extreme weersomstandigheden raden we aan om je tent/luifel voorlopig neer te zetten om de slechtste omstandigheden te doorstaan. Met de opblaasbare tenten/luifels is dit veel gemakkelijker omdat u uw balken gewoon weer kunt opblazen als de ergste storm voorbij is.
Houd er rekening mee dat uw tent/luifel niet onder de garantie valt bij schade veroorzaakt door storm of extreme weersomstandigheden
-
Moet ik werpen met al mijn scheerlijnen?
Voor de beste praktijken raden we aan om uw tent op te zetten met alle scheerlijnen en haringpunten vastgemaakt. Dit is om ervoor te zorgen dat het product functioneert zoals het hiervoor is getest. Het zorgt er ook voor dat uw stokken en canvas niet onder onnodige spanning komen te staan, wat zou kunnen leiden tot scheuren of breuken. De scheerlijnen zijn er om verschillende redenen, waaronder ventilatie, stabiliteit, ruimte en om droog te blijven.
-
Wat moet ik doen als mijn OLPRO-luchtstraal barst wanneer ik op vakantie ben?
In het ongelukkige geval dat je een probleem hebt met je luchtstraal terwijl je weg bent, zijn er een paar dingen die je kunt doen. Als de balk niet echt is gebarsten maar uit de zwarte behuizing is gekomen, kun je de balk laten leeglopen en de behuizing weer dichtritsen en vastzetten met een kabelbinder of iets anders om de ritsen bij elkaar te houden.
Als er een barst in uw blaas zit, is de beste oplossing om de andere balken leeg te laten lopen om schade/stress te voorkomen. U kunt vervangende balken bestellen via een service de volgende dag op uw camping – bezorging is alleen van toepassing op weekdagen.
-
Is uw Husk-assortiment echt gemaakt van rijstschillen?
Algemene vragen 22 Tekst
-
Welke producten zou je aanraden om de wanden aan de binnenkant van de tent schoon te maken?
We raden aan om een niet-reinigende zeep te gebruiken om de wanden van je tent schoon te maken. Wasmiddelen tent om vocht aan te moedigen door de stoffen te dringen om schoon te maken, wat de waterdichte eigenschappen kan beschadigen. In extreme gevallen kun je wasmiddel gebruiken om je canvas schoon te maken – maar zorg ervoor dat je het daarna goed waterdicht maakt om de waterdichte coating te herstellen.
-
Uw serviesgoed onderhouden?
Algemene vragen 24 Tekst
-
Heb ik een footprint grondzeil nodig?
Voetafdruk Grondzeilen zijn niet essentieel als het om kamperen gaat. Al onze tenten en luifels worden geleverd met een volledig ingenaaid grondzeil met een H/H-classificatie van 10.000 mm. Voetafdrukken zijn echter effectief om het hoofdgrondzeil van uw tent/voortent schoon te houden. Het is veel gemakkelijker om uw footprint-grondzeil schoon te vegen of schoon te spuiten dan om te proberen het grondzeil dat aan uw tent/luifel is bevestigd schoon te maken.
Voetafdruk Grondzeilen zijn ook erg goed voor ruigere terreinen. Ze helpen uw grondzeil te beschermen tegen scheuren of lekke banden door stenen of andere scherpe voorwerpen waar u op kunt vallen.
-
Ik zou je graag foto's sturen van de luifel in actie - waar kan ik ze plaatsen?
Als je wat foto's van OLPRO-producten hebt, zouden we die graag zien. U kunt ons taggen op onze sociale kanalen die aan de voet van de website zijn gekoppeld. U kunt ze ook uploaden via ons beoordelingsportaal.
-
Is uw website veilig?
Hints tips
-
Voorbereiden op kamperen
-
Wat is een ring- en pinsysteem?
Het ring- en pinsysteem is een systeem om de stokken aan het grondzeil te bevestigen. Het is ontworpen om de tent een basisvorm te geven en tegelijkertijd voldoende spanning op de stokken te geven om de stof strak te houden. In wezen past de pin in de onderkant van de tentstok om voldoende spanning te bieden om de paal te laten buigen.
-
Heb je instructievideo's?
Onze producten worden geleverd met instructies om u te adviseren over het perfecte veld. We hebben echter ook een ruim aanbod aan instructievideo's op onze website staan Youtube kanaal , hier kunt u uw product vinden en zien hoe we elke keer de perfecte pitch bereiken.
-
Wat heb ik nodig om te kamperen?
Voorbereiding is essentieel voor elke buitenactiviteit, vooral wanneer je het comfort van je dagelijkse luxe achter je laat om terug te gaan naar de basis en weer in contact te komen met de natuur. We hebben de perfecte checklist bedacht om ervoor te zorgen dat je klaar bent om te gaan.
-
Welke maat tent heb ik nodig?
