Gratis & snelle levering *| Koop nu, betaal later | Klik & Verzamel | Geen gezeur terug

Beyond Glamping

RSS
Beyond Glamping

Welk type Happy Camper ben jij?


Volgens de Britse campingfabrikant OLPRO, waarvan de verkoop sinds 2012 is verdubbeld (www.olproshop.com) heeft het huidige economische klimaat in het VK deze zomer een enorme golf van interesse in kamperen gezien.

Eerst kwam de trend naar meer glamoureuze kamperen - of glamping, zoals bekend is - maar OLPRO heeft, in samenwerking met gedragspsycholoog Barbara Bishop, een groot aantal kampeersubgroepen geïdentificeerd waarin de meeste Britse bevolking kan worden opgenomen.

Wigwamping - onze liefdesrelatie met kamperen begint in de kindertijd. Iedereen heeft een wigwampermoment gehad - of het nu gaat om het maken van een tent van een kledingpaard en deken of het spelen van cowboys en indianen in de tuin.

Krampen - arme studenten zijn de belangrijkste krampachtige hoofdrolspelers. Het houdt in dat je 's nachts in je auto gaat zitten of zoveel mogelijk mensen in een geleende tent propt om zoveel mogelijk geld te besparen.

Amping - dit zijn de types die zichzelf als uber-cool zien en alleen kamperen op festivals. Graag een paar dagen ruw, dit is meestal de enige keer dat hun tent het daglicht ziet.

Champing - een overgangsrite voor elk jong gezin. Kamperen houdt in dat je op een goddeloos uur vertrekt om een ​​veerboot over het Kanaal naar Frankrijk te nemen voor een week vakantie. Champing dankt zijn naam aan het roosteren van iemands succes bij het opzetten van een familietent met een mok koolzuurhoudende spullen.

Scamping - mannen zijn degenen die voornamelijk deze categorie vormen. Een scamper is een padvinder die nooit volwassen is geworden. Scamping omvat het gebruik van de nieuwste gadgets, het inpakken met militaire precisie en het zorgen voor voldoende uitrusting om ervoor te zorgen dat een gezin een nucleaire holocaust overleeft.

Vamping - als mannen scampers zijn, dan zijn vrouwen vampers. Dit zijn de dames die stijl net zo belangrijk vinden als functie. Naast hun tent zijn vampers vaak te zien met een VW Camper van - het onmisbare accessoire.

Tramping - trampers zijn toegewijde kampeerders. Het zijn de nieuwe rugzakken en zijn ook zeer milieubewust. Ze hebben de neiging overal naartoe te lopen, omdat de reis de sleutel is tot de algehele ervaring - het is minder een vakantie voor hen en meer een levensgebeurtenis.

Shamping - shampers haten kamperen, maar praten een goed kamp. Zelfs als ze een tent kopen, is het onwaarschijnlijk dat ze ooit zullen worden gebruikt, omdat ze elke keer voor een hotelbed zullen kiezen boven een opblaasbaar matras.

In reactie op de bevindingen zei Barbara Bishop:

“Het is interessant om op te merken dat, hoewel mensen dezelfde hobby of interesse delen - in dit geval kamperen - ze er nog steeds hun eigen unieke persoonlijkheid op drukken.

Die hard campers die zichzelf modelleren op Bear Grylls hebben de neiging neer te kijken op de subgroepen omdat ze niet 'authentiek' kamperen, maar uiteindelijk gaat kamperen over een liefde voor het buitenleven en slapen onder de Stars , ongeacht hoe je het omhoog of omlaag kleedt ! ”

Bekijk het volledige assortiment van OLPRO op www.olproshop.com

Vorige post Volgende bericht

  • Daniel Walton
-->