Gratis & snelle levering *| Koop nu, betaal later | Klik & Verzamel | Geen gezeur terug

OLPRO MD's recensie van het jaar tot nu toe

RSS
OLPRO MD's recensie van het jaar tot nu toe

Om dat te zeggen 2020 was een ongebruikelijk jaar, is waarschijnlijk een behoorlijk groot understatement. Het was een slecht jaar voor kamperen aan het begin toen de zon scheen en we niet verder konden gaan dan onze tuinen, maar we maakten er het beste van, en toen we eruit konden komen de regen en de wind. Het is moeilijker te krijgenin eent campings met beperkte ruimte, en 'wegkomen' has een ander gevoel. Campings in juli, augustus en september uitverkocht enzijn neemt nu boekingen voor volgend jaar. Volgend jaar zal net zo druk zijn.

Als merk is het ook op en neer gegaan - omdat we het zo goed hebben gedaan met zoveel mensen die nu OLPRO-producten bezitten, maar tegelijkertijd weten we dat we niet iedereen kunnen voorzien die een van onze tenten, campervan luifels, melamine sets, windschermen of iets anders dat we maken - en we weten dat we niet op elke e-mail en elk bericht hebben kunnen reageren binnen het tijdsbestek dat we zouden willen, omdat het zo druk was.

2020, ons negende jaar als merk, is cruciaal geweest voor OLPRO. OLPRO is now beschikbaar in meer landen dan ooit tevoren, met een breder scala aan producten dan ooit tevoren en een groter team op OLPRO HQ theennooit eerder, maar we hebben geworsteld met de capaciteit die we hadden gekregen door de concentratie van de vraag in zo'n korte tijd. Waar meestal productvragen, vragen over voorraad en berichten van mensen die onze producten bezitten, binnen 6 of 7 maanden binnenkwamen, kwam het in 2020 over 2 maanden, wat betekent dat we niet zo snel konden reageren op vragen van mensen. TDe producten die mensen wilden hebben, zijn zo snel verkocht en hoewel we een uitstekende combinatie van manieren hebben ontwikkeld waarop mensen met ons kunnen praten, zijn we langzamer geweest dan we ooit zouden willen zijn. Het is duidelijk combinatie van de groei van de vraag en de concentratie van de vraag in een kortere periode.

Volgend jaar zijn we tien jaar oud.

Wij zijn een van de weinige kampeermerken van eigen bodem - ontworpen in het VK door mensen die kamperen zoals jij - en doen dit al vele, vele jaren. We leveren niet via veel campingwinkels, omdat we u geld willen besparen door rechtstreeks aan u te verkopen, of via een van onze zeer selecte winkeliers, waar we onze marge aan hen doorgeven - u betaalt dus nog steeds minder voor kwaliteit.

Onze groei is te danken aan mensen die het merk verdedigen en de dingen die we doen die anders zijn, en er is altijd een angst als je geen vragen hebt kunnen beantwoorden of er niet bent om mensen te ondersteunen - dat je een paar mensen verliest die ook pleitbezorgers worden voor wat we proberen te doen voor kamperen.

We lossen dit echter op met nog meer mensen die bij het team komen - we verdubbelen het aantal mensen binnen het hele bedrijf op tijd voor volgend jaar en introduceren manieren om het nog gemakkelijker te maken om contact te houden. Zoals elk jaar hebben we geluisterd en leren we.

En ook al hebben veel van de problemen met communicatie en voorraad te maken met een ongebruikelijk jaar. volgend jaar zullen we klaar en in staat zijn om de best mogelijke ondersteuning te bieden - met een uitgebreid assortiment aan producten en veel gaande om 10 jaar te vieren.

Ten slotte waren sommige van de foto's die we hebben ontvangen verbluffend - meestal stonden onze tenten en luifels stevig in de wind, terwijl bomen op de achtergrond dubbel zijn gebogen of stoelen door de lucht vliegen als een scène uit de Tovenaar van Oz.

Even terzijde, we weten dat we goede klanten hebben en we weten dat OLPRO-kampeerders verstandige mensen zijn die alleen kamperen als het veilig is en als het te veel wordt, ze naar huis gaan. Houd het weer in de gaten - het is een stormachtige augustus geweest en als het er slecht uitziet, kampeer dan nog een dag.

Bedankt voor een geweldig seizoen. Om klaar te zijn voor 2021 hebben we de komende drie maanden meer voorraad, dus houd dat in de gaten en we zullen ons nieuwe assortiment voor volgend jaar in oktober onthullen.

- Daniel Walton, algemeen directeur van OLPRO

Vorige post Volgende bericht

  • Jack Barnett
-->