We hebben de perfecte oplossing bedacht om de perfecte maat tent voor jou te vinden. Aan de hand van een paar vragen kom je erachter wat we aanraden.
-
Moet ik mijn tent opzetten voordat ik wegga?
Het opzetten van je tent voordat je weggaat, is een van de meest essentiële aspecten van kamperen die altijd wordt vergeten. We kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is om vertrouwd te raken met uw tent voordat u op de camping aankomt. Het team heeft productinstructies ontworpen die eenvoudig en gemakkelijk op te zetten en in te pakken zijn. Het is echter altijd het beste om je eigen manier van het opzetten van je tent te leren kennen, we beloven dat het je veel argumenten zal besparen.
Als algemene regel geldt dat u, voordat u weggaat, controleert of u alle onderdelen van uw tent hebt (gebruik de instructies als checklist). Bovendien geeft het opzetten van je tent je een laatste kans om hem te controleren op schade, vochtplekken of problemen die je vakantie kunnen verkorten.
-
Wat betekent waterkolom (HH)?
Waterkolom (H/H) is de meting van hoe waterdicht een stof is. De meting is gebaseerd op het aantal millimeter water dat nodig is (in een kolom) om door de stof te dringen. Op basis van deze meting 5.000 mm H/H (wat de meeste van onze canvasstoffen zijn) zou er 5 meter water nodig zijn voordat het de stof zou binnendringen en water zou binnendringen.
De H/H van een tent moet rond de 1000 mm zijn om lichte buien te weerstaan - Dit is de brancheclassificatie voor waterdicht. Bij harde wind en hevige regen zal er meer druk op de stof worden uitgeoefend en als gevolg hiervan zullen tenten een hogere H/H nodig hebben om deze omstandigheden te weerstaan.
Onze H/H-beoordelingen staan vermeld op onze productbeschrijvingen. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.
-
Wat is UV-bescherming?
Als je veel tijd doorbrengt met kamperen in de buitenlucht, zul je veel tijd besteden aan blootstelling aan de elementen. Vooral de zon, zoals je zonnebrandcrème op je huid zou smeren als je een dagje op het strand doorbrengt, kan zo nu en dan nodig zijn om je canvas opnieuw te spuiten om de kwaliteiten te herstellen. Onze doeken zijn ontworpen om UV-bescherming te bieden om u te helpen beschermen tegen de schadelijke zonnestralen en om de sterkte en kwaliteiten van de stof te behouden.
Na verloop van tijd kunnen de kwaliteiten echter afnemen. Tentverzorging is een essentieel onderdeel van het verlengen van de levensduur van uw producten. We raden aan om de twee jaar te wassen, opnieuw waterdicht te maken en uv-bescherming aan te brengen (gebaseerd op gemiddeld 2-3 weken gebruik per jaar) om uw tent te helpen herstellen, zodat u ervan kunt genieten het langer.
-
Wat is een ring- en pinsysteem?
-
Weggaan
-
Brandveiligheid bij het kamperen
Genieten van het buitenleven tijdens het kamperen kan altijd risico's met zich meebrengen - een van de grootste risico's is brand. Of het nu gaat om een open vuur, BBQ, gasfornuis of kaarsen er zijn altijd risico's. Hier zijn enkele toptips om eventuele risico's te beperken, zodat u veilig van uw vakantie kunt genieten.
Zorg ervoor dat alle vuren minimaal 5 meter verwijderd zijn van tentmuren, heggen, laaghangende takken en brandbare voorwerpen. Houd je vuren klein om te voorkomen dat er vonken of vuil uitspuwen en je tent in brand steken. Je kunt zelfs een kleine brandblusser of een emmer water overwegen.
Gasfornuizen en barbecues geven koolmonoxide af, een geurloos gas dat vergiftiging kan veroorzaken. Zorg voor voldoende ventilatie en ruimte bij het gebruik van gas om opeenhopingen te voorkomen die vergiftiging kunnen veroorzaken. Houd ze uit de buurt van je tent en gebruik ze nooit binnen.
-
Toptips voor de perfecte pitch
We krijgen vaak de vraag waar je de tent het beste kunt opzetten. Het team van OLPRO heeft een handig artikel samengesteld waarin wordt uitgelegd waar u op moet letten en wat u moet vermijden bij het zoeken naar de perfecte plek om een basiskamp op te zetten. Bekijk onze Perfecte toonhoogte.
-
Wat is koolmonoxide? Hoe koolmonoxidevergiftiging te voorkomen
Koolmonoxide kan dodelijk zijn - zo simpel is het. Koolmonoxide is een kleurloos, reukloos gas en is uiterst giftig. In hoge concentraties kan het dodelijk zijn en in kleinere concentraties kan het je extreem ziek maken. Neem nooit een barbecue mee in een tent, ook niet op koude nachten. Gebruik geen apparaten die op brandstof werken als warmtebron, deze geven vaak CO af, zelfs als ze goed werken. Een andere essentiële tip is om niet in je tent te koken, maar altijd in een goed geventileerde en open ruimte. Als je onder een luifel of aanbouw kookt, sluit dan alle tentdeuren en laat zoveel mogelijk lucht circuleren om die nare dampen te helpen afvoeren. Als u symptomen van koolmonoxidevergiftiging ervaart, zoals hoofdpijn, duizeligheid, maagpijn of kortademigheid, zoek dan onmiddellijk medische hulp.
-
Hoe hittestressschade aan melamine te voorkomen
Weggaan 4 Tekst
-
Heb ik een ademend grondzeil nodig?
Onze producten worden niet geleverd met ademende grondzeilen, de reden hiervoor is dat de volledig genaaide 10.000 H/H grondzeilen een integraal onderdeel zijn van de structuur en de prestaties van de tent of luifel. Ademende grondzeilen zijn geweldig om water te laten ontsnappen en om een luchtstroom aan te moedigen om de grond onder je levend te houden. Als gevolg hiervan laten ze ook water door, als je op een vochtige plek kampeert, kan het zijn dat er water onder je voeten opkomt. Ademende grondzeilen kunnen worden neergezet voordat u uw tent opzet om enkele van de problemen waarmee staplaatseigenaren te maken hebben te verlichten. Het is altijd verstandig om je staplaats te onderzoeken voordat je boekt, aangezien sommige campings alleen ademende grondzeilen toestaan, tenzij ze aan je tent zijn bevestigd.
-
Kunnen we koken onder de overkapping?
Gasfornuizen en haarden geven veel koolmonoxide af. Tijdens het kamperen is het van vitaal belang ervoor te zorgen dat u niet kookt in een afgesloten ruimte of in de tent zelf, zodat de koolmonoxide zich kan verspreiden en geen koolmonoxidevergiftiging kan veroorzaken.
Bij het koken onder een luifel is het belangrijk om ervoor te zorgen dat de tent gesloten is om de slechte dingen buiten te houden. Zorg voor voldoende luchtcirculatie en ventilatie onder de overkapping. Als u dit doet, wordt het koolmonoxidegehalte gereguleerd en blijft u veilig.
-
Brandveiligheid bij het kamperen
OLPRO
-
Over OLPRO
-
Wie we zijn en waar we zijn
OLPRO heeft een reputatie voor het creëren van uitzonderlijke Outdoor Leisure Products voor zijn avontuurlijke klanten over de hele wereld.
Dankzij het team van deskundige experts met een diepe en oprechte passie om naar buiten te gaan, levert OLPRO een reeks unieke en hoogwaardige producten die het aanzien van de vrije tijd in de buitenlucht veranderen.
Kampeer- en camperspullen hoeven niet saai en saai te zijn - daarom hebben de producten van OLPRO heldere en kleurrijke ontwerpen die opvallen tussen de massa.
Door gebruik te maken van de allernieuwste technologie en materialen, biedt OLPRO een breed scala aan toonaangevende producten, waaronder bekroonde tenten, luifels, tuinmeubilair, melamine tafelgerei, kleding en accessoires.
Ons adres is: OLPRO LTD UNIT 6 KDO BUSINESS PARK LITTLE WITLEY WORCESTERSHIRE WR6 6LG
-
Heeft u een ethisch inkoopbeleid?
Alle informatie over onze duurzaamheid is te vinden hier
-
Btw-nummer
Ons Britse btw-nummer is: GB130 6769 16
-
Bedrijfsregistratienummer
Ons bedrijfsregistratienummer is: 07890917
-
kortingen
Kortingen zijn alleen van toepassing op producten van het merk OLPRO, tenzij anders aangegeven.
De meeste producten die worden aangeboden op OLPROSHOP.COM of een van onze internationale sites zijn OLPRO-producten - door ons ontworpen en aan u verkocht. We hebben echter ook assortimenten van andere producten op voorraad van zorgvuldig geselecteerde leveranciers. U zult merken dat de meeste producten op OLPROSHOP.COM en onze internationale websites altijd afgeprijsd zijn.
Elke kortingscode die u heeft voor verdere korting wordt alleen toegepast op OLPRO-producten op de site en niet op een ander merk.
Alle kortingen zijn alleen van toepassing op aankopen in het VK via onze Britse website op www.olproshop.com. Vanwege de manier waarop ze werken kunnen we helaas geen kortingen aanbieden op onze internationale websites.
-
Wie we zijn en waar we zijn
-
Hoe retourneer ik een artikel?
-
Welke betalingsmogelijkheden kiest u?
Nog steeds problemen? - Bekijk onze probleemoplosser voor producten voor meer info over uw product!
Als u het antwoord op de vraag die u zoekt niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier en wacht tot 48 uur voor een antwoord